TyBucu Opublikowano 10 Grudnia 2013 Opublikowano 10 Grudnia 2013 No więc objawy następujące: Odcina zaplon przy normalnym doładowaniu turbinka pracuje stabilnie, po chwili slychac że turbo wkręca się na kosmiczne obroty leci jak rakieta i po 2 sekundach uspokaja po czym po chwili znowu odcina gdy turbinka pracuje już normalnie. Po czym zapada w notlaufa i można tylko pomarzyć żeby przyspieszył. Czasem po przekręceniu stacyjki ustępuje na chwile. Błędy: 561 - Dopasowanie (ustalanie) składu mieszanki przekroczona wartość adaptacji - dodawanie 544 - Przekroczenie max ciśnienia doładowania brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 16487 - Przepływomierz wysokie napięcie brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - Błąd sporadyczny Jaja zaczeły sie po tym jak wybiłem sobie z głowy MBC i wróciłem do n75. Na mbc pracował normalnie. Sam podejrzewam wariujące n75 lub powoli padającą przepływke. W zeszłym roku w zimie miałem podobny problem, auto stało w AZ serwisie, ale oni nie byli mi do konca w stanie wytlumaczyc co bylo nie tak. Dolot i kable podcisnienia raczej szczelne z tego co mi sie udało skontrolować.
TyBucu Opublikowano 10 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2013 Mam jeszcze drugi n75 gdzieś w gratach, wrzucać go czy lepiej mbc?
Łukasz13 Opublikowano 10 Grudnia 2013 Opublikowano 10 Grudnia 2013 N75 i wężyki od n75 do sprawdzenia i szczelność gruszki.
TyBucu Opublikowano 14 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2013 Podmienilem n75, to samo tylko ze teraz wyskakuje jedynie 544. Jutro po raz setny sprawdze wezyki. ---------- Post dopisany 14-12-2013 at 05:22 ---------- Poprzedni post napisany 10-12-2013 at 19:36 ---------- Ręce opadają. Wężyki wydaja się szczelne, grucha się rusza. Wrzucam więc logi (wiecej obrotów nie wykręce bo mogłbym żabkować tak w nieskończoność) Log (0 - 003,007) Log (1 - 002,013) Log (2 - 002,025) Błędy po logach: 561 Dopasowanie(ustalenie)składu mieszanki przekroczona wartość adaptacji - dodawanie 544 Przekroczenie max ciśnienia doładowania brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 561 Dopasowanie(ustalenie)skladu mieszanki nie osiągnięta wartość adaptacji - mnożenie Od czasu do czasu po dlugiej jezdzie wyskakuje mi dodatkowo: 16487 Przepływomierz - wysokie napięcie brak osprzętu / nie związany ze sprzetem - BŁĄD SPORADYCZNY 16505 Czujnik położenia przepustnicy zakres/możliwoœci brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY ratujta pany:hi:
Łukasz13 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Sprawdz ciśnienie paliwa bo chyba pompa pada.
Dev Opublikowano 14 Grudnia 2013 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Straszne stuki masz Zrob te logi po ludzku
TyBucu Opublikowano 14 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2013 dev, jak ja mam ci te logi zrobić porządnie jak on od 3k przyspiesza tylko jadąc z górki prędzej mi silnik wyrwie z mocowań. Pompa siedzi nowa VDO zamontowana miesiąc temu. ---------- Post dopisany at 18:42 ---------- Poprzedni post napisany at 18:37 ---------- dobra ide zrobić logi jeszcze raz, będe kręcił do oporu. Zrobić dodatkowo jakieś kanały?
Magicbattle Opublikowano 14 Grudnia 2013 Opublikowano 14 Grudnia 2013 nic wiecej. masz cos ze stokami czyli?? jaki stan swiec cewek?? cos w tym kierunku? odepnij sonde przejedz sie zobacz czy jest roznica tak samo przeplywke. gdzies jest opis jak sprawdzic turbo bez n75 co i jak zaslepic polaczyc.
TyBucu Opublikowano 14 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2013 Turba nie będe zaślepiał. przepne spowrotem na mbc, zobacze czy coś da. Świeczki wyglądają zdrowo, zmieniane 20kkm temu tak samo jak cewki. Na odpiętej przepływce chodzi jak kibel, zamulony strasznie na gornej skali obrotów nie zbiera wogóle. Od czasu do czasu walnie notlaufa. Najbardziej mnie zastanawia fakt ze po wyłączeniu/włączeniu zapłonu na jakiś czas jest git (powiedzmy minute) potem czuć lekkie szarpnięcie przy następnym przyciśnieciu i znów od 3k łapie downa i zachowuje sie jak debil. ---------- Post dopisany at 18:58 ---------- Poprzedni post napisany at 18:57 ---------- To śmigam zrobić te logi będe za pół godzinki
Magicbattle Opublikowano 14 Grudnia 2013 Opublikowano 14 Grudnia 2013 zaloz mbc mnie bedzie dobrze. koniecznie logi stukowego bo tu ci to szarpanie wystepuje. moze byc modul zaplonowy wywalony
TyBucu Opublikowano 14 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2013 Oto logi pacjenta: Log (0 - 002,007,002,007) Log (1 - 002,013,002,013) Log (2 - 002,025,002,025,002,025) Zauważyłem też że mi strzela w wydech. Rozwaliło mi plecionkę. Błędy te same, logi robione na n75. A ten tego, wracajac do mbc, nie do konca cie zrozumialem. Ogolnie wiem ze to gówno daje przy tak malej turbinie jak k04 (szczególnie bez programu) a i problemow moze przyspozyc jak widac wyżej.
Magicbattle Opublikowano 14 Grudnia 2013 Opublikowano 14 Grudnia 2013 straszne stukowe. przyjrzyj sie ukladowi zaplonowemu. proponuje podmienic modul zaplonowy ktory jest na filtrze powietrza 2 wtyczki 4piny i 5pinow. ja mialem szarpanie kiedys przy rozpedzaniu sie wymienialem cewki bo niby bylo lepiej az wszystkie wymienilem nie potrzebnie bo modul sie rozsypal chociaz byl w srodku oki i przy testach tez. moze byc z polifta w niczym to nie przeszkadza jak bedzie ten drugi wiekszy
TyBucu Opublikowano 14 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2013 kurde nawet niemam od kogo podmienić, a z ADR'a nie będzie pasować? ---------- Post dopisany at 21:42 ---------- Poprzedni post napisany at 21:36 ---------- dobra sam sobie odpowiedziałem na to pytanie... ---------- Post dopisany at 22:06 ---------- Poprzedni post napisany at 21:42 ---------- a tak mnie nurtuje jeszcze, jezeli cos z zaplonem... to skad 544 - przeladowanie?
Magicbattle Opublikowano 14 Grudnia 2013 Opublikowano 14 Grudnia 2013 no gdzie z adr:grin: 544 - moze gdzies dziura jest? najpierw ze stukami rozwiaz problem. po co Ci turbo zdrowe jak dalej bedzie szarpal. przeczysc wtyczki moze cos sie polepszy ale najlepiej podmienic mz
TyBucu Opublikowano 17 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2013 Problem prawie rozwiązany. Znalazłem giga dziure na połączeniu DV z wylotową turbiny, załatałem na razie, bo 800zeta sobie liczyli w aso (ah uroki norwegii) a fmic + orurowanie i tak w planach niebawem więc niema co wyrzucać kasy w błoto. Już tak nie przycina jednak dalej zamula od 3-4k, stukowe jest dalej tak samo, jutro będe miał świeczki, myśle że to one mają już dosyć. Z drugiej strony zastanawiam sie czy przypadkiem nie wpiołem DV odwrotnie, zmienił się dźwiek recyrkulowanego powietrza. Z "pssssst" na "wofofofofofof" (inaczej nie jestem w stanie tego zaobrazować ) (30 godzin na nogach i zmeczenie daje sie we znaki) ---------- Post dopisany at 02:00 ---------- Poprzedni post napisany at 01:56 ---------- Aaaa i jeszcze wyskakuje błąd 561 - ubogiej mieszanki. oprócz tego nic nie pokazuje. ---------- Post dopisany at 19:19 ---------- Poprzedni post napisany at 02:00 ---------- Hej pany, dostałem świeczki jednak debile w sklepie wcisneli mi pfr7b zamiast q, dystans między elektrodą o 0.1mm mniejszy. Będą robiły robote, czy dzwonić i zje**ć?
TyBucu Opublikowano 17 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2013 Łatwo powiedzieć. Dziewczyna mi dzisiaj przywiozła z Polandii. Poprostu się zastanawiam czy z przymrużeniem oka dadzą rade, bo zwrocic je moge, dopiero za miesiąc, a tutaj za taki luksus będe musiał zapłacić ręke i noge. ---------- Post dopisany at 19:46 ---------- Poprzedni post napisany at 19:41 ---------- Z tego co widze to te świece są do 2.2t...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się