Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problemy z ciepłym ogrzewaniem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich serdecznie. Mam nie mały i jakże denerwujący problem. Mianowicie moja a4 cieniutko grzeje. Zastanawiałem się już nie jednokrotnie co jest przyczyną tego... Węże od nagrzewnicy są ciepłe lecz nie gorące jak powinny. Ustawiam temperature HI a tu ledwo co jakby było ustawione jakieś 18 stopni. A jak wezmę już zmiejsze na choćby pół stopnia to w ogóle czuć kolosalną różnice i leci już o wiele wiele chłodniejsze powietrze... Niby słyszałem,ze większość audi tak ma choć osobiście nie miałem przyjemności sprawdzić... Więc pytanie - czy to normalne ( choć pewien jestem,ze nie ) i co ewentualnie może być sypnięte? Proszę o mądre wypowiedzi koledzy

Opublikowano

węże od nagrzewnicy powinny być gorące jak wszystkie inne od układu,najprawdopodobniej zapchana nagrzewnica,

audi tak nie ma jak jest wszystko sprawne to nie ma żadnych problemów z ogrzewaniem,u siebie jak dam na HI to leci bardzo gorące powietrze,spróbuj zdjąć oba węże z nagrzewnicy te przy grodzi i podepnij pod jeden króciec wąż z ciśnieniem wody a pod drugi króciec kawałek węża żeby woda wylatywała gdzieś z boku auta i puść wodę i tak kilka razy,raz z jednej strony raz z drugiej,może wypłuka trochę syfu

Opublikowano
na lato darmowa klima :decayed:

a teraz Ferdkowe galoty i ciepły kożuszek:grin: a tak poważnie to nic ciekawego bo za oknem już zaczyna mrozić

Opublikowano

miałem to samo, tez na Hi a tu letnie powietrze, płukanie pomogło, tylko ja miałem płukane jakimś środkiem do odkamieniania.

Opublikowano

Nom koledzy też myślałem tak zrobić, ale szkoda mi płynu zimowego teraz jakoś ... Ale najwyżej bym się poświęcił i tak zrobił. A powiedzcie jak to potem jest z odpowietrzeniem całego układu? Gdzie się znajdują jakieś odpowietrzniki?

Opublikowano

przy wylocie nagrzewnicy masz na wężu taka dziurkę, zsuwasz węża i czekasz aż zacznie płynąć płyn bez powietrza.

Opublikowano

ale z tym płukaniem nagrzewnicy wężem z wodą nie musisz spuszczać płynu,ściągasz oba węże z nagrzewnicy i próbujesz przepchać wodą,płynu zleci ci tyle co jest w nagrzewnicy a możesz jeszcze zbiorniczek wyrównawczy odkręcić i dać go niżej

Opublikowano

no dokładnie tak jak pisze mój imiennik, jak Ci szkoda płynu. W sumie to racja po co jak masz wlany świeży.

Opublikowano

Fajnie, a mam jeszcze jedno pytanie. Bo na klimatroniku sprawdzałem i mam dwa błędy - mianowicie 02, 07 czyli jakiś czujnik temp. w podsfitce i gdzieś na dolocie powietrza. Czy to też może się jakoś przyczyniać?

Opublikowano

może ale tylko jak ustawisz mu na daną temperaturę na HI powinno dawać ogniem z nawiewów

Opublikowano

koledzy mam taki sam problem , na HI powietrze letnie. I jeszcze jedno ciągle podczas jazdy mam tem. równą 90 stopni, zgaszę samochód , odpale za 2 minuty i po odpaleniu temp. wskakuje na 100 stopni. czy to tez nagrzewnica czy czujnik ? nadmienię, że termostat wymienilem i plyn chlodniczy. z góry dzieki ;)

Opublikowano

Jabcok odwróć obieg (węże przy nagrzewnicy) zobacz co będzie...

Opublikowano

Gdybym miał rarunki do tego to dawno już napewno bym się uporał z tym... A teraz zimno juz jest a pod chmurką nawet się głowy wystawić nie chce. Muszę zacząć od termostatu. Jeśli to nie przyniesie rezultatu to będę płukał nagrzewnice, ale coś czuję nie wcześniej niż po zimie... Jakoś przeżyje te mrozy z lipnym grzaniem . Ale dzięki wam koledzy za pomysły :wink:

Opublikowano

Witam mam mały problem z nadmuchem na przednią szybę słabo dmucha a na nogi mocno i na resztę jak ustawie tez dobrze

audi a4 bez klimy 97

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...