brodaty Opublikowano 16 Listopada 2013 Opublikowano 16 Listopada 2013 Witam, po skasowaniu bledow (polski vag 4.9) autko zaczelo dziwnie sie zachowywac. Pojawila sie tak jakby turbodziura na zimnym silniku, po dodaniu gazu silnik sie dusi. Zjawisko zanika po rozgrzaniu silnika. Jesli moze ktos zerknac na bledy ktore skasowalem i powiedziec czy to cos poaznego bede wdzieczny. Autko mam od kwietnia tego roku, bez LPG, 1,8 ARG bez turbo oczywiscie, wszystkie filtry wymienione. Do tej pory bez problemow Z gory dziekuje za wszelkie sugestie.....
sokal Opublikowano 16 Listopada 2013 Opublikowano 16 Listopada 2013 A sprawdzałeś czy któryś z tych błędów nie wrócił?
brodaty Opublikowano 16 Listopada 2013 Autor Opublikowano 16 Listopada 2013 jeszcze nie, jutro robie wieksza traske to sprawdze po powrocie. Jest tam cos niepokojacego?
sokal Opublikowano 16 Listopada 2013 Opublikowano 16 Listopada 2013 Wszystko Sprawdź najpierw czy coś nie wróciło
brodaty Opublikowano 17 Listopada 2013 Autor Opublikowano 17 Listopada 2013 ok, jutro wieczorem napisze..... ---------- Post dopisany 17-11-2013 at 21:33 ---------- Poprzedni post napisany 16-11-2013 at 22:42 ---------- ......wiec po przejechaniu okolo 200 km pojawily sie ponownie 3 bledy. Dodam ze autko jezdzi juz jak wczesniej. Doatkowo, gdy dzisiaj bawilem sie vagiem zauwazylem obietosc pobieranego powietrza (jesli dobrze zapaietalem opis - zakladka silnik, nr kanalu:2) pokazywal mi miedzy 15,4 - 16,1 g/s na wolnych obrotach. Z tego co czytalem na forum to duzo zaduzo. Ponizej bledy ktore pojawily sie ponownie..... wszelkie rady i komentarze mile widziane ---------- Post dopisany at 21:39 ---------- Poprzedni post napisany at 21:33 ---------- ...... i co to jest to "dopasowanie do wysokości" blad 18001?
sokal Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 Błąd 18001"dopasowanie do wysokości" wyrzuca dlatego że nie masz jeszcze gleby :decayed: A tak serio to nie wiem A sprawdź dokładnie cały dolot, najlepiej rozłóż i poskładaj na nowo sprawdzając czy gdzieś nie ma pęknięcia itp.
adamania Opublikowano 28 Listopada 2013 Opublikowano 28 Listopada 2013 czy mógłbys mi wysłac na pw. swojego vaga 4.9 bardzo byłbym wdzieczny [email protected]
brodaty Opublikowano 28 Listopada 2013 Autor Opublikowano 28 Listopada 2013 wpisz sobie w googlach, jest tego pełno......
brodaty Opublikowano 29 Listopada 2013 Autor Opublikowano 29 Listopada 2013 Wymień przepływomierz. ......wyczyściłem go niedawno alkoholem w sprayu do czyszczenia elektroniki... teraz pokazuje na wolnych obrotach miedzy 3-4 g/s - chyba dobrze? Błędy się nie pojawiły.... jak dotąd ... tzn był jeden od sondy 16518 - brak zmian napięcia ale po wykasowaniu sie nie pojawił. Silnik pracował dobrze ale gdzieś wyczytałem że warto też zresetować kompa po takich zabiegach żeby wyczyścić jego pamięć z wyuczonych nastaw...... Zobaczymy co będzie jutro....
Łukasz13 Opublikowano 29 Listopada 2013 Opublikowano 29 Listopada 2013 Jak tyle pokazuje to może będzie lepiej choć na w pełni rozgrzanym silniku powinno być ok 2,5-3 g.
brodaty Opublikowano 6 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2013 .....wiec na zakończenie....... sprawa wygląda tak: błędów brak, po wyczyszczeniu przepływki, odłączeniu aku i adaptacji przepustnicy z kluczyka autko wkreca się na obroty normalnie - bez dławienia jak wcześniej. Pojeżdżę jeszcze troche i znowu podłączę kompa i zobaczymy co pokaże. Jeśli jest ktoś ciekaw mogę zrobić loga statycznego bo na dynamiczny baterii w lapku nie starczy ....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się