fla18 Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 Witam Dzisiaj postanowiłem wymienić uszczelkę pod nastawnikiem pompy wtryskowej, ponieważ zauważyłem w jej okolicy krople oleju napędowego. W tym celu odpaliłem Vag-coma, zapisałem trzecią wartość z pierwszego bloku wartości mierzonych która wynosiła przy włączonym zapłonie Mod Piston Displ 0,620V. Zabrałem się więc za zdejmowanie nastawnika, nastawnik zdjąłem, wymieniłem uszczelkę, ponownie zamontowałem (na 99% jestem pewien że trafiłem trzpieniem w otwór). Odpaliłem ponownie Vag-coma na włączonym zapłonie aby sprawdzić wcześniej zanotowaną wartość i ujrzałem 0,620V, które czasami się zmienia na 0,600V. Zaniepokojony zmienianiem się tej wartości nie uruchamiałem silnika. Ponadto pojawia się miganie kontrolki od świec żarowych. Proszę o pomoc, sugestie, jak rozwiązać mój problem. pozdrawiam
Bartollo Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 A jaki błąd pokazuje ?? Napięcie RSW to nie wszystko.
fla18 Opublikowano 19 Listopada 2013 Autor Opublikowano 19 Listopada 2013 Błędów prawdopodobnie brak, jutro jeszcze sprawdzę dokładnie
Bartollo Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 Jak miga kontrolka od swiec to jest coś z nastawnikiem więc błąd jakiś się zapisał moze jest za duza dawka Ale podejrzewam ze jak napięce skacze to źle wsadziłeś ramię nastawnika w pierścień w pompie. Dla pewności sprawdź ponownie.
danielom Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 Jak moze sie blad zapisac jak on nawet silnika nie zapalil? Blagam Was, nie robcie scen, bedzie chodzic.
Bartollo Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 O sorry, jakoś mi umkło ze nie zajarał fury. Mój błąd. Ale z drugiej strony u mnie w afnie jak nie trafiłem z poczatku w pierscień to na samym zapłonie wywalił bląd bodajże o opisie przekroczona górna granica dawki n146 czy coś takiego.
fla18 Opublikowano 20 Listopada 2013 Autor Opublikowano 20 Listopada 2013 Dzisiaj spróbuje uruchomić silnik, trzpieniem celowałem już z 20 razy, mam nadzieje że nic się nie uszkodzi jaka dawka powinna być dla AFN/AVG? Gdzie ją ustawić? Czy moje RSW jest ok? pozdrawiam
OLIVER Opublikowano 20 Listopada 2013 Opublikowano 20 Listopada 2013 Dzisiaj spróbuje uruchomić silnik, trzpieniem celowałem już z 20 razy, mam nadzieje że nic się nie uszkodzi jaka dawka powinna być dla AFN/AVG? Gdzie ją ustawić? Czy moje RSW jest ok?pozdrawiam Tu sobie poczytaj i masz odpowiedź na Twoje pytanie http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/all-b5-czyszczenie-nastawnika-pompy-vp37-lishoo-61251/
fla18 Opublikowano 20 Listopada 2013 Autor Opublikowano 20 Listopada 2013 Czytałem już wiele razy ten temat. Jak radzicie próbować odpalać auto? pozdrawiam
OLIVER Opublikowano 20 Listopada 2013 Opublikowano 20 Listopada 2013 Czytałem już wiele razy ten temat. Jak radzicie próbować odpalać auto?pozdrawiam No to kiepsko czytałeś bo tam jest podane napięcie jakie powinno być (0,740 V) a ty masz za niskie ..Powinieneś to poprawić ,a dawkę ustaw na około 3,0-3,5 mg i będzie ok...też masz podane w którą strone przestawić nastawnik by zwiekszyć lub zmniejszyć dawkę ...
fla18 Opublikowano 20 Listopada 2013 Autor Opublikowano 20 Listopada 2013 Witam ponownie Próbowałem uruchomić auto ale nie udało mi się to. Auto kręci lecz nie odpala, przypuszczam że zapowietrzył się układ paliwowy. Za ok godzinę popuszczę jeszcze wtryskiwacze i spróbuje odpalić auto
trepek Opublikowano 20 Listopada 2013 Opublikowano 20 Listopada 2013 Jak to 1Z to nie musisz nic popuszczac tylko krec. Jak AFN to popusc nakretki na wtryskiwaczach od metalowych przewodow, jak zobaczysz, ze paliwo tryska to zakrec i odpalaj. Oczywiscie jak dawke masz dobra. Pamietaj, 30s krecisz i troche przerwy, aby rozrusznika nie zajechac.
danielom Opublikowano 20 Listopada 2013 Opublikowano 20 Listopada 2013 Jakie ma znaczenie czy to 1z czy afn?
fla18 Opublikowano 20 Listopada 2013 Autor Opublikowano 20 Listopada 2013 Macie jakiś pewny sposób, aby sprawdzić czy trzpień nastawnika jest na swoim miejscu. Ikona świec żarowych już się nie zaświeca, winny okazał się nie podpięty czujnik, jednak auta po raz drugi nie próbowałem odpalać, mam trochę mieszane uczucia co do tego czy trzpień nastawnika jest na swoim miejscu. Próbowałem kilka razy go poprawnie umiejscowić, jednak po sprawdzeniu na vag-com RSW zmienia się pomiędzy 0,600V a 0,620V
danielom Opublikowano 20 Listopada 2013 Opublikowano 20 Listopada 2013 Daj juz spokoj z tym napieciem , wystarczy ze mocniej dokrecisz kopulke i tez sie zmieni, sprawdz na czuja i pal, wrzuc 5 i trzymaj noge nad hamulcem jak masz obawy ze wejdzie na full obr. to go zdusisz.
trepek Opublikowano 22 Listopada 2013 Opublikowano 22 Listopada 2013 Jakie ma znaczenie czy to 1z czy afn? 1Z ma zaworki odcinajace na wyjsciu w pompie, AFN ma przeplywowe.
fla18 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2013 Witam Próbowałem odpalić auto, odpowietrzyłem układ poprzez popuszczenie nakrętek na wtryskach, jednak auto nie odpala. Proszę o jakieś porady gdzie szukać przyczyny? pozdrawiam ---------- Post dopisany 01-12-2013 at 11:25 ---------- Poprzedni post napisany 23-11-2013 at 10:37 ---------- Auto odpalone, chodzi idealnie. Dzięki wszystkim za pomoc. pozdrawiam
wesz82 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Miałeś za małą lub za dużą dawkę ustawioną. Wystarczyło trochę pokręcić odpalic auto i za pomocą Vag ustawić odpowiednią dawkę. Ja po wymianie uszczelki pod nastawnikiem nie musiałem odpowietrzać.Auto zagadało za 3 razem:decayed: Swoją drogą jak rozwiązałeś problem to miło by było napisać jak:wink:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się