H4mm3R Opublikowano 24 Lutego 2014 Opublikowano 24 Lutego 2014 To auto przechodzi drugą młodość, wszystko na cacy zrobione
Christiano Opublikowano 25 Lutego 2014 Autor Opublikowano 25 Lutego 2014 Dziękuje, staram się jak mogę Muszę ogarnąć je z zewnątrz i zająć się lakierem żeby chociaż troche błyszczało się jak Twoje Na ten rok do wymiany jest na pewno szyba z tylnych prawych drzwi, bo ktoś ją nieźle przerysował i zderzak, w którym jest mała wgniotka. Stwierdziłem, że nie opłaca się tego naprawiać skoro i tak mam go zmienić na s-line. a jak będą pieniądze to znajdą się tez listwy i może lotka ---------- Post dopisany at 19:44 ---------- Poprzedni post napisany at 19:36 ---------- Dodaję kilka zdjęć z dzisiejszej "sesji". Wczoraj założyłem letnie koła i udało się umyć
radio22 Opublikowano 25 Lutego 2014 Opublikowano 25 Lutego 2014 Ładna sesja już na 17-stkach będę śledził twój temat bo jest ciekawie:naughty:
Christiano Opublikowano 7 Marca 2014 Autor Opublikowano 7 Marca 2014 Cieszę się, że się podoba ---------- Post dopisany 07-03-2014 at 09:07 ---------- Poprzedni post napisany 26-02-2014 at 09:12 ---------- Dwa zdj z krótkiej przerwy w podróży
Christiano Opublikowano 7 Marca 2014 Autor Opublikowano 7 Marca 2014 A nie wiem muszę sprawdzić gdzie to się daje i czy są jakieś wymogi itp
jedrekx Opublikowano 7 Marca 2014 Opublikowano 7 Marca 2014 http://a4-klub.pl/kalendarz-audi-a4-klub-polska-120/
Christiano Opublikowano 11 Maja 2014 Autor Opublikowano 11 Maja 2014 Witam Dawno nic nie pisałem ale na razie jest mały przestój. We wtorek wymieniłem olej i filtry Pomału przygotowuję się do wymiany MCE Wpadnie też włącznik świateł z auto i lusterko fotochromatyczne z czujnikiem zmierzchu.
kamilos90 Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 ehhh ten przód od s-line malina fajne autko , też polowałem na avanta na ale skończyło się na sedanie
Christiano Opublikowano 25 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2014 Dokładnie tak samo myślałem więc trzeba było założyć ---------- Post dopisany 25-06-2014 at 14:47 ---------- Poprzedni post napisany 14-05-2014 at 14:54 ---------- Pomalutku idę do przodu chociaż z braku czasu nic konkretnego się nie dzieje. Jak na razie zbieram tajle i troszkę się tego uzbierało Boczki pod elektrykę do tyłu z roletkami i haczykami Musze dokupić jeszcze przyciski bo nie było w zestawie i silniczki. Do tego potrzebuje jeszcze boczek kierowcy pod 4 szyby, najlepiej z przyciskami do alarmu i otwierania bagażnika, bo mam taką wiązkę w boczek Chyba że uda się to dorobić na tym boczku co mam. MCE F, zrobiłem sobie już rozpiskę po kolei krok po kroku więc myślę, że jakoś się uda do tego dojdzie lusterko fotochromatyczne z czujnikiem światła mam już wtyczkę, a wiązkę się zrobi jest też przełącznik auto Docelowo ma być układ samopoziomowania więc dołożę jeszcze przyciski CLH/DRL. Na razie mam tylko moduł DRL na długie światła W między czasie w planie jest jeszcze czyszczenie EGR, uszczelki już mam chociaż nie wiem jeszcze czy dobre Także teraz tylko czas i chęci i wymodzi się coś fajnego
Wickeed Opublikowano 25 Czerwca 2014 Opublikowano 25 Czerwca 2014 Dobre mody lądują na pokład, powodzenia w rezanku!
biggman Opublikowano 25 Czerwca 2014 Opublikowano 25 Czerwca 2014 Boczka kierowcy nie zmieniaj, wymień tylko rączkę pod 4x szyby
Christiano Opublikowano 25 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2014 Karol, Ty miałeś chyba przełączniki do tylnych boczków albo mi się zdaje? Pewnie miałbyś też silniczki i rączkę pod 4 szyby a co z przyciskami do alarmu i otwierania bagażnika?
biggman Opublikowano 25 Czerwca 2014 Opublikowano 25 Czerwca 2014 Już nie mam, wszystko poszło. Co do montażu przycisków, da się je zamontować do boczka który nie jest fabrycznie do tego przystosowany. Wycinasz otwór, a panel przyklejasz na gorący klej
Christiano Opublikowano 1 Lipca 2014 Autor Opublikowano 1 Lipca 2014 elegancko gustowna B6 ---------- Post dopisany 01-07-2014 at 20:23 ---------- Poprzedni post napisany 25-06-2014 at 17:08 ---------- Dzisiaj wreszcie miałem czas więc EGR i kolektor doczekał się czyszczenia. Zapowiadało się, że może być tam trochę nagaru. Jednak po rozkręceniu wszystkiego okazało się, że nie jest tak źle. W poprzednim aucie było tego znacznie więcej. Do zabiegu kupiłem uszczelki o numerach: 028129717D - uszczelka kolektora szt. 1 N909273302 - oring 62x3 EGR szt. 1 069131547D - uszczelka 32mm szt. 1 038131547A - uszczelka 22mm szt. 1 Porównanie uszczelek starych i nowych (na zdj brakuje oringu EGR) Uszczelka 22mm znajdująca się miedzy łącznikiem EGR, a kolektorem wydechowym była troszkę inna niż ta stara ale wszystko pasowało bez problemu. Do czyszczenia użyłem benzyny ekstrakcyjnej pod ciśnieniem i śrubokręta żeby wydrapać tam gdzie była grubsza warstwa syfu. No i finalnie po złożeniu efekt cieszy oko, bo jest czyściutko, jak na razie.. Wężyków od podciśnienia nie wymieniałem bo nie wyglądały jeszcze tak źle. Jeśli ktoś będzie miał jakieś pytania lub wątpliwości proszę pisać
amaradaar Opublikowano 1 Lipca 2014 Opublikowano 1 Lipca 2014 Super robota dziękuję dodaj te fotki i opis do tematu egra
Christiano Opublikowano 2 Lipca 2014 Autor Opublikowano 2 Lipca 2014 Dodaje jeszcze kilka zdj, które kiedyś udało się zrobić Siatka bagażnika zdobyta kiedyś, a nie dodana do tematu Moje B6 z B5 Taty Moje B6 z B6 w wersji s-line i kierownicą po prawej stronie, właściciel nieznany Muszę przyznać, że s-line w srebrnym kolorze bardzo fajnie wygląda Prędkość, którą udało się rozwinąć na polskiej autostradzie kilka dni temu trochę wcześniej było 230 km/h i to na prostym, poziomym odcinku ale nie udało się tego udokumentować
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się