Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z odpaleniem (zawieszanie)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam taki problem ze nie czesto ale zdarza mi sie czasem po przekreceniu zaplony za pierwszym razem zaczyna krecic i nagle jak by sie zacinal i nie kreci dalej wiec wylanczam znow na zero i przekrecm ponownie i zapala odrazu. Jakie moga byc przyczyny ddam ze jakis miesiac temu wymienialem filtr paliwa a paliwo zalewam lepsze ?

Opublikowano

A nie cofa Ci się gdzieś paliwo? Jak miałem C5 to tak miałem z odpalaniem. Okazało się że pęknięty delikatnie przewód paliwowy i jak postał chwile to musiał trochę pokręcić żeby pociągnąć znowu paliwo.

Opublikowano

Mi to wyglada na uszkodzony rozrusznik.

Wysłane z mojego LG-E610

Opublikowano

To samo przerabiam. Niewiedząc dlaczego zauwazyłem ze ylko BPW ostatnio mają problem z odpaleniem.:facepalm:

A napowaznie zeby zamknac temat wieczorem dam znac czy regeneracja rozrusznika wymiana tulej i automatu bo to on prawdopodobnie u mnie robi zamieszanie cos pomogła

Opublikowano

to super daj znac jak cos bedziesz wiedzial a jezeli byl by to problem z rozrusznikiem to jaki bylby koszt wymiany

Opublikowano

nie czekaj na wiesci tylko zabieraj sie za naprwe rozrusznika - elektromagnez nie wydala.

Opublikowano
Witam mam taki problem ze nie czesto ale zdarza mi sie czasem po przekreceniu zaplony za pierwszym razem zaczyna krecic i nagle jak by sie zacinal i nie kreci dalej wiec wylanczam znow na zero i przekrecm ponownie i zapala odrazu. Jakie moga byc przyczyny ddam ze jakis miesiac temu wymienialem filtr paliwa a paliwo zalewam lepsze ?

Kolego i jak doszedłeś co to było??? Ja w swoim bpw mam ten san objaw i nie wiem co to może być. Jedni mówią rozrusznik inni aku a jeszcze inni że może dwumas albo wtryski...

Opublikowano

okazalo sie ze zestaw do regeneracji rozrusznika zalatwil sprawe

Opublikowano

Tylko wina rozrusznika, żadne filtry paliwa, wtryski itp dyrdymały.

Opublikowano

Zanim zabierzesz się za remont rozrusznika, wskazane jest pomierzyć spadki napięcia pomiędzy minusowym słupkiem aku a obudową rozrusznika i plusowym słupkiem aku a zaciskiem prądowym na rozruszniku.

Takie pomiary najlepiej wykonać multimetrem analogowym ( wskazówkowym ), oczywiście w czasie kręcenia rozrusznikem.

Spadek napięcia w każdym zpomiarów nie powinien przekraczać 0,2V , większy będzie świadczył o problemach z przepływem prądu i trzeba przejżeć klemy, okablowanie prądowe i umasienie.

A jak będzie OK, to dopiero rwij rozrusznik :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...