denveco Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 Witam. W przeciągu roku wymieniłem już 2 razy komplety przegubów i znowu terkoczą. Nie wiem z czego oni je robią że tak lecą. Jak nie gumy to same łożyska masakra jakaś. Od razu sprostuje jak pewnie wielu myśli to nie daje w pi...e na skręconych na maxa kołach. Wiem że wtedy przeguby dostają naj bardziej po d*pie. Rocznie robie 10 tys km tak więc nie wiem co jest że tak lecą. Czy obniżone zawieszenie i kapcie 215 mają na to wpływ?? Jakiej firmy są najleprze przeguby które wytrzymają znacznie dłużej?? Z góry dzięki za radę.
majkel_majki Opublikowano 22 Listopada 2013 Opublikowano 22 Listopada 2013 SKF, GKN, Lobro, Spidan to są dobrej jakości przeguby. Do tanich często dodają tragicznej jakości gumy. Z drugiej strony nawet najtańsze przeguby powinny kilkadziesiąt tys. km przelatać, wniosek taki, że albo jeździć nie umiesz, albo z montażem/ autem jest coś nie tak. U mnie fabryczne przeguby wytrzymały: lewy 300 tys km (poszła manszeta i wygubił smar), a drugi 405 tys km i dalej jeździ, a uto specjalnie lekko nie ma.
WaskiKR Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 Wiem że może wyglądać to na tania firmę czy jakiegoś chińczyka ale tak nie jest.Śmiało mogę polecić przeguby firmy maxgear produkowane dla hurtowni motoryzacyjnej Auto Partner. Pod tym logo w pudełku za nie duże pieniądze znajdują się przeguby produkowane ruvila i metteliego. Sam jeżdżę na takich i jest jak najbardziej ok
xXPiotrekXx19 Opublikowano 27 Listopada 2013 Opublikowano 27 Listopada 2013 koledzy podepnę się jak stwierdzić czy mam walnięty przegub zewnętrzny czy wewnętrzny. Jak skręcam w prawo lub lewo to słychać chrobotanie ale tylko podczas ruszania i na skręconych kołach w obojętnie którą stronę po przejechaniu kilku kilometrów nie ma czegoś takiego.
majkel_majki Opublikowano 27 Listopada 2013 Opublikowano 27 Listopada 2013 Jeżeli chrobocze to na bank zewnętrzny.
xXPiotrekXx19 Opublikowano 27 Listopada 2013 Opublikowano 27 Listopada 2013 a czy jak chrobocze przy skręconych kołach w prawo albo w lewo to oznacza że z obu stron do wymiany czy może też tak być że hałas z jednego tak sie niesie i słychać przy skretach w obydwie strony
majkel_majki Opublikowano 27 Listopada 2013 Opublikowano 27 Listopada 2013 Musisz wysłyszeć skąd dobiegają hałasy bo może równie dobrze turkotać jeden, jak i oba.
xXPiotrekXx19 Opublikowano 27 Listopada 2013 Opublikowano 27 Listopada 2013 ok postaram się to jakoś ogarnąć z której strony to dokładnie dochodzi a powiedz przy zakupie w grę wchodzą tylko ci producenci wczesniej podani przez ciebie bo nie chciał bym jakiegoś badziewia kłaść
majkel_majki Opublikowano 28 Listopada 2013 Opublikowano 28 Listopada 2013 Generalnie tak, ewentualnie jeszcze Ruville. Kolega WaskiKR podał jeszcze maxgear, ale nie mam z nimi doświadczenia. Na pewno będą za to tańsze.
denveco Opublikowano 28 Listopada 2013 Autor Opublikowano 28 Listopada 2013 Nie o cene mi chodzi. Bo już mnie nerwica bierze. A zasadą szybkiego zepsucia przegubów jest max skręcenie kół i ruszanie z piskiem opon, a tego nie robię. U mnie prawy alus od środka smarem jest uwalony czyli prawy zewnętrzny pewnie trafiony. Tylko że przy skręconych kołach w prawo słychać odgłos chrobotania jakby bardziej z lewej strony. Właśnie chciałem też o t zapytać jak odróżnić czy poszedł zewnętrzny czy wewnętrzny przegub??
xXPiotrekXx19 Opublikowano 28 Listopada 2013 Opublikowano 28 Listopada 2013 mi tak samo nie zależy żeby był tani tylko żeby był dobry bo nie popieram kupowania badziewia za parę groszy i za niedługo znowu to samo. u mnie muszę sprawdzić od strony kierowcy bo kiedyś tam smar wylatywał ale było uzupełnine i wymienione ale widocznie mogło przegubowi to zaszkodzić.
artur1983 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Opublikowano 14 Grudnia 2013 panowie podepnę się do tematu czy do 1.8T audi A4 b5 podejdzie półoś od 2.6 audi A4 b5 ? proszę o odpowiedz bo mam taką całą do załatwienia za 350zł oryginalną z przegubami pozdrawiam ? .
wesz82 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Nie o cene mi chodzi. Bo już mnie nerwica bierze. A zasadą szybkiego zepsucia przegubów jest max skręcenie kół i ruszanie z piskiem opon, a tego nie robię. U mnie prawy alus od środka smarem jest uwalony czyli prawy zewnętrzny pewnie trafiony. Tylko że przy skręconych kołach w prawo słychać odgłos chrobotania jakby bardziej z lewej strony. Właśnie chciałem też o t zapytać jak odróżnić czy poszedł zewnętrzny czy wewnętrzny przegub?? Zew to na skręconych kołach przeskakuje,zaś wew rożnie,są drgania,trzaski itd ale na prostych kołach. Odkręć nakrętkę potem koło wyjmij przegub złap za ośkę,i jak ma delikatny luz to do wymiany to tyczy się obu przegubów. Można to oczywiście też zrobić bez odkręcania przegubu po stronie koło ale dla pewności radziłbym zrobić jak wyżej. Jak przeguby zew to moim zdaniem Lobro lub Spidan bez różnicy który wybierzesz...
xXPiotrekXx19 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Opublikowano 14 Grudnia 2013 a ja jeszcze nie wymieniłem u siebie chociaż wiem już ktury i tylko hałasuje na skręconych kołach i tylko jak auto stało dłużej czyli z 8 godzin to wtedy słychać przy skręconych kołach ale po przejechaniu małej odległości przestaje czy wymieniać od razu czy jeszcze poczekać jak będzie gorzej
wesz82 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Jak dla mnie od razu,po co czekać no chyba ze robisz sam pod blokiem itp to poczekaj na cieplejsze dni:decayed:
artur1983 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Opublikowano 14 Grudnia 2013 czy jest ktoś w stanie mi odpisać jak to jest z tymi półosiami jest ktoś na forum kto się zna na tym ?
wesz82 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Opublikowano 14 Grudnia 2013 czy jest ktoś w stanie mi odpisać jak to jest z tymi półosiami jest ktoś na forum kto się zna na tym ? http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-124/przegub-zewnetrzny-251371/ Może to coś pomoże:wink: Ja jak nie wiem to patrze na alle mniej więcej mam orientację
denveco Opublikowano 18 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2013 No i już nie wiem w końcu który nawala. Skręce kierownicą w trakcie jazdy w prawo zaledwie 1/4 obrotu koła kierownicy to dodając gazu słychać chrobotanie jakby gdzieś mniej więcej z lewej strony ale bardziej przy środku.
wesz82 Opublikowano 19 Grudnia 2013 Opublikowano 19 Grudnia 2013 Jak nie masz pewności to wywal ośkę na stół i oblukaj sobie ją na spokojnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się