mily Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 Witam, Chciałem się podpytać na jakiej zasadzie działają takie antyradary, np taki jak ten w temacie. Wydaje mi się że jak zapiszczy to już jest za późno, bo to znaczy że już zostałem ustrzelony. Radary nie wysyłają cały czas impulsu, wysyłają jak namierzają.
Fido Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 Wypróbuj Yanosika,szybciej cię poinformuje o mobilnym patrolu.
MANIUNI89 Opublikowano 20 Listopada 2013 Opublikowano 20 Listopada 2013 Witam,Chciałem się podpytać na jakiej zasadzie działają takie antyradary, np taki jak ten w temacie. Wydaje mi się że jak zapiszczy to już jest za późno, bo to znaczy że już zostałem ustrzelony. Radary nie wysyłają cały czas impulsu, wysyłają jak namierzają. Jestem kierowcą zawodowym i często używam antyradarów, tak jak piszesz, gdy wiesz, że w pobliżu jest patrol i suszą, to tylko jak usłyszysz piknięcie, to wiedz,że Cie mierzą, jak masz dobrą prędkość, to spoko jak nie, to pożegnaj sie z $. Co innego radary stojące żółte, szare czy inne, nawet strazy miejskiej wykrywa, ze wcześniejszym pikaniem, co jest powiadomieniem o zbliżajacym sie radarze. W Polsce i u naszych zachodnich sąsiadów jest ANTYRADAR zabroniony i placisz slono $ nie za to, że dziala, lecz za posiadanie. Nawet jak zauważą, że leży w schowku.
mily Opublikowano 21 Listopada 2013 Autor Opublikowano 21 Listopada 2013 Myślałem że można posiadać takie urządzenie ale nie wolno z niego korzystać w Polsce.