bubaS-line Opublikowano 30 Listopada 2013 Opublikowano 30 Listopada 2013 Witam mam taki problem ze nie czesto ale zdarza mi sie czasem po przekreceniu zaplony za pierwszym razem zaczyna krecic i nagle jak by sie zacinal i nie kreci dalej wiec wylanczam znow na zero i przekrecm ponownie i zapala odrazu. Jakie moga byc przyczyny ddam ze jakis miesiac temu wymienialem filtr paliwa a paliwo zalewam lepsze ?
Stano Opublikowano 30 Listopada 2013 Opublikowano 30 Listopada 2013 A nie cofa Ci się gdzieś paliwo? Jak miałem C5 to tak miałem z odpalaniem. Okazało się że pęknięty delikatnie przewód paliwowy i jak postał chwile to musiał trochę pokręcić żeby pociągnąć znowu paliwo.
Olszak86 Opublikowano 30 Listopada 2013 Opublikowano 30 Listopada 2013 Mi to wyglada na uszkodzony rozrusznik. Wysłane z mojego LG-E610
dawidjs Opublikowano 30 Listopada 2013 Opublikowano 30 Listopada 2013 To samo przerabiam. Niewiedząc dlaczego zauwazyłem ze ylko BPW ostatnio mają problem z odpaleniem. A napowaznie zeby zamknac temat wieczorem dam znac czy regeneracja rozrusznika wymiana tulej i automatu bo to on prawdopodobnie u mnie robi zamieszanie cos pomogła
bubaS-line Opublikowano 30 Listopada 2013 Autor Opublikowano 30 Listopada 2013 to super daj znac jak cos bedziesz wiedzial a jezeli byl by to problem z rozrusznikiem to jaki bylby koszt wymiany
SotoM Opublikowano 30 Listopada 2013 Opublikowano 30 Listopada 2013 nie czekaj na wiesci tylko zabieraj sie za naprwe rozrusznika - elektromagnez nie wydala.
dawidjs Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 kolega ma racje zabieraj się za robotę rozrusznika .
DżedajGrd Opublikowano 21 Grudnia 2013 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Witam mam taki problem ze nie czesto ale zdarza mi sie czasem po przekreceniu zaplony za pierwszym razem zaczyna krecic i nagle jak by sie zacinal i nie kreci dalej wiec wylanczam znow na zero i przekrecm ponownie i zapala odrazu. Jakie moga byc przyczyny ddam ze jakis miesiac temu wymienialem filtr paliwa a paliwo zalewam lepsze ? Kolego i jak doszedłeś co to było??? Ja w swoim bpw mam ten san objaw i nie wiem co to może być. Jedni mówią rozrusznik inni aku a jeszcze inni że może dwumas albo wtryski...
bubaS-line Opublikowano 21 Maja 2014 Autor Opublikowano 21 Maja 2014 okazalo sie ze zestaw do regeneracji rozrusznika zalatwil sprawe
Pawelkiwi Opublikowano 21 Maja 2014 Opublikowano 21 Maja 2014 Tylko wina rozrusznika, żadne filtry paliwa, wtryski itp dyrdymały.
piotrsob1 Opublikowano 25 Maja 2014 Opublikowano 25 Maja 2014 Zanim zabierzesz się za remont rozrusznika, wskazane jest pomierzyć spadki napięcia pomiędzy minusowym słupkiem aku a obudową rozrusznika i plusowym słupkiem aku a zaciskiem prądowym na rozruszniku. Takie pomiary najlepiej wykonać multimetrem analogowym ( wskazówkowym ), oczywiście w czasie kręcenia rozrusznikem. Spadek napięcia w każdym zpomiarów nie powinien przekraczać 0,2V , większy będzie świadczył o problemach z przepływem prądu i trzeba przejżeć klemy, okablowanie prądowe i umasienie. A jak będzie OK, to dopiero rwij rozrusznik
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się