Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Napinacz i łańcuch rozrządu w Audi A4 B6/B7 1.8T BEX, AVJ


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
11 minut temu, TomOskroba napisał:

mój zestaw febi+febi po 10 tys km znów zaczyna głośno pracować.

W febi zazwyczaj siedzi łańcuch iwis więc to co szło na pierwszy montaż i niemożliwe żeby się rozciągnął łańcuch po takim przebiegu, nawet jakiś chiński :P

Napinacz z solenoidem zakładałeś?

  • Odpowiedzi 2.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
43 minuty temu, przem8 napisał:

W febi zazwyczaj siedzi łańcuch iwis więc to co szło na pierwszy montaż i niemożliwe żeby się rozciągnął łańcuch po takim przebiegu, nawet jakiś chiński :P

Napinacz z solenoidem zakładałeś?

No właśnie. Też mnie to dziwi. Kolego nie wiem co to solenoid. W razie co to był też nowy napinacz febi z czujnikiem.

Opublikowano

Montujcie dalej napinacze z solenoidem i wsłuc**jcie się wpatrujcie w kontrolkę MIL... ;)

 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

WYLYE co sądzisz o moich pomiarach sprężania opisanych powyżej. 

Może coś podpowiesz?

Opublikowano
24 minuty temu, Wylye napisał:

Montujcie dalej napinacze z solenoidem i wsłuc**jcie się wpatrujcie w kontrolkę MIL... ;)

 

kolego zmieniałem jak bóg przykazał i dalej nie wiem co to solenoid. temat ma 66 stron, a wertować teraz to wszystko to trzeba zw brać :)

możesz w skrócie powiedzieć co to jest i jeżeli nie montować z solenoidem to jaki ? dzięki

Opublikowano
Teraz, TomOskroba napisał:

co to solenoid.

To jest ta cewka, czyli napinacz z wtyczką.

Opublikowano

to co wywalać lepiej cały napinacz i wstawiać bez solenoidu ? :o

Opublikowano (edytowane)
7 minut temu, TomOskroba napisał:

to co wywalać lepiej cały napinacz i wstawiać bez solenoidu ? :o

To jest najtańsza alternatywa na święty spokój z tym badziewiem. Ori bez wtyki kosztuje 800zł, czyli tyle co firmowy zamiennik takiego z wtyką. Zamiennik bez solenoidu do ok. 350zł z febiego. Wyłączenie zmiennej fazy w sofcie u tunera od 100zł w górę.

Posprawdzaj co jest u Ciebie, bo może się okazać, że ta pompa oleju niedomaga, a z napinaczem jest wsio ok.

Edytowane przez przem8
Opublikowano

pompa jest praktycznie nowa. wszystko od spodu było ogarnięte, ale okej jutro zrobie pomiar na zimnym i ciepłym. jak się okaze, że wszystko ok to radzisz do tunera jechać ?

Opublikowano
1 minutę temu, TomOskroba napisał:

pompa jest praktycznie nowa. wszystko od spodu było ogarnięte, ale okej jutro zrobie pomiar na zimnym i ciepłym. jak się okaze, że wszystko ok to radzisz do tunera jechać ?

Jakiej firmy masz pompę? Do tunera to raczej po fakcie jeśli zdecydujesz się na przejście na napinacz bez wtyki. Nie wiem też czy pierwszy lepszy tuner Ci to ogarnie, bo nieprawidłowe wyłączenie tego w sofcie skutkuje brakiem korekt długoterminowych więc to nie takie proste jakby mogło się wydawać.

Opublikowano

kupa kasy poszła i najlepiej to bym został przy tym co mam... pompa firmy pierburg.

Opublikowano

co do tunera to mam dobrego. sporo osób tutaj u niego robi. zna się chłop na rzeczy więc pewnie by ogarnał. szkoda, że nie da się tego zrobić na tym napinaczu co mam ;( 

posiada ktoś może tabelkę prawidłowego ciśnienia COLD/HOT dla 1.8T ?

Opublikowano
2 minuty temu, TomOskroba napisał:

kupa kasy poszła i najlepiej to bym został przy tym co mam... pompa firmy pierburg.

A jeszcze określ co wg Ciebie znaczy, że głośno zaczyna pracować? Terkocze chwile po dłuższym postoju czy cały czas jak jest zimny, gorący silnik?

Opublikowano

generalnie bardziej dochodzi CYKANIE z okolicy napinacza. dosyć głośne i słychać łańcuch jakby głośniej pracował. do tej pory tego nie było. pojawia się to losowo. zwykle po trasie jak sobie pośmigam na wyższych obrotach. szklanki słychać przy odpaleniu codziennie. na ciepłym czasami słychać , a czasami nie.. również losowo. na zimnym nagminnie.

jak zrobie sobie krótką trasę to pracuje cicho. takie mam wrażenie.

 

Opublikowano

Jest jeszcze jedno zasadnicze pytanie z mojej strony. Skoro wszystko wymienione,.osprzęt nowy. Ciśnienie będzie się zgadzało to cos może się stac ? Czy po prostu będę mógł się nauczyć żyć z tym terkotem ? Czy może jednak nie ? ;)

Opublikowano

Panowie niedawno był remont. wszystko czyszczone..biegałem zajarany jak dziecko. dzisiaj dolewałem płynu do sprysków i zauważyłem lekko spocony wąż odmy. rozpiąłem a tam piękny widok. NIE WIEM O CO CHODZI I SKĄD TE USTROJSTWO SIĘ WZIĘŁO ? rozkładam ręce. czym bardziej pielęgnuje furę to ona mi do*******a kopa. zupełnie jak żona :x

 

https://www27.zippyshare.com/v/4VrDc7ZC/file.html

https://www27.zippyshare.com/v/NOSbv4xc/file.html

https://www27.zippyshare.com/v/mO5yQ4xX/file.html

 

 

na razie temat łańcucha zostawiam...

Opublikowano

Jak robisz krótkie odcinki to nie dziwota. Drożna w ogóle ta odma?

Opublikowano

drożna. ja w ogóle nie mam żadnych objawów oprócz tej mazi. od poniedziałku do piątku krótkie odcinki po 3-4 km. ale często też go przekotłuję. 

odpowietrzenie skrzyni korbowej nowe + węże z aso. powalczyłem z tym trochę i wszystko gra. 

na miłość boską to nie diesel :O

teraz co 5 tkm mam rozbierać i czyścić ? :D

Opublikowano (edytowane)
14 minut temu, TomOskroba napisał:

od poniedziałku do piątku krótkie odcinki po 3-4 km. ale często też go przekotłuję. 

I masz odpowiedź :P Jakbyś trzasną z 500km autostradą to prędzej by pomogło :D  Czekaj do wiosny, w końcu przetrawi pyszniutki budyń.

Edytowane przez przem8
  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano

Dziękuję Ci za podpowiedź. chyba już się przewrażliwiony po tych naprawach zrobiłem. wrócę tu gdy pomierzę ciśnienie. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...