medium_rze Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Sprawdź pod samochodem czy nie masz gdzieś wycieków. U mnie maglownica była wporządku, pompa wspomagania na szczęście też, pomogła wymiana płynu na Febi zielony, bo niestety ale też mialem kolor brunatny co ewidentnie kwalifikowało go do wymiany. Teraz jestem wyczulony i napewno częściej będe zwracał uwagę.Tobie też radze bo jednak wymiana płynu w odpowiednim czasie może wydłużyć prace tych elementów, a jego zaniedbanie prowadzić będzie do szybszego zużycia się układu.
Shadow_956 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 a plyn Ci bulgotal/pienil sie ?
medium_rze Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Zdarzyło się że się lekko zapienił, ale nie bulgotał
Shadow_956 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 dzieki za odp, pojade dzis na wymiane tego plynu odpowietrze zobaczymy. Pozdrawiam. ---------- Post dopisany at 21:16 ---------- Poprzedni post napisany at 11:01 ---------- nie udalo mi sie dzis wymienic tego plynu :/ a jutro musze jechac w trase (150km), pompa moze ulec uszkodzeniu ?
mutilator Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Witam, Potrzebuje fachowej wiedzy, na temat układu kierowniczego w a4 b6 2.0 ALT. Nigdy wczesniej sie nad tym nie zastanawiałem ale czy normalne jest w Audi ze na prostej drodze przy lekkim sekrecie kierownica samochód nie prostuje tylko cały czas skręca po puszczeniu kierownicy ? Opisze to może jeszcze raz: Jadę na prostej, skręcam lekko i puszczam kierownice, kierownica nie odbija na prosto tylko zostaje w tym miejscu jak ja skreciłem. Wydaje mi sie że nie powinno tak być i po lekkim skręceniu i puszczeniu kierownica powinna sie prostować. Co sądzicie o takim zachowaniu Audi ? Trzeba robić zbieżność ?
mutilator Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 A co dokładnie może być z wahaczami ?
GreGoriO Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Zapieczone przeguby/koncowki Bo pamietaj że w czasie skrętu kierownicą wahacze muszą się obracać, jeśli jest jakiś opór to nie będą miały siły wrócić na swoje, spoczynkowe miejsce. Również możliwe jest, że sama przekładnia chodzi ciężko, Można spróbować podnieść cały przód i pokręcić kierownicą oceniając jak pracuje układ...
mutilator Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Dzięki za podpowiedź. Czyli ten problem nie jest związany ze zbieżnością ? Będę musiał w takim razie zajrzeć do tych wahaczy. A czy te zapieczone przeguby/końcówki da się jakoś "odpiec" np. smarując wd40 ?
jacek70 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Sprawdź wahacze ale zbieżność też warto skontrolować. Nie wiadomo czy coś nie poleciało.
michail55 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Oddaj do kogos kto sie zna z zawiecha to nie przelewku
djzak Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 witam ..posiadam a4 b7 1.8 t z 2006 roku ..ma 193 tys ori przebiegu ..jezdzilo od nowosci na 18stkach i zaczela wyc własnie pompa ..jest znosnie jak nie dodaje gazu i krece kiera ..ale jak robie to z gazem to wycie sie mega nasila.. jaka pompe polecacie do 1.8 t ?jakas trw albo co innego ? czy tylko i wylacznie z aso?
BoskiEnrike Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Witam, Pewnie temat stary jak świat ale w istniejących wątkach nie znalazłem podobnego przypadku. Jak w temacie, problem pojawia się tylko przy max skręcie oraz co dla mnie bardzo dziwne - na postoju i oczywiście przy parkowaniu. Jakieś pomysły co może być nie tak? btw skoro już piszę o usterkach to mam jeszcze telepotanie silnikiem/całą budą na ciepłym silniku - poducha?
TrollGun Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 U mnie skrzypi wybity górny wahacz właśnie przy manewrach parkingowych.
BoskiEnrike Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Zastanawiam się czy to nie przypadkiem wina pompy wspomagania - tak przynajmniej mi się wydaje po "nasłuchu" ale nie mam pewności bo wspomaganie jest a płynu nie ubywa. Wahacz na postoju też może się odzywać?
jacek70 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 A u mnie powodem był wybity dolny ,przedni wahacz.
tomcrack27 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 ja mialem podobnie ale okazalo sie ze winne bylo lozysko oporowe alternatora.bo sie zatarlo i pasek mial co robic i sie slizgal
TrollGun Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Posprawdzaj wizualnie wahacze, jak będzie wybity, od razu to zauważysz
BoskiEnrike Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 ja mialem podobnie ale okazalo sie ze winne bylo lozysko oporowe alternatora.bo sie zatarlo i pasek mial co robic i sie slizgal Byćmoże to być właśnie to bo na zimnym silniku sama jego praca jest dosyć głośna i specyficzna jakby pasek delikatnie piszczał. Będę wymieniał olej to zlecę mechanizatorowi przegląd wszystkich potencjalnych usterek o których tutaj piszecie. Póki co dzięki i odezwę się jak odkryję przyczynę denerwujących dźwięków.
owieczka Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 W razie czego jak nie uda Ci się znaleźć zawsze możesz zakupić takie cudo i obsłuchać autko jak u lekarza Stetoskop Diagnostyczny warsztatowy samochodowy (4161944637) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. 100% skuteczność
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się