Dżordż 0 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 Witam. Chciałem zapytać czy takie parametry felgi podejdą do budy b5. Felga 8,5x17 cali o ET13. Wiem że et nie zbyt pasuje ale czy idzie to spasować? opony to albo 205 albo 215 max. Proszę o porady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
briano 1 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 Nie wiem jak doklanie to sie bedzie prezentowac w b5 ale et jest bardzo male wiec fela bedzie raczej wystawac lekko poza obrys auta, jeszcze zalezy tez jakie zawieszenie, jezeli sie myle nie ktos mnie poprawi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fafnasty 6 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 et nie pasuje przy 8.5j ---------- Post dopisany at 07:59 ---------- Poprzedni post napisany at 07:58 ---------- sporo by trzeba by było toczyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżordż 0 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 Czy mocno to by przeszkadzalo na zglebionym zawieszeniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokal 2 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 Fela będzie wystawała w c**j Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
briano 1 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 Fela będzie wystawała w c**j Ten ostatni wyraz to pojecie wzgledne, i nie okresla konkretnego wymiaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fafnasty 6 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 18x8.5 ET.15 i tak to bedzie a ty masz et13 to jeszcze 2mm dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 Za male ET Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżordż 0 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 ogólnie to grubo to wygląda tylko ciekawe jak podczas jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.Pablo. 16 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 Od razu po dowodzie za takie wysunięte koło ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fafnasty 6 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 jak zrobisz tak jak na foto to tylko sobie stać na parkingu możesz ale przyciagniesz oko:grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido 120 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 ogólnie to grubo to wygląda tylko ciekawe jak podczas jazdy To nie do jazdy,to na pokaz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 ogólnie to grubo to wygląda tylko ciekawe jak podczas jazdy zdjecie pokazuje tył, z przodu jeszcze bardziej wyjdzie:whistling: jak zglebisz to ranty rozwalisz oraz opone natniesz:whistling:, będzie trzeba maszynka zrolowac i wypchnać wiec pewnie i lakierować.. z tyłu bardzo mocno usztywnic amory noi oczywiscie rolowanko, inaczej nie ma jazdy:whistling: będzie przypalało lakier solidnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pulpit 0 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 9,5j et25 czyli to by było coś takiego jak te Twoje parametry coś koło tego:decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 ....ujnia straszna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 9,5j et25http://i1280.photobucket.com/albums/a482/8pulpit7/SP_A0392_zps97066866.jpg czyli to by było coś takiego jak te Twoje parametry coś koło tego:decayed: z pół centymetra wiecej wyjdzie:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżordż 0 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 tak jak piszecie ładnie to wygląda ale wiem że jazdy na tym nie ma a więc szukam dalej jakiegoś ciekawego felunku dzięki za podpowiedzi ---------- Post dopisany at 18:37 ---------- Poprzedni post napisany at 18:34 ---------- a tak wogole jakie parametry przy feldze 8,5 cala lub 9cali siedziało by i wyglądało dobrze oczywiście przy niższym zawieszeniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pulpit 0 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 tak jak piszecie ładnie to wygląda ale wiem że jazdy na tym nie ma a więc szukam dalej jakiegoś ciekawego felunku dzięki za podpowiedzi ---------- Post dopisany at 18:37 ---------- Poprzedni post napisany at 18:34 ---------- a tak wogole jakie parametry przy feldze 8,5 cala lub 9cali siedziało by i wyglądało dobrze oczywiście przy niższym zawieszeniu przy np 8" et około 35 wychodzi na równo z nadkolem żeby utrzymać linie koła z nadkolem przy 8,5 et musi się odjechać o pół cala na pół, czyli et o około 6 w dół i tak analogicznie przy innych szerokościach. z tym że może dojść do momentu kiedy felga oprze się o amortyzator lub nie możliwe będzie założenie "normalnej" opony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 przy 8,5cala bez inwazyjne parametry to przód et40-45 opona moze być 225, bądź 215, sadzisz w dół ile chcesz, nie rolujesz błotnika, przy et ponizej 40 koło stoi na równo z rantem tył et25-30 dla opony 215 będzie na równo z błotnikiem, dla opony 225 et 30 moze zrobić spas z rantem, ale pewnie będzie przycierać po zewnętrznej stronie:whistling: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fafnasty 6 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 przy 8,5cala bez inwazyjne parametry toprzód et40-45 opona moze być 225, bądź 215, sadzisz w dół ile chcesz, nie rolujesz błotnika, przy et ponizej 40 koło stoi na równo z rantem tył et25-30 dla opony 215 będzie na równo z błotnikiem, dla opony 225 et 30 moze zrobić spas z rantem, ale pewnie będzie przycierać po zewnętrznej stronie:whistling: mała korekta ja u siebie mam 7.5j kapeć 225/45 i et 40 z przodu waliło po błotniku i nadkolu:grin: dwlikatnie podgiety błotnik i wyprofilowane na ciepło nadkole załatwiło sprawe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się