mo2 Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 Witam. Chciałbym się dowiedzieć co dokładnie pokazują w/w kanały. Co forum to inna teoria... Chodzi dokładnie o diagnozę mojego AFNa. Na starcie(6,5stopnia na zewnatrz) na 49 jest 30 stopni na 51-10. Następnie temp się wyrownują, po ok 4km na obu kanałach mam 68 stopni. Później 49 się zatrzymuje na 70-80 natomiast 51 pokazuje 90. Czy do wymiany jest czujnik czy termostat? Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka
damian81Z Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 na kanale 51 jak juz osiagnie 90 to sie nie zmienia, natomiast na 49 pokazuje temp. płynu i sie zmienia 89-94 ale to w zaleznosci jak jezdzisz, a jak na 49 pokazuje ci 80 to termostat, sprawdz czy masz ciepły płyn w zbiorniczku po dłuższej jezdzie ---------- Post dopisany at 15:26 ---------- Poprzedni post napisany at 15:25 ---------- a jaka masz temp. na liczniku jak na 49kanale masz 80?
KrzysiekA4 Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 Z tego co wiem to Kanał 49 pokazuję temp.cieczy chłodzącej i nie pokazuje innej wartość poniżej 30`Celsjusza(jedynie równe lub większe) Kanał 51 pokazuję temp. silnika. Pomiędzy tymi dwoma nie powinno być różnicy powyżej 7`Celsjusza. Pytanie do Ciebie jakie masz wskazania na desce rozdzielczej??czujnik można sprawdzić przez omomierz,nie pamiętam dokładnie ile powinien mieć,trzeba szukajke uruchomić pisane było już o tym temacie
mo2 Opublikowano 18 Listopada 2013 Autor Opublikowano 18 Listopada 2013 Na liczniku max 80. Generalnie licznik i 49 pokazują to samo. Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka
KrzysiekA4 Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 Obstawiałbym termostat ale czujnik też warto sprawdzić przy okazji
mo2 Opublikowano 18 Listopada 2013 Autor Opublikowano 18 Listopada 2013 Czyli bez sprawdzenia czujnika się nie obejdzie? Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka
damian81Z Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 jezeli max 80 ci pokazuje nawet po ostrej jezdzie to termostat
KrzysiekA4 Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 Czyli bez sprawdzenia czujnika się nie obejdzie? Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka Według mnie to tak jak kolega pisał termostat.Nie chce Ci mącić w głowie
mo2 Opublikowano 18 Listopada 2013 Autor Opublikowano 18 Listopada 2013 Ok. Obadam profilaktycznie czujnik. A co do termostatu to rozumiem, że śmiało brać behr'a? Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka
mo2 Opublikowano 18 Listopada 2013 Autor Opublikowano 18 Listopada 2013 Jak co drugi... czytając opinie o wahlerach i o termostatach z aso doszedłem do wniosku ze różnią się tylko cena. Jednemu padnie ten, drugiemu tamten... Swoją drogą czy w aso to nie są termostaty behr'a ? Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka
damian81Z Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 jak niechcesz uczyc sie na błedach innych to nie kupuj w aso, a jak chcesz mieć dobrze i spokój na długi czas to bierz w aso i wyjdzie w sumie taniej, twoja decyzja
bediks Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 Na temat kanału 51 to juz nie jedna dyskusja była A dlatego ze wystarczy po nocy postoju np włączyć zapłon sam bez motoru i włączyć kanał 51 i zobaczycie jak wskazanie idzie do góry i zatrzymuje się na 90 mimo ze silnik zimny bo nie odpalany wogole ---------- Post dopisany at 23:47 ---------- Poprzedni post napisany at 23:45 ---------- Dla mnie to wskazanie z d*py i tyle , 49 pokazuje to co na liczniku , a do autora termostat zmieniaj i bierz z aso
mo2 Opublikowano 20 Listopada 2013 Autor Opublikowano 20 Listopada 2013 Może 51 pokazuje jaka powinna być temperatura ? Wtedy można by diagnozować uszkodzenie np. termostatu. Co do aso to mam jedno pytanie, dlaczego? Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka
macietola Opublikowano 20 Listopada 2013 Opublikowano 20 Listopada 2013 bierz wahlera dobry jest a po co przeplacac.. ---------- Post dopisany at 03:34 ---------- Poprzedni post napisany at 03:32 ---------- tylko nie 85st. a 87st. ---------- Post dopisany at 03:36 ---------- Poprzedni post napisany at 03:34 ---------- zreszta dla swietego spokoju ja bym wymienil tez czujnik..nie duze pieniadze a co nowe to nowe
Mauros88 Opublikowano 20 Listopada 2013 Opublikowano 20 Listopada 2013 z doswiadczenia pierdziele calego walhera. 4 termostat juz mam z walhera i kolejny jest zje...Caly czas 79st i ani grama wiecej nawet przy palowaniu. Czujniki temperatury wymienilem juz 3 razy i na kazdym to samo. Zaluje ze od razu do aso po ori nie pojechalem.
mo2 Opublikowano 20 Listopada 2013 Autor Opublikowano 20 Listopada 2013 Ok. Jeszcze jedno pytanie. Przy okazji wymiany termostatu będę wymieniał płyn. Czy 1.5L koncentratu g12 febi wystarczy czy lepiej zaopatrzyć się w 2 butle (3L)? Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka
tomek20stencel5 Opublikowano 20 Listopada 2013 Opublikowano 20 Listopada 2013 Do wymiany będziesz potrzebował 2 butelek koncentrartu, do układu wchodzi ponad 5l.
mo2 Opublikowano 20 Listopada 2013 Autor Opublikowano 20 Listopada 2013 Dzięki. Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka
talib1990 Opublikowano 20 Listopada 2013 Opublikowano 20 Listopada 2013 zmieniłem na Wahlera pochodził tydzień. W ASO sprzedają Behr'a. ja kupowałem na allegro za niecałe 4 dyszki i juz 2 lata śmiga spoko coś takiego TERMOSTAT BEHR AUDI SEAT SKODA VW FORD TDI (3691376378) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się