kajro28 Opublikowano 15 Listopada 2013 Opublikowano 15 Listopada 2013 Witam, problem jak w temacie wspomniałem. kupiłem nowy czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym i nadal wyskakuje że coś jest nie tak... poza tym jeszcze immobi ale wątpie zeby to miało cos wspolnego z tym że auto po przekroczeniu 3 tys obr zaczyna mulić i wpada w tryp awaryjny... czy to może być przepływka mimo iż jej nie pokazuje podczas podpięcia pod kompa ? np zabrudzona czy delikatnie uszkodzona ? turbo jest ok niedawno zreszta czyszczone i ładnie pompuje... nieszczelność wykluczam bo by strasznie kopcił a nie kopci.. do 3 tyś ładnie sie zbiera a pozniej muł...
maciucha512 Opublikowano 15 Listopada 2013 Opublikowano 15 Listopada 2013 Do oceny potrzebne logi, patrząc po roczniku powinieneś mieć czujnik ciśnienia doładowania wlutowany na płycie ecu.
zbyszek7791 Opublikowano 15 Listopada 2013 Opublikowano 15 Listopada 2013 Dokładnie jak wyżej, często wystarczyło delikatnie umyć z oleju, sprawdzić szczelność i drożność przewodu idącego do niego.
SotoM Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 najczestrza usterka w zwiazku z tym to zaolejenie czujnika i nieszczelnosc przewodu oraz prawidlowe jego podłaczenie.
kajro28 Opublikowano 26 Listopada 2013 Autor Opublikowano 26 Listopada 2013 Ten czujnik u mnie znajduje się w sztywnym przewodzie układu dolotowego tuż przed kolektorem ssącym... jak spiomniałem wcześniej nieszczelnośc wykluczam bo wtedy auto kopci a nie kopci... możecie sie odnieść do wspomnianego przepływomierza ???
Ossek Opublikowano 26 Listopada 2013 Opublikowano 26 Listopada 2013 Przepływomierz raczej związku nie ma. Coś mi świta, że błąd czujnika wywala w przypadku przeładowania. Najlepiej zrób logi.
kajro28 Opublikowano 26 Listopada 2013 Autor Opublikowano 26 Listopada 2013 Czyli możliwe jest że przy czyszczeniu źle ustawili dźwignię od zmiennej geometrii i przeładowuje ?
kajro28 Opublikowano 27 Listopada 2013 Autor Opublikowano 27 Listopada 2013 W takim razie spróbuje ustawić i mam nadzieję że problem z głowy...
Bartollo Opublikowano 30 Listopada 2013 Opublikowano 30 Listopada 2013 Ten czujnik u mnie znajduje się w sztywnym przewodzie układu dolotowego tuż przed kolektorem ssącym... jak spiomniałem wcześniej nieszczelnośc wykluczam bo wtedy auto kopci a nie kopci... możecie sie odnieść do wspomnianego przepływomierza ??? Widzę 96r czyli przedlift czujnik ten przy kolektorze wsadzany od spodu to jest czujnik G71 - czujnik temperatury w kolektorze ssacym obok niego z rury wychodzi węzyk który idzie do ECU. Wewnatrz ECU na jego końcu jest czujnik G72- czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym, w poliftach czujnik G71 jest zintegrowany z G72 i znajduje się w tym miejscu http://i.imgur.com/HUgkqAD.jpg (foto z google) Także wymieniłeś niepotrzebnie czujnik A co do kopcenia przy nieszczelności, to u mnie w AFN'ie jak spadła opaska z rury pomiędzy tą metalową rurą od spodu a intercoolerem,jadąć pomiędzy budynkami przy obrotach ok 2,5 tys myslałem ze odrzutowiec leci A dymu zero Najlepiej
kajro28 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2013 Widzę 96r czyli przedlift czujnik ten przy kolektorze wsadzany od spodu to jest czujnik G71 - czujnik temperatury w kolektorze ssacym obok niego z rury wychodzi węzyk który idzie do ECU. Wewnatrz ECU na jego końcu jest czujnik G72- czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym, w poliftach czujnik G71 jest zintegrowany z G72 i znajduje się w tym miejscu http://i.imgur.com/HUgkqAD.jpg (foto z google) Także wymieniłeś niepotrzebnie czujnik A co do kopcenia przy nieszczelności, to u mnie w AFN'ie jak spadła opaska z rury pomiędzy tą metalową rurą od spodu a intercoolerem,jadąć pomiędzy budynkami przy obrotach ok 2,5 tys myslałem ze odrzutowiec leci A dymu zero Najlepiej Czyli kolega mnie w błąd wprowadził z tym czujnikiem. może pomyliło mu sie z "poliftem" ") a co do nieszczelnosci to miałem gumowy łącznik przy kolektorze ssącym rozerwany i strasznie kopcił,a po założeniu nowego zero dymku... Dziękuje Bartollo za oświecenie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się