piotr_1982 Opublikowano 29 Listopada 2013 Opublikowano 29 Listopada 2013 Witam Od pewnego czasu swieci mi sie kontrolka silnika.po podlaczeniu pod compa wyskakuje blad p2015.dzisiaj tez po wizycie w audi stwerdzone uszkodzone sterowanie klapkami kolektora ssacego.sama czesc kosztuje 370 euro.da sie cos z tym zrobic tzn usunac te klapki czy lepiej wymienic calosc.dzieki
wrclaguna Opublikowano 29 Listopada 2013 Opublikowano 29 Listopada 2013 Szukaj jakies uzywki 150-200 pln
doradca Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 niech mechanior sprawdzi Ci czy to klapa kolektora czy nie przepustnica - bo mi pokazał się ten błąd ale test wykazał że to jednak klapa przepustnicy - koszt 470 zł plus robocizna.
kondi30 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Mnie po awarii klapy przepustnicy nie chciało juz odpalić auto - bo klapa nie chciała się otworzyć. Jeżeli z dwóch opcji to klapa przepustnicy a auto normalnie odpala, to tylko w momencie, gdy klapa uszkodziła się w pozycji otwartej. Sprawdzić to i będzie już jasne czy to klapa:wink:
piotr_1982 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2013 Kolektor wymieniony. Cena lepiej nie pytac bo jestem w Austrii ale autko odzwyskalo moc i bledu juz nie ma. Smigam dalej i zapominam o kosztach .
jedrekx Opublikowano 3 Grudnia 2013 Opublikowano 3 Grudnia 2013 miałem to samo, padło mi sterowanie kolektorem.. ale niestety występuje to tylko w całości z nim i trzeba wymienić całość
CERET86 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Opublikowano 7 Grudnia 2013 no właśnie mi sie to samo zarobiło jaki to koszt ? z tym kolektorem bład sterownika coś z ta klapka albo z kolektorem . pisało pod kompem ale juz nie pamietam
jedrekx Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 1200 zł jak dobrze pamiętam + wymiana
piotr_1982 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2013 U mnie to 370 Euro za czesc i wymiana 100 Euro ale to w Austrii. W pl wymiana by pewnie byla o wiele tansza ale jazda ze swiecaca sie kontrolka silnika doprowadzala mnie to nerwicy
jedrekx Opublikowano 9 Grudnia 2013 Opublikowano 9 Grudnia 2013 ja dałem ok 100 zł netto za wymianę u mojego mechanika
ryba116 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 a ja panowie już 3 używki podmieniałem i wszystkie pokazują "Short to ground" tak jakby ich nie widział komp. Pomyślałem że nie ma przejścia między kompem a nastawnikiem. Sprawdziłem, przejście jest ok 1 ohm na każdym przewodzie. I tak pomyślałem że zamiast kupować w audi za 1400 cały kolektor z nastawnikiem to sobie za 1300 podkręcę moc do jakiś 180km i odrazu mi wyłączoną programowo te dziadoskie klapy. Co wy na to?
jedrekx Opublikowano 19 Grudnia 2013 Opublikowano 19 Grudnia 2013 to nie jest problem z klapami jak w 3.0TDI, a ze sterownikiem kolektora. sterownik występuje TYLKO z całym kolektorem pomimo, że ma osobny numer części na allegro sprzedają używane sterowniki, ale ja wolałem nie ryzykować.. po wymianie kolektora problemy zniknęły
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się