Fido 120 Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 A co za różnica jak przy sześciocyfrowej liczbie na końcu będzie 1 czy 9. Poprzednia moja wypowiedź to takie "gdybanie". Ja jedynie w motocyklu dokładniej wpisuję sobie przebiegi. W posiadanych autach zawsze zaokrąglałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marhiw 1 Opublikowano 22 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 dzis dzwoniłem do aso to kazał gość z dowodem rejestracyjnym przyjechać to za free mi podadzą historię. Sprawdzałem też jeszcze stan paska wzrokowo to powiem że są na nim jeszcze wytarte napisy. Juz nie w kolorze tylko pod światło jak się przyjrzeć to mozna z nich jeszcze wszystko przeczytać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jihaad 1 Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 oryginalne nalepki audi ma tylko aso wiec mozna ufac, lecz ja jestem zdania ze kazdy samochod po kupnie powinien miec wymienione oleje filtry i rozrzad W Polsce to chyba się najwięcej rozrzadów na swiecie wymienia. Obliczony na 90-120 tys. km, a u nas kazdy nowy nabywca wymienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekg 4 Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 oryginalne nalepki audi ma tylko aso wiec mozna ufac, lecz ja jestem zdania ze kazdy samochod po kupnie powinien miec wymienione oleje filtry i rozrzad W Polsce to chyba się najwięcej rozrzadów na swiecie wymienia. Obliczony na 90-120 tys. km, a u nas kazdy nowy nabywca wymienia. być może, ale nie wynika to nadmiernej troski o rozrząd ale z faktu, że większość z nas kupuje samochody niewiadomego tak na prawdę pochodzenia i raczej w niewiadomym do końca stanie technicznym. Akurat pasek rozrządu okazał się tym elementem, który na wszelki wypadek można wymienić. No i ludzie to robią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcino87 5 Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 po co gdybać masz możliwość jedź i sprawdź. a nalepki czy co inne w ASO dostępne bez problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marhiw 1 Opublikowano 24 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 pojadę do ASO w najbliższym terminie;) Ale wydaje mi się że był zmieniany. Bo na pasku niby są napisy tylko że już nie są białe ale wytarte i pod światło jak się dobrze przyjzeć to można jeszcze wszystko odczytać.Myślę że po 10000 km tak chyba pasek wygląda.... Pozatym napinacz wyglądał na nówkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 U mnie przy zakupie było ponad 210tys, w książce wbite wymiana rozrządu przy 170tys (sprawdzone też w ASO) Pasek miał napisy wyraźne - białe Teraz nie sprawdzałem, mam niecałe 250tys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lizik 1 Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 Mój też wyglądał na nowy ale akurat jeśli chodzi o rozrząd to wymieniam go w każdym autku którym planuje trochę pojeździć. Bo nigdy nie wiadomo, czy pompa była wymieniana, czy tylko sam pasek z napinaczem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się