Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kolektor ssacy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Od pewnego czasu swieci mi sie kontrolka silnika.po podlaczeniu pod compa wyskakuje blad p2015.dzisiaj tez po wizycie w audi stwerdzone uszkodzone sterowanie klapkami kolektora ssacego.sama czesc kosztuje 370 euro.da sie cos z tym zrobic tzn usunac te klapki czy lepiej wymienic calosc.dzieki

Opublikowano

Szukaj jakies uzywki :wink: 150-200 pln

Opublikowano

niech mechanior sprawdzi Ci czy to klapa kolektora czy nie przepustnica - bo mi pokazał się ten błąd ale test wykazał że to jednak klapa przepustnicy - koszt 470 zł plus robocizna.

Opublikowano

Mnie po awarii klapy przepustnicy nie chciało juz odpalić auto - bo klapa nie chciała się otworzyć. Jeżeli z dwóch opcji to klapa przepustnicy a auto normalnie odpala, to tylko w momencie, gdy klapa uszkodziła się w pozycji otwartej. Sprawdzić to i będzie już jasne czy to klapa:wink:

Opublikowano

Kolektor wymieniony. Cena lepiej nie pytac bo jestem w Austrii ale autko odzwyskalo moc i bledu juz nie ma. Smigam dalej i zapominam o kosztach :) .

Opublikowano

miałem to samo, padło mi sterowanie kolektorem.. ale niestety występuje to tylko w całości z nim i trzeba wymienić całość :kwasny:

Opublikowano

no właśnie mi sie to samo zarobiło jaki to koszt ? z tym kolektorem bład sterownika coś z ta klapka albo z kolektorem . pisało pod kompem ale juz nie pamietam

Opublikowano

1200 zł jak dobrze pamiętam + wymiana :wink:

Opublikowano

U mnie to 370 Euro za czesc i wymiana 100 Euro ale to w Austrii. W pl wymiana by pewnie byla o wiele tansza ale jazda ze swiecaca sie kontrolka silnika doprowadzala mnie to nerwicy :)

Opublikowano

ja dałem ok 100 zł netto za wymianę u mojego mechanika :wink:

Opublikowano

a ja panowie już 3 używki podmieniałem i wszystkie pokazują "Short to ground" tak jakby ich nie widział komp. Pomyślałem że nie ma przejścia między kompem a nastawnikiem. Sprawdziłem, przejście jest ok 1 ohm na każdym przewodzie. I tak pomyślałem że zamiast kupować w audi za 1400 cały kolektor z nastawnikiem to sobie za 1300 podkręcę moc do jakiś 180km i odrazu mi wyłączoną programowo te dziadoskie klapy. Co wy na to?

Opublikowano

to nie jest problem z klapami jak w 3.0TDI, a ze sterownikiem kolektora. sterownik występuje TYLKO z całym kolektorem pomimo, że ma osobny numer części :facepalm: na allegro sprzedają używane sterowniki, ale ja wolałem nie ryzykować.. po wymianie kolektora problemy zniknęły :whistling:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...