Daromaczek 0 Opublikowano 16 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2013 Panowie proszę o porady jaki motor umieścić w swoim Audi,bo zamierzam to zrobić gdyż mój jest zajechany. Na pewno chce włożyć jakiś V6 i skrzynie oczywiście 6-biegową. Jaki by najlepiej opłacało się włożyć. Jakie koszty moglyby być zmiany i pozniejszego utrzymania. Zastanawiam sie czy 2.4,a moze 2.8 to mocniejsze? Ale też ciekawi mnie jak to bedzie funkcjonowalo z gazem? I jakie bedzie spalanie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido 120 Opublikowano 16 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2013 Hmmm. Forum wróżek jest gdzie indziej. Chcesz porządne auto z dobrym kopem to kup ori bo takie rezanie to kupa nerwów i sporo więcej kasy. Potem tego ulepa ciężko będzie opchnąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klysek 0 Opublikowano 16 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2013 wrzuc 1.8T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcindlug 1 Opublikowano 16 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2013 najlatwiej 1.8T jezeli koniecznie v6 to tylko 2.7bit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daromaczek 0 Opublikowano 17 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 Jak to latwiej 1.8T niż np 2.8? A 2.7bit to do gazu chyba za dużo... 2 turbiny to bardzo duzy wydatek...:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hugo 390 Opublikowano 17 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 Jak to latwiej 1.8T niż np 2.8? A 2.7bit to do gazu chyba za dużo... 2 turbiny to bardzo duzy wydatek...:/ Może zacznijmy od tego czy to auto ma jeździć czy być ekonomiczne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sołtys85 1 Opublikowano 17 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 Sprzedaj swój tak jak stoi i kup coś fabrycznie Ci odpowiadającego. Rezanie tak starego auta mija się z celem jak dla mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTD_RFD 0 Opublikowano 17 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 potrzeba dużo czasu i nerwów na swap Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 17 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 Zapodaj 1,8T i masz wszystko. Możesz zdać gaz, moźesz zdać wirusa możesz robić co się podoba i na ile kasy starczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 17 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 1.8T Mniejsze opłaty czytaj ubezp. Znosi dobrze gaz Po wirusie masz moc podobną do 2.8 Silnik łatwo dostać. Jak 2.8 to musisz się liczyć ze te silniki lubia olej,gaz znoszą dobrze bez problemów. Jest coś w V-ce jak sie słyszy jej głos to brzmi niego lepiej niż rzędówka. Twoj wybór ale ja bym brał 1.8T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daromaczek 0 Opublikowano 23 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 jak będzie mi palic 15l gazu to spoczko:) 2.7 bit to chyba z 25l będzie bral:D 1.8T fajny tez,ale naprawdę nie mam pojęcia co byłoby najlepsze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLI_B5 3 Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 1.8T:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się