MMichael Opublikowano 11 Grudnia 2013 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Witam wszystkich - oto moja historia i wiążące się z nią pytania. Oddałem niedawno auto do zakładu w celu usunięcia problemu z dpf. wraz z usługa specjaliści zaproponowali podniesienie mocy - w "pakiecie" taniej. Z początku byłem sceptycznie nastawiony ale postanowiłem spróbować - mam różne mnie lub bardziej pozytywne doświadczenia z eksploatacja aut po "pracach silnikowych". Po zakończonej usłudze otrzymałem tylko taki oto wykres z hamowni / który swoja drogą wyglądał jak ksero już wcześniej przygotowanego chiptuningu/ - i tutaj pytanie czy to faktycznie odpowiada temu silnikowi - wartość bazowa po zdjęciu dpf to wg. tego wykresu 121PS [325Nm]. Ostatnia faza podnoszenia mocy wskazuje wartości 144PS [375Nm]. Czy te wartości są możliwe do uzyskania dla tego silnika - czy są bezpieczne ? Czy mógłby się ktoś z was wypowiedzieć kto miał do czynienia z tym silnikiem 1.9 brb 115PS.
kanu Opublikowano 11 Grudnia 2013 Opublikowano 11 Grudnia 2013 U mnie było podobnie, po zdjęciu DPFa około 122KM potem kilka prób i map do ustawienia końcowej mapy. Generalnie 150KM powiedzmy na seryjnych gratach i dobrze poprowadzonym momencie jest ok dla tego silnika jak i sprzęgła. Jedyne co to za dużo mi kopci więc czeka mnie mały remapik, ale to po uporaniu się z turbinką bo zaczęła śpiewać sobie i łapać overboosty (zadziało się to kilka miesięcy po sofcie i padnięciu czujnika sprzęgła) Choć jak tak patrzę tych Nm sporo Ci nabili... jaka hamownia? inercja czy maha?
jaro1768 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Mój brb jest po takim zabiegu, tzn. pól-zabiegu . Pól gdyż został dpf a podniesienie mocy wyszło przy okazji regeneracji turbiny. Właściwie to na odwrót, dla podniesienia mocy regenerowałem turbinę, przycinały się kierownice a w zakładzie nie chcieli czyścić/czyszczonej gdyż mieli przypadki reklamacji po jakimś czasie. U mnie wyjściowo miałem 115 km i 275Nm (fabrycznie 285 powinno być) a teraz mam zdaje się 133km i 332Nm. U Ciebie ten moment wyjściowy to coś duży, ale parametry końcowe zdecydowanie bezpieczne. Nie wiem tylko jak z trwałością sprzęgła przy tak sporym momencie, ale pewnie wszystko zależny od stylu jazdy.
MMichael Opublikowano 11 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2013 No ja już z turbinka miałem do czynienia - zdecydowałem się na regeneracje w jednej z lokalnych firm - mam nadzieje ze swoje posłuży Szczerze to nie wiem czy jest to inercja czy maha ? Ze zdjęć cos można wywnioskować ?
tomasz102 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Inercyjna to jest przenośna, gdzie test robisz w naturalnych warunkach (czyli opory związane z wiatrem itp).
ame-tuning Opublikowano 11 Grudnia 2013 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Są dwie wersje hamowni podwoziowej (zdjęcie wyżej)-inercyjna bez hamulca elektrowirowego i obciążeniowa z hamulcem ........maha to firma , producent hamowni ....ta wyżej na zdjęciu to nie maha ......
spanky Opublikowano 11 Grudnia 2013 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Ostatnia faza podnoszenia mocy wskazuje wartości 144PS [375Nm]. taka wartośc momentu dla serynego BRB po samym programie to zbyt optymistyczna wartość ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się