vanrobertos 0 Opublikowano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 Witam, gdy jadę i np. mocno gwałtownie wcisnę gaz do dechy np. na 3 to obroty podskakują, w tym momencie auto nie rwie do przodu, zaraz potem z powrotem opadają do momentu z którego doszło do skoku i dalej jedzie, co to może być? niektórzy mi mówią, że to kontrola trakcji aby nie wpaść w poślizg, ale wątpię, bo esp nie miga i chyba nie tak powinno działać. Dodam, że mechanik wymieniał mi niedawno intercooler i przewód intercoolera, dość głośno słyszę też egr, ale mechanik powiedział, że to normalne ( gdy na jałowym przygazuję to słychać egr, tak samo podczas zmieniania biegu na wciśniętym sprzęgle - taki szum). Podczas tej samej wizyty u mechanika wymieniono mi też simering półosi. Niedawno kupiłem to auto i nie mam porównania jak chodziło wcześniej, a poprzednie auto miałem w benzynie i uczę się dopiero diesla ;p Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość harry19-19 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 a vag-u są jakieś błedy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baszmak7 1 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 Witam, gdy jadę i np. mocno gwałtownie wcisnę gaz do dechy np. na 3 to obroty podskakują, w tym momencie auto nie rwie do przodu, zaraz potem z powrotem opadają do momentu z którego doszło do skoku i dalej jedzie, co to może być? niektórzy mi mówią, że to kontrola trakcji aby nie wpaść w poślizg, ale wątpię, bo esp nie miga i chyba nie tak powinno działać. Dodam, że mechanik wymieniał mi niedawno intercooler i przewód intercoolera, dość głośno słyszę też egr, ale mechanik powiedział, że to normalne ( gdy na jałowym przygazuję to słychać egr, tak samo podczas zmieniania biegu na wciśniętym sprzęgle - taki szum). Podczas tej samej wizyty u mechanika wymieniono mi też simering półosi. Niedawno kupiłem to auto i nie mam porównania jak chodziło wcześniej, a poprzednie auto miałem w benzynie i uczę się dopiero diesla ;p Pozdrawiamjak można słyszeć EGR bo nie czaje tego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido 120 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 Może ma "sokoli słuch" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vanrobertos 0 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 na vagu nie ma żadnego błędu.a co do egr, to tak mi powiedział mechanik, że to egr i że to normalne. Słychać go gdy mam na luzie auto i przygazuje i jak puszczam gaz słychać takie jakby coś kręcącego się i ocierającego, tak samo jest gdy np ruszam jedynką, wciskam sprzęgło i puszczam gaz i wtedy na wciśniętym sprzęgle też to słyszę, przy innych biegach podobnie.Dodam, że im dłużej jeżdzę, to jest to mniej słyszalne, bardziej gdy po odpaleniu jeżdzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 Zaślep EGR i a ten dźwięk nie zniknie,nie wiem co to jest ale zmień mechanika:decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczor15 1 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 u mnie po zaślepieniu egr ten dzwiek znikł, a teraz gdy wyczysciłem dokładnie n18 i podłączyłem egr dzwieku tez nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bruuuum 18 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 vanrobertos Próbowałeś po prostu z wyłączonym ESP zrobić to samo? Nie zawsze mrugnie lampka na pulpicie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobikos 78 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 ile Ci te obroty podskakują i jak długo schodzą spowrotem? Może po prostu ślizga Ci się sprzęgło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.Pablo. 16 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 ile Ci te obroty podskakują i jak długo schodzą spowrotem? Może po prostu ślizga Ci się sprzęgło? I tu masz dobrze postawioną diagnozę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkle 2 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 Najpewniej sprzęgło się ślizga a ten dźwięk EGR to nic innego jak szum turbiny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zemis 0 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 jak koledzy wcześniej...sprzęgło ślizga masz coś więcej mocy niż fabryka?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się