Nicco Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 Witam. Nie znalazłem po tagach więc przedstawiam swój problem. Po odpaleniu silnika i przejechaniu kilkuset metrów silnik sam gaśnie, jakby wyłączony za pomocą stacyjki. Zdarzyło mi się już tak 4 razy z czego 3 razy w ciągu ostatnich czterech dni. Żeby go odpalić muszę go straasznie długo męczyć i kręcić, potem znów załapie i jedzie normalnie. Błędów nie ma. Nie wiem czy może to mieć coś wspólnego, ale dzieje się zawsze na 2. biegu. (raz zdarzyło się podczas przyspieszania, a 3 razy podczas hamowania silnikiem przy dojeżdżaniu do skrzyżowania). Czy będzie to zapowietrzony układ paliwowy czy raczej pompa niedomaga? Gdzie szukać przyczyny?
jacek70 Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 Szukaj gdzieś w zasilaniu paliwem. Albo pompa słabo daje lub układ się zapowietrza. Ile masz paliwa w zbiorniku ? Może minimum.
Nicco Opublikowano 17 Listopada 2013 Autor Opublikowano 17 Listopada 2013 Wczoraj jak zgasł było przed rezerwą. Zatankowałem. Dzisiaj zgasł na połowie baku.
zbyszek7791 Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 sprawdź czy działa pompa w zbiorniku
Nicco Opublikowano 17 Listopada 2013 Autor Opublikowano 17 Listopada 2013 Jak można tą pompę w zbiorniku sprawdzić? Da rade w domu? EDIT: Autko gaśnie na rozgrzanym silniku, przed chwilą sytuacja znów się powtórzyła. Wrzuce drugi bieg i silnik gaśnie.
SotoM Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 moze ten 2gi bieg to akurat zbieg okolicznosci ze to akurat na nim problem wystepuje,jesli nie ma błedów w ECU to podlożyl bym na poczatek czujnik połozenia wału korbowego. od niego błedu nie bedzie a potrafi sk***iel narobic własnie takie rzeczy...
marekg Opublikowano 23 Listopada 2013 Opublikowano 23 Listopada 2013 filtra paliwa kiedy wymieniany był? u mnie tak się działo jak zatankowałem letnie paliwo a złapał silny mróz. zakleiło filtr paliwa i auto jechało tak długo póki nie opróżniło filtra i układu. potem gasło i trzabyło kręcić tak długo aż pompa na siłę naciągneła znowu paliwa.
uhu2 Opublikowano 23 Listopada 2013 Opublikowano 23 Listopada 2013 Sprawdz jeszcze czy nie masz wody w grodzi akumulatora i czy dywanik od strony kierowcy masz suchy. Mozliwe ze dostala sie woda przez obudowe ECU i zalala przekaznik pompy paliwa ktory masz zaraz obok modulu MCE.
Nicco Opublikowano 1 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2013 Zacznę może od tego, że serio jednak ten 2. bieg to tylko zbieg okoliczności. W ostatnich dniach objawy się nasiliły. I działo się to różnie, czy po dłuższym postoju zaraz po odpaleniu silnika, czy po krótkim dystansie obojętnie na którym biegu. Dzisiaj w końcu znalazłem czas i pojechałem do mechanika. Wspólnie ustaliliśmy, że przyczyna leży w pompce paliwa w baku. Po wymianie, wszystko pięknie, fajnie. Już się cieszyłem. Aż do momentu kiedy musiałem załatwić sprawe na mieście. Po pól godzinki postoju odpalam autko, dojeżdżam do skrzyżowania i znowu gaśnie i trzeba kręcić. SotoM Musiałbym się udać znów do jakiegoś mechanika marekg Filtr paliwa wymieniany w lutym. A objawy mam dokładnie takie jak opisujesz - tak jakby opróżnia cały filtr paliwa i układ i gaśnie. Potem muszę kręcić, żeby zaciągło. Ale czy pompka w zbiorniku paliwa nie jest właśnie od tego żeby pompować paliwo do filtra? Więc w zasadzie filtr nie powinien sie opróżniać. Jeśli się mylę to proszę poprawcie mnie, bo jakimś tam super mechanikiem nie jestem :-) Tym bardziej autko nie zgasło nigdy na całkowicie zimnym silniku. Ani po kilkuminutowym postoju na rozgrzanym silniku. Najgorzej jest jak przejade jakiś odcinek i zostawie je na jakieś 0,5-1 godzinke. Wtedy mogę być pewny, że zgaśnie. fidotp Jeśli byłoby to immo to gasłby od razu. uhu2 Jutro sprawdzę. Znajomy elektromechanik też zastanawiał się właśnie nad tym przekaźnikiem. ---------- Post dopisany 01-12-2013 at 12:37 ---------- Poprzedni post napisany 29-11-2013 at 17:40 ---------- Problem rozwiązany. Przedwczoraj nie umiałem go wgl odpalić. Odholowałem do go do elektromechanika. Krok po kroku doszedł do sedna sprawy. Przyczyną okazał się popsuty przekaźnik pompki paliwowej w baku. Przekaźnik po prostu był popsuty i nie dawał prądu do pompki. W związku z tym silnik wypalał to co miał w filtrze i gasł. Dzięki za wszelką pomoc.
egon_81 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 coś te przekaźniki za często nawalają, mi też ostatnio przekaźnik 219 odmawiał współpracy...
Nicco Opublikowano 3 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2013 W mojej A4 musiał paść po raz kolejny, bo ten który teraz był wyciągnięty to jakiś zamiennik z Mercedesa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się