Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wspomaganie chodzi cięzko po wymianie maglownicy.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

dzisiaj robiłem passata b5 klienta, problem polegał na tym, że rano jak auto było zimne nie szło skręcać kierownicą, normalnie opór na maxa. Trzeba było ciągnąć kierownicę ile sił w rękach i dopiero wtedy kiera trochę puszczała ale znowu pojawiał się opór i tak w kółko.

Klient latem wymienił przekładnie kierowniczą na nową regenerowaną, po paru tygodniach wymienił pompę wspomagania i przez lato było ok do jesień. Temperatura zewnętrzna spadała i jednocześnie zaczeły pojawiać się porblemy z oporem na kierownicy. Natomiast zimą po odpaleniu musiał czekać ok 20 minut zanim dało się skręcać:decayed:. Wymiana oleju wspomagania też nic nie dawał, a nawet było gorzej.

Dziś wymieniłem mu pompę na nową regenerowaną, zalałem nowy olej i problem znikł. Klient ucieszony jak by wygrał w totka.

Dodam, że jak był opór na kierownicy i nie szło nią skręcić nawet na centymetr to z pompy nie wydobywały się żadne niepokojące dźwięki, żadnego buczenia wskazującego na opór w układzie.

Opublikowano

witam jestem nowy na forum.Jestem od kilku dni szczęśliwym posiadaczem a4 b5 1.9 tdi afn i czytam wasze posty na ten temat i mam ten sam problem z rana z cieżko pracująca kierownica czy i jak poradziliście sobie z tym problemem z góry dziekuje za odpowiedzi :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...