drdala Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 Witam miałem problem ze światłem stopu. Wyjąłem czujnik stopu który był przy pedale hamulca, przeczyściłem 2 blaszki... przygiąłem je tak żeby były cały czas zetknięte i włożyłem czujnik z powrotem. Światła stopu działają prawidłowo czyli uznałem że poprawnie naprawiłem czujnik i problem z trzema kontrolkami czyli świecącymi stale ABS, ESP i migającą kontrolką od świec żarowych ustanie lecz niestety zniknęła tylko kontrolka migająca od świec żarowych. Teraz jak uruchamiam samochód żadne kontrolki się nie świecą lecz po pewnym czasie jazdy kontrolka od ESP i ABS zapala się i świeci ciągle. Nie wykluczone że podczas hamowania się zapalają te kontrolki. Co może być tego przyczyną i jak rozwiązać ten problem? Tak wygląda Auto Scan na Vagu: VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8E - Audi A4 B6 Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,26,36,37,45,46,55,56,63,76 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 019 FP Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1538 Coding: 00002 Shop #: WSC 63351 WAUZZZ8E62A286075 AUZ6Z0B0073018 No fault code found. Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 517 Component: ABS/ESP front 1726 Coding: 04255 Shop #: WSC 06435 1 Fault Found: 00526 - Brake Light Switch-F 27-00 - Implausible Signal Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 820 043 A Component: A4 Klimaautomat 1012 Coding: 00000 Shop #: WSC 63351 2 Faults Found: 00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 00735 - Potentiometer in Positioning Motor for Air recirculation Flap (G143) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent Address 09 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 907 279 C Component: int. Lastmodul RDW 0203 Coding: 00101 Shop #: WSC 63351 No fault code found. Skipping Address 15-Airbags Address 16 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 953 549 F Component: Lenksáulenmodul 0308 Coding: 00002 Shop #: WSC 63351 No fault code found. Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 920 900 G Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D26 Coding: 00000 Shop #: WSC 00006 WAUZZZ8E62A286075 AUZ6Z0B0073018 1 Fault Found: 00668 - Supply Voltage Terminal 30 53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 959 433 AD Component: Komfortgerát T85 0316 Coding: 06976 Shop #: WSC 63351 3 Faults Found: 01561 - Left Rear Door 59-00 - Can't Unlock 01561 - Left Rear Door 60-10 - Won't Safe - Intermittent 01561 - Left Rear Door 61-00 - Won't De-Safe Address 56 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 035 186 Component: concert II GRO 0001 Coding: 00005 Shop #: WSC 63351 1 Fault Found: 00466 - Control Module for Steering Column Electronics (J527) 49-00 - No Communications End -------------------------------------------------------
POWER-KRIS Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 Źle naprawiles. Tam sa dwa styki. Jedz po nowy i nie kombinuj. Odradzam zamienniki bo potrafią nieźle namieszać. Sony Xperia Tapatalk 4 Pro.
drdala Opublikowano 11 Listopada 2013 Autor Opublikowano 11 Listopada 2013 Jak to źle naprawiłem? Chciałbym wiedzieć co źle zrobiłem. Wydawało mi się że gdybym źle naprawił to nie miałbym świateł stopu oraz kontrolka od świec żarowych nadal by migała.
YOGI3000 Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 Źle bo przecież nadal nie działa. Problemem nie są blaszki. Kup nowy, najlepiej w ASO bo z zamiennikami to podobno różnie bywa.
drdala Opublikowano 11 Listopada 2013 Autor Opublikowano 11 Listopada 2013 Światła stopu działają. Były tam dwie blaszki i jedna była zaśniedziała bo nie stykała. Więc przeczyściłem i dogiąłem delikatnie żeby stykała. Wtedy gdy bolec jest wysunięty czyli pedał wciśnięty wtedy styka a gdy pedał jest nie wciśnięty wtedy bolec chowa się do czujnika i blaszki powinny się nie stykać. Moim zdaniem tak to powinno działać no chyba że się mylę więc proszę o poprawienie mnie.
zbyszek7791 Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 Skoro masz vaga to sprawdź w blokach pomiarowych silnik grupa 006 jak pracuje, ale ja bym się nie bawił z naprawą tylko wymienił na nowy. Kup ori są już poprawione i zapomnisz o problemie na długo.
POWER-KRIS Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 Ile kabli do włącznika idzie? ;-) Sony Xperia Tapatalk 4 Pro.
pakotomasz Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 Tak jak koledzy powyżej piszą lepszym rozwiązaniem będzie zakup nowego czujnika. Nie jest to nie wiadomo jaki koszt.
wojtek123 Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 ja kupiłem nowy ori w ASO i git malina nie jest to drogi interes wiec lepiej nie grzebać , tak jak wyżej koledzy pisali po nowy do ASO i po problemie
Wandej Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 Źle naprawiles. Tam sa dwa styki. Jedz po nowy i nie kombinuj. Odradzam zamienniki bo potrafią nieźle namieszać. Sony Xperia Tapatalk 4 Pro. Przestań Każdy zamiennik renomowanej firmy nie chińszczyzna będzie śmigał Ja założyłem u siebie Meyle bo był dosyć tani a wiem że jakościowo dobry no i działa bez zarzutu:good:
drdala Opublikowano 11 Listopada 2013 Autor Opublikowano 11 Listopada 2013 Nie chce Wam ubliżać ale wszyscy idzie na łatwiznę. Ja chcę naprawić stary czujnik (jeśli to rzeczywiście on jest powodem świecenia się nadal kontrolki ABS i ESP) bo widziałem że jedna blaszka była zaśniedziała więc nie jest to taka rzeczy której nie da się naprawić. Z tego co widać coś naprawiłem skoro przestała migać kontrolka od świec żarowych.
steve69 Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 Nie chce Wam ubliżać ale wszyscy idzie na łatwiznę. Ja chcę naprawić stary czujnik... Nie chcę ci ubliżać, ale to co robisz to takie "lepanie". W ASO czujnik kosztuje ok. 60 zł. Zamienniki "chodzą" już od ok. 30 zł. -- Pozdrawiam. Sławek
drdala Opublikowano 11 Listopada 2013 Autor Opublikowano 11 Listopada 2013 Jeśli ten czujnik będzie nie do naprawienia lub naprawa będzie przewyższała jego wartość to go wymienię. Jak na razie proszę Was o pomoc w naprawie jego. Jeśli na 100% to właśnie on jest przyczyną tego że pokazują się kontrolki ABS i ESP... raz potrafią pojawić się po pół godziny jazdy a raz po 5-10 min.
POWER-KRIS Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 Jeżeli o ublizanie chodzi to jak Ci po tej naprawie w czasie jazdy stop padnie i w tyłek ktoś wpasuje to powinien Ci naublizac. ;-) Sony Xperia Tapatalk 4 Pro.
drdala Opublikowano 14 Listopada 2013 Autor Opublikowano 14 Listopada 2013 Jeżeli o ublizanie chodzi to jak Ci po tej naprawie w czasie jazdy stop padnie i w tyłek ktoś wpasuje to powinien Ci naublizac. ;-) Sony Xperia Tapatalk 4 Pro. Czujnik wymieniony i nadal to samo. Czasem przejadę 30 km i się nie pokażą kontrolki ABS i ESP a czasem po chwili się pokazuje. Wydaje mi się że podczas hamowania.
POWER-KRIS Opublikowano 14 Listopada 2013 Opublikowano 14 Listopada 2013 Nie wymieniales ostatnio łożysk lub półosi? Tak jakby czujnik tracił sygnał z półosi. Sony Xperia Tapatalk 4 Pro.
drdala Opublikowano 16 Listopada 2013 Autor Opublikowano 16 Listopada 2013 Nie wymieniales ostatnio łożysk lub półosi? Tak jakby czujnik tracił sygnał z półosi. Sony Xperia Tapatalk 4 Pro. nic takiego nie robiłem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się