belt1991 Opublikowano 24 Listopada 2013 Opublikowano 24 Listopada 2013 Cześć ma pytanie mam silnik adr i chce wziasc glowice od awt czyli 1.8t i troche ja rozwiercic oraz dolozyc turbo na moj silnik tylko pytanie czy glowice sa takie same i beda pasowac oraz jesli byl by ktos podac pelne wymiary kanalow rozstawu srob itp miedzy adr i awt bede wdzieczny czekam ;>
MATIUS Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 takie kompinacjie był odpuscił lepiej zrobić kpl swap cały silnik
belt1991 Opublikowano 27 Listopada 2013 Autor Opublikowano 27 Listopada 2013 no tak swap to kazdy mowi zawsze ale tu chodzi o to zeby zbudowac cos z nieczego i wykrzasac z niego ostatnie iskry czy nie na tym polega tuning? ;>
MATIUS Opublikowano 27 Listopada 2013 Opublikowano 27 Listopada 2013 polega zgodzę się ztobą ale z silnika adr nie zdziałasz za dużo chyba że masz wiadro pieniedzy ...lecz to się nie opłaca najlepszym rozwiązaniem jest swap..nie tylko pod wzgledem finansowym
gregor10 Opublikowano 27 Listopada 2013 Opublikowano 27 Listopada 2013 To się nie sprawdzi, za duży ss w ADR , wywali tłoki i głowice. Musisz zrobić inaczej. Kupić AEB-a , przelozyc wiazke , kompa, czujniki i tyle. A adr-a sprzedać. ADR bez odprężenia się rozsypie od boostu
15lolo Opublikowano 27 Listopada 2013 Opublikowano 27 Listopada 2013 bez sensu skoro już w tym silniku było turbo seryjne kup swapa sprzedaj swój i talalal ,. policz czas , koszty modzenia i czy wszytsko wypali na pozytywna strone
spawacz1 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Opublikowano 4 Grudnia 2013 ADR ma ss 10,3 a AWT 9,5 różnica 0,8 to ma takie znaczenie ciekawe dlaczego?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się