Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Temat odnośnie kół do Audi A4 B8


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
4 godziny temu, Marcin_K napisał:

Ładnie to siadło 

Będę chciał nieco obniżyć jak będzie taka możliwość bo trochę za wysoko stoi i nie ma takiego efektu. 20200410_155347.jpg

Opublikowano
34 minuty temu, artek2414 napisał:

Będę chciał nieco obniżyć jak będzie taka możliwość bo trochę za wysoko stoi i nie ma takiego efektu. 20200410_155347.jpg

Po zrobieniu geometrii koła mogą delikatnie wystawac jesli nie dasz auta nizej. U Ciebie na zdjeciach przod wyglada na lekki negatyw. Dlatego kola sa schowane głębiej. Mam te same parametry felgi i opony i zawias 1bv i z poziomica w ręku ? rant ochronny opony wystaje jakies 3mm. Przy 2 osobach na pokładzie nic nie przyciera i jest ok.  

A tak poza tym to piękne koła ???

Opublikowano
2 godziny temu, zlocio napisał:

Po zrobieniu geometrii koła mogą delikatnie wystawac jesli nie dasz auta nizej. U Ciebie na zdjeciach przod wyglada na lekki negatyw. Dlatego kola sa schowane głębiej. Mam te same parametry felgi i opony i zawias 1bv i z poziomica w ręku ? rant ochronny opony wystaje jakies 3mm. Przy 2 osobach na pokładzie nic nie przyciera i jest ok.  

A tak poza tym to piękne koła ???

Też tak myślę dlatego chcę lekko obniżyć. Dzięki ?

Opublikowano
3 godziny temu, zlocio napisał:

Po zrobieniu geometrii koła mogą delikatnie wystawac jesli nie dasz auta nizej. U Ciebie na zdjeciach przod wyglada na lekki negatyw. Dlatego kola sa schowane głębiej. Mam te same parametry felgi i opony i zawias 1bv i z poziomica w ręku ? rant ochronny opony wystaje jakies 3mm. Przy 2 osobach na pokładzie nic nie przyciera i jest ok.  

A tak poza tym to piękne koła ???

A co ma geometria do wystawania koła? Skoro teraz nie wystaje to już nie będzie, chyba że podniesiesz auto do góry. Tu jest wielowahacz więc im niżej tym koło głębiej schowane. Ustawić można tylko zbieżność, żadnego innego kąta nie ustawisz więc wystawanie koła z geometrią nie ma nic wspólnego. 

Opublikowano
W dniu 16.04.2020 o 18:14, artek2414 napisał:

Będę chciał nieco obniżyć jak będzie taka możliwość bo trochę za wysoko stoi i nie ma takiego efektu. 20200410_155347.jpg

To będę podglądał jak to wyszło, jak już zrobisz wrzucaj foty i napisz co i jak :thumbup1:

Opublikowano

Witam wszystkich. Mam problem z kołami w mojej b8.  Auto strasznie prowadzą po drodze. Flaga to 8,5x19 et 45 A opona 255/35.

Czy problem leży po stronie et? Proszę koledzy o pomoc

Opublikowano
20 godzin temu, slawek_wkc napisał:

Czy problem leży po stronie et? Proszę koledzy o pomoc

człowieku jestes pierwszą osobą która upatruje problemu w et :) skup się na stanie opon, zawieszenia

Opublikowano

Opony nowe. Zawieszenie sprawdzone na dwóch różnych stacjach diagnostycznych i mówili że wszystko jest ok. Gdybym wiedział ze mam do wymiany np końcówki drążków to najpierw bym usunął usterkę i sprawdził czy jest poprawa i dopiero później zadawał pytania. 

Pytałem czy winne może być wielkość odsadzenia poniewaz problem sie pojawił po wymianie kół z 16" na 19"

Opublikowano

Na zdrowy rozum 255 35 19x8,5 to spory i ciężki walec więc prowadza po koleinach i zamula auto. Szczególnie na miękkim i komfortowym zawiasie (1ba) będziesz miał to odczuwalne nawet jak masz wszystko sprawne i nowe gumy. Et masz optymalne 

 

Opublikowano

Czyli najrozsadniejszym rozwiązaniem będzie zmiana felgi z opona na 235/8'' lub 205/7,5"?

Opublikowano

A opona 225 lub 235 podejdzie do moich felg 8,5j i nie będzie mi prowadząc samochodem?

Opublikowano (edytowane)

Witam

Mam pytanie, chce założyć koła 245/35/19, teraz jezdze na 225/55/16. I moje pytanie brzmi jak będzie zachowywało sie zawieszenie, czy będzie sie szybciej zużywać? Jak bardzo spadnie komfort? Dodam że robię duże przebiegi ok. 50 tyś rocznie lecz głównie autostrady.

Edytowane przez SiuFla
Opublikowano

Zmiana na takie koła z pewnością będzie miało wpływ na szybsze zuzywanie się zawieszenia. Komfort też bardzo spadnie, będziesz czuł każda dziurkę czy nierówność na drodze. Jazda na takich kolach na autostradzie będzie ok, ale jazda po mniejszych i gorszych drogach bedzie "bolala"

Opublikowano

Sam mam koło jakie planujesz kupić. Wcześniej miałem 18. Dużej różnicy nie odczuwam między nimi. A zawieszenie nie mam pojęcia jak odczuwa 2 lata na 19 i na przegladach wszystko sztywne 

Opublikowano

Jakie miałeś wcześniej opony na 18 ?

Opublikowano
8 godzin temu, SiuFla napisał:

Jakie miałeś wcześniej opony na 18 ?

245/40

Opublikowano

Jakie et powinny mieć felgi aluminowe 19 żeby po założeniu na nie opon z rantem ochronnym nie wystawaly poza obrys felg i jaka szerokość felgi będzie najlepsza samochód to a4 b8 na seryjnym zawieszeniu?

Opublikowano

To zależy jakie szerokie chcesz mieć te felgi i opony. 8" 8,5" i 9" opony dobierasz później do felg. Do tego jeszcze ET musi pasować. Jak wsadzisz za wąską gumę na felge to rand bedzie wystawał.

Opublikowano
6 minut temu, cerrik napisał:

Jakie et powinny mieć felgi aluminowe 19 żeby po założeniu na nie opon z rantem ochronnym nie wystawaly poza obrys felg i jaka szerokość felgi będzie najlepsza samochód to a4 b8 na seryjnym zawieszeniu?

Na seryjnym zawieszeniu 19" bedzie wyglądała ta A4 jakby "miała wodę w piwnicy" . Bedzie wysoko stała, szara między krawędzią błotnika a górna krawędzią opony bedzie dość duża. 

Opublikowano

W takim razie poradzi mi ktoś jakiś pomysł mam 17 felgi i średnio to wygląda trochę mała felga.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...