TyBucu Opublikowano 1 Grudnia 2013 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Grzebiąc w parchlaku tkneło mnie żeby przyjżeć sie turbince. I teraz zastanawiam sie co to za wynalazek. Tabliczka ledwo czytelna KKK z numerem: 5304 988 0015 drugi rząd: ( )04 - 015 F 15057145 *pierwszy symbol nieczytelny. Czy to możliwe że tam siedzi k04? Nie wiadomo mi nic o przeszłości auta i staram sie powoli dojść co w nim hula.
TyBucu Opublikowano 1 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2013 Pytam, bo ciężko mi uwierzyć, że samochód ze stodoły, jest po upgrejdzie. Napewno? Nie ma marginesu błędu?
Dev Opublikowano 1 Grudnia 2013 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Nie ma, sprawdz ile ma lopatek na dolocie Powinno byc 8
TyBucu Opublikowano 1 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2013 Wyklepane z klubowej wlepki za pomocą klepki.
TyBucu Opublikowano 1 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2013 No to nie powiem, dobrze trafiłem
TyBucu Opublikowano 1 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2013 Luzu nie ma na wirnikach bo badałem jak miałem problem z notloufem po zakupie. Ładować ładuje, czasem przełąduje, ale to raczej przez n75. ---------- Post dopisany at 23:18 ---------- Poprzedni post napisany at 22:10 ---------- A jeszcze takie pytanie, skoro tam wrzucone jest k04, to co jeszcze musi, albo może być zmodzone przez poprzednika? I jak to sprawdzić?
pioteros Opublikowano 1 Grudnia 2013 Opublikowano 1 Grudnia 2013 jesli nie masz fmica i wywalonego kata, to zostaje jedynie program i wtryski, sprawdz numer na wtryskach jaki jest
Booster Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 no kurde, gratuluje:decayed: tyle czasu nim latasz i dopiero teraz wyszło. Dawaj do nas, zrobimy mu logi i zobaczymy co tam w ECU siedzi, jak jeszcze programu nie ma to ładujemy większe wtryski, tipa, fmica i porządny wydech, koło 240KM będzie lekko:wink:
Dev Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Zrob loga z przeplywki bedzie wiadomo co sie tam czai w krzakach
TyBucu Opublikowano 16 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2013 no kurde, gratuluje:decayed:tyle czasu nim latasz i dopiero teraz wyszło. Dawaj do nas, zrobimy mu logi i zobaczymy co tam w ECU siedzi, jak jeszcze programu nie ma to ładujemy większe wtryski, tipa, fmica i porządny wydech, koło 240KM będzie lekko:wink: No nigdy bym nie przypuszczał że coś takiego znajde, szczególnie biorąc stan auta pod uwage jak go kupowałem. Teraz będzie ćieżko do ciebie podjechać, bo siedze już w NO, ale jak wpadne w rejony to się odezwe ---------- Post dopisany at 13:52 ---------- Poprzedni post napisany at 13:51 ---------- Logi wrzuce na tygodniu. ---------- Post dopisany 16-12-2013 at 12:26 ---------- Poprzedni post napisany 02-12-2013 at 13:52 ---------- wtryski nr 280 150 447 czyli standardzik chyba? Z logami musze poczekać aż ogarne problem ze stukowym i przeładowaniem, bo tak to bez sensu.
pioteros Opublikowano 16 Grudnia 2013 Opublikowano 16 Grudnia 2013 tak standard, troche za małe nawet na seryjne turbo a na k04...
TyBucu Opublikowano 17 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2013 320cc wystarczą jak celuje w 250hp? ---------- Post dopisany at 01:48 ---------- Poprzedni post napisany at 01:47 ---------- minimum 250hp zobaczymy ile da rade wydmuchać turbinka
pioteros Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Podejrzewam że dmuchnie nie więcej jak 230km
TyBucu Opublikowano 17 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2013 Nie zasmucaj mnie pioteros. Myślisz że przy pojemnym Ic , dobrym kwasie i 380cc nie dam rady dobić do tych 250?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się