Nietykalny Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Witam wszystkich Po długich poszukiwaniach i oglądnięciu wielu egzemplarzy znalazłem w końcu swoje audi a6. Na początku byłem tylko i wyłącznie zdecydowany na 2.8 v6 czy 2.4 v6, jednak na przestrzeni czasu poglądy ewoluowały, ponieważ większość takich jednostek ( które oglądałem ) były w tragicznym stanie i wybór padał na : Silnik : 1.8 T 150 KM ( APU) Napęd : FWD Kolor : Srebrny metalik Wyposażenie: - ABS - 4 x poducha - klimatronik -4 el. szyby - el. podgrzewane i składane lusterka - pełny FIS - Radio Concert - 8 głośników i Sub - el. reg. foteli -schowek na narty -halogeny -domykanie i opuszczanie szyb z pilota - relingi chromowane - skórzana kierownica, mieszek, gałka - książka serwisowa, komplet kluczyków + serwisowy Koła : -Lato BBS 18 ” skręcane z polerowanym rantem -Zima ori stalowe 15 ” Zawieszenie : -gwint RACELAND Instalacja LPG: -sterownik STAGA -reduktor KME SILVER TURBO -wtryski BARACUDA Mody : - zawieszenie gwintowane - przyciemnione światełka przednie oraz kierunki boczne - tylne lampy z Polifta - przyciemnione wszystkie szybki - pomalowana blenda Planowane mody jednostki napędowej: - down pipe - czip Inne planowane mody: - ogarnięcie wnętrza czyli wypranie porządnie tapicerki itp. - korekta lakieru - kupno ori zmieniarki Cd - może tylna blenda USA Przeprowadzone akcje serwisowe : -wymiana oleju valvoline Max Life 5w40 + filtr -wymiana łączników stabilizatorów LME ori z zeszlifowanymi znakami audi -wymiana podświetlania tablicy rejestracyjnej LED -zabezpieczenie lakieru na zime szampon: Wstępne mycie: Shiny Garage Orange Car Shampoo x 2 Shiny Garage Lime APC ( w odpowiednim stężeniu na lakier, felgi, plastiki ) x 2 Osuszenie: ValetPRO Large Blue Fluffer Później przetarcie: IZOPROPANOL Następnie: Cleaner DURAGLOSS Polish Bonding Agent Wosk FINISH KARE 1000P Hi-Temp Paste nałożony za pomocą Meguiars Soft Foam Na wiosne planuje jak już wcześniej wspomniałem korekte lakieru i dopiero zrobi się porządne zabezpieczenie lakieru z glinowaniem woskiem bądź jakąś powłoką Planowane akcje serwisowe : -wymiana oleju w układzie wspomagania ( już zakupiony ori w Aso audi ) - ściągniecie klocków hamulcowych ( są nowe ale Boscha i troche popiskują , tarcze ATE) , planuje je troszke zeszlifować, wyczyścić porządnie i zamontować z powrotem na ATE plastitube ( też kupiony ) – zobaczymy jaki będzie efekt -zauważyłem płyn chłodniczy koło filtra oleju, musze zlokalizować wyciek -w niedalekiej przyszłości górne wahacze ( ori audi ) - pewnie wyjdzie coś w trakcie :| Liczę na dobrą współprace i sugestie dotyczące zmian w mojej Audi, krytykujcie bądź chwalcie. :] i kilka fotek z woskowania wymieniałem ledziki Fotki wnetrza wkrótce, po ogarnięciu
Nietykalny Opublikowano 9 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2013 Nie wiem może zrobie jakąś relacje..
Borek123 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Jakiś dystans na lato by się przydał, no i skręcić trochę. Powodzenia w modach.
Nietykalny Opublikowano 10 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2013 Dystans hmmm... nie wiem i tak kółka moim zdaniem dobrze osadzone
Borek123 Opublikowano 10 Grudnia 2013 Opublikowano 10 Grudnia 2013 Strasznie giną. Jakie ET, szerokość felgi i opona?
Nietykalny Opublikowano 11 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2013 Ale o których ty felgach mówisz, o alu???? one sie gubią jak sie nie myle et 20 i 8j , opona 225
Nietykalny Opublikowano 11 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2013 Może tak na zdjęciach widać, ale na żywo moim zdaniem dobrze osadzone, na pewno nie są schowane ale dzięki za sugestie
Borek123 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Opublikowano 11 Grudnia 2013 U mnie tak leżało 8,5J z ET40 i opona 225/40 i wygląda na mniej pochowane niż u Ciebie, a powinno być bardziej. Ale może tak jak mówisz, wina zdjęć.
Nietykalny Opublikowano 11 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2013 też ładnie jak sprawuje sie u Ciebie dieselek??? z tego co widze z opisu to masz 2.5 tdi, Masz jakiś gwint, czy tylko na sprężynach go posadziłeś troszke ???
Borek123 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Mam niżej temat, zapraszam . Wszystko w porządku, na zdjęciu tylko springi, w garażu leży gwint FK i czeka na wiosnę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się