Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Logi Leon FR 1.9TDI ARL


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam panowie, prosze o ocene logów, auto to Seat Leon FR 1.9TDI ARL 150km rok 2005 na budziku ok 170 tysi. Auto nie należy do mnie, objawy to problemy z odpalaniem i gigantyczne tumany dymu zaraz po odpaleniu. Na 99% sa walnięte uszczelniacze PD, właściciel podejrzewał tez zapieczone kierownice turbiny i wytarty wałek ......... Gość szykuje sie na program więc chce wmiare ogarnąć motorownie

Według mojej oceny turbinka dmucha dobrze ładnie wstaje i równo trzyma cisnienie, synchro ok, korekcje również, EGR chodzi aż miło patrzeć, jedyne co mnie martwi to dość wysokie BIPY ale podejrzewam ze związane jest to z uszczelnieniem PD. Moze ktos zweryfikować moją diagnozę i potwierdzić domysły ze dymienie wiąże sie z uszczelniaczami i lejącą vacum pompie ??

Statyczne

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

BS

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Dynamiczne

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Opublikowano

Uszczelniacze można zmienić, ale poranne dymienie w ARL'u to chyba norma. Mam takiego i zrobiłem już chyba wsio co można zrobić i dalej jak odpalam go rano to dymi jak smok. Nie znam się jakoś super na logach ale pompki wydają się być ok.

Opublikowano

Turbo nie steruje powtarzalnie zmienną geometrią. Pierwszy log jeszcze w miarę, ale drugi już porażka.

Opublikowano

mozesz to wytłumaczyć bo lekko nie kumam

Opublikowano

Ciśnienie rzeczywiste w drugim logu nie jest nawet zbliżone do tego z pierwszego loga. Znaczna różnica - zmienna geometria do czyszczenia.

Opublikowano

Panowie dzis auto trafiło do mechanika. Gosc zdjął wałek i podobno okazało sie ze w szklankach sa dziury a wałek kompletnie nie trzyma wymiarów, do tego stwierdził ze pompki sa kampletnie zużyte. Czy po tych logach jest to wiarygodne ???? według mojej oceny pampki nie sa az tak tragiczne

Opublikowano

Miałem niedawno przypadek, że korekcje były w okolicach +-0,6 a szklanki dziurawe (6 z 8) + krzywki na wałku ścięte. Silnik jak dodawało się gazu stukał, jakby zawory o tłok waliły.

Wg mnie stan popychaczy i wałka nie można oceniać na podstawie VAGa, bo niby jak?

Opublikowano

ok a co z pompkami ???? mechanior stwierdził ze wszystkie 4 do wymiany

Opublikowano

mam tez 1.9 ASZ audi a3 , i wydaje mi sie ze u ciebie naprawde pompki nie sa w/g vaga zle ale moze to nic nie znaczyc .. czytalem ostatnio logi chlopaka na ktorych wszystko ladnie pieknie wygladalo ale audicy nie dalo sie dobrze zawirusowac . pojechal do kolesia ktory regenruje wtryski o tamten powiedzial mu ze tylko 50 % byly sprawne ale po przeczyszczeniu (1000 zl -4 - koles gdzies w nadarzynie k.wawy) samochod odzyl i prawie 20 km wiecej udalo sie uzyskac na wirusie wiec chyba nie zawsze vag jest wiarygodny do pompek.. pozdr.

Opublikowano

auto stoi u mechanika z nowymi szklankami i wałkiem, na wtryski dalej czekamy. Jak auto bedzie juz złożone dam znac czy odżyło :wink:

---------- Post dopisany 22-11-2013 at 16:33 ---------- Poprzedni post napisany 19-11-2013 at 18:06 ----------

Witam leon wrocił od mechanika, wymienione zostały szklanki wałek raz uszczelniacze PD, auto nie dymi. Ocencie czy jest poprawa w logach

statyczne

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Bs

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Dynamiczne

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Opublikowano

nic nie było grzebane, a dlaczego myslisz ze za mało dmucha ??

Opublikowano

prawie w calym zakresie rpm jest niedoladowanie ...

Opublikowano

musisz posprawdzac podcisnienia , czy sa szczelne , jakie wartosci odrazu na pompie i po zaworku n 75 , i zobaczyc czy sztanga chodzi w turbinie prawidlowo czasem przez zapchany kat tez tak bedzie ze nie bedzie pelnego doladowania tyle sie ostatnio nauczylem ..:) pozdr.

Opublikowano

Panowie ale 50-100mbar to nie jest wyolbrzymianie juz?

Opublikowano

Można sprawdzić podciśnienie lub przeczyścić N75. To nic nie kosztuje, a będzie ładnie wyglądać w logu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...