Skocz do zawartości
IGNOROWANY

ciśnienie w kolektorze ssacym - błąd


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, problem jak w temacie wspomniałem. kupiłem nowy czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym i nadal wyskakuje że coś jest nie tak... poza tym jeszcze immobi ale wątpie zeby to miało cos wspolnego z tym że auto po przekroczeniu 3 tys obr zaczyna mulić i wpada w tryp awaryjny... czy to może być przepływka mimo iż jej nie pokazuje podczas podpięcia pod kompa ? np zabrudzona czy delikatnie uszkodzona ? turbo jest ok niedawno zreszta czyszczone i ładnie pompuje... nieszczelność wykluczam bo by strasznie kopcił a nie kopci.. do 3 tyś ładnie sie zbiera a pozniej muł...

Opublikowano

Do oceny potrzebne logi, patrząc po roczniku powinieneś mieć czujnik ciśnienia doładowania wlutowany na płycie ecu.

Opublikowano

Dokładnie jak wyżej, często wystarczyło delikatnie umyć z oleju, sprawdzić szczelność i drożność przewodu idącego do niego.

Opublikowano

najczestrza usterka w zwiazku z tym to zaolejenie czujnika i nieszczelnosc przewodu oraz prawidlowe jego podłaczenie.

Opublikowano

Ten czujnik u mnie znajduje się w sztywnym przewodzie układu dolotowego tuż przed kolektorem ssącym... jak spiomniałem wcześniej nieszczelnośc wykluczam bo wtedy auto kopci a nie kopci... możecie sie odnieść do wspomnianego przepływomierza ???

Opublikowano

Przepływomierz raczej związku nie ma. Coś mi świta, że błąd czujnika wywala w przypadku przeładowania. Najlepiej zrób logi.

Opublikowano
Ten czujnik u mnie znajduje się w sztywnym przewodzie układu dolotowego tuż przed kolektorem ssącym... jak spiomniałem wcześniej nieszczelnośc wykluczam bo wtedy auto kopci a nie kopci... możecie sie odnieść do wspomnianego przepływomierza ???

Widzę 96r czyli przedlift czujnik ten przy kolektorze wsadzany od spodu to jest czujnik G71 - czujnik temperatury w kolektorze ssacym obok niego z rury wychodzi węzyk który idzie do ECU. Wewnatrz ECU na jego końcu jest czujnik G72- czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym,

w poliftach czujnik G71 jest zintegrowany z G72 i znajduje się w tym miejscu http://i.imgur.com/HUgkqAD.jpg (foto z google) Także wymieniłeś niepotrzebnie czujnik :) A co do kopcenia przy nieszczelności, to u mnie w AFN'ie jak spadła opaska z rury pomiędzy tą metalową rurą od spodu a intercoolerem,jadąć pomiędzy budynkami przy obrotach ok 2,5 tys myslałem ze odrzutowiec leci :D A dymu zero :) Najlepiej :vaglogi:

Opublikowano

Widzę 96r czyli przedlift czujnik ten przy kolektorze wsadzany od spodu to jest czujnik G71 - czujnik temperatury w kolektorze ssacym obok niego z rury wychodzi węzyk który idzie do ECU. Wewnatrz ECU na jego końcu jest czujnik G72- czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym,

w poliftach czujnik G71 jest zintegrowany z G72 i znajduje się w tym miejscu http://i.imgur.com/HUgkqAD.jpg (foto z google) Także wymieniłeś niepotrzebnie czujnik :) A co do kopcenia przy nieszczelności, to u mnie w AFN'ie jak spadła opaska z rury pomiędzy tą metalową rurą od spodu a intercoolerem,jadąć pomiędzy budynkami przy obrotach ok 2,5 tys myslałem ze odrzutowiec leci :D A dymu zero :) Najlepiej :vaglogi:

Czyli kolega mnie w błąd wprowadził z tym czujnikiem. może pomyliło mu sie z "poliftem" ") a co do nieszczelnosci to miałem gumowy łącznik przy kolektorze ssącym rozerwany i strasznie kopcił,a po założeniu nowego zero dymku... :) Dziękuje Bartollo za oświecenie :):wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...