marys Opublikowano 11 Grudnia 2013 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Nie wiem czy w dobrym temacie zakładam ten wątek (jeśli nie proszę o przerzucenie w odp miejsce) Więc tak dziś autko zaczęło mi kuleć szarpać po prostu licho jechało i mega falujące obroty bardzo częste gaśnięcie silnika.Zaznaczam że auto zaczęło wariować na zimnym silniku, gdy się rozgrzał objawy falujących obr ustały ale odczuwalny spadek mocy i przy odpalaniu głupiał na obrotach. Po podłączeniu vaga wykazało uszkodzenie przepływomierza, po usunięciu błędu i przejechaniu z gaszeniem i zapalaniem 100km auto sprawuje się bdb i błąd nie wyskoczył. Moje pytanie brzmi czy to błąd sporadyczny czy już przepływka daje o sobie znać i chce wymiany jeśli wymiany to jaką kupić by pasowała do mojego 1.8T ANB
Labiel Opublikowano 11 Grudnia 2013 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Pytanie jaki dokładnie był to błąd przepływomierza bo takich jest sporo. Mogło być tak że wtyczka gdzieś nie łączyła itp.
marys Opublikowano 11 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2013 ah dokładnie ci nie powiem bo nie pamiętam ahhhhhhh
wojtek20DW Opublikowano 20 Grudnia 2013 Opublikowano 20 Grudnia 2013 sprawdz w Vagu wartości przepływki na biegu jałowym i jak wkręcasz na obroty
omzig Opublikowano 29 Grudnia 2013 Opublikowano 29 Grudnia 2013 sprawdz w Vagu wartości przepływki na biegu jałowym i jak wkręcasz na obroty Jaki numer bloku żeby to sprawdzic?
Marc!n Opublikowano 29 Grudnia 2013 Opublikowano 29 Grudnia 2013 2, przepływka w ostatnim okienku. Na postoju przy pracującym silniku powinno być pomiędzy 2 a 4,5g/s Reszta wyjdzie w logu dynamicznym (seria przy ok 5000rpm powinno być ok 120-125g/s)
Grzes A4 Opublikowano 21 Lutego 2014 Opublikowano 21 Lutego 2014 Zmieniaj przeplywke bo problem nie ustąpi ja miałem 80 ale nie tak drastyczne objawy mi wyskakuwal tylko błąd. Mam ja na sprzedaż. Chciałem nowa ale 500 zł mnie odstraszylo. Znalazłem na allegro za 70 używke zaryzykowalem i parametry ma jak nowa.
Emejcz Opublikowano 21 Lutego 2014 Opublikowano 21 Lutego 2014 Dołączając się do tematu, szukając dziś nieszczelności w dolocie zerknąłem na przepływkę w środku no i na tej krateczce jest trochę zabrudzona na dole. Niestety jest to Bosch... czy mogę to wyczyścić profilaktycznie jakimś środkiem? Kumpel mi polecał jakiś chemiczny środek specjalny do przepływomierzy, czy jak go wyczyszczę bezdotykowo to się nie zepsuje? Nie znam się na jego budowie, ale w środku prócz tej krateczki jest taki jakby papierek czy dzyndzelek prostopadle ustawiony do niej, czy to się nie zepsuje podczas czyszczenia?
Grzes A4 Opublikowano 21 Lutego 2014 Opublikowano 21 Lutego 2014 Nic się z tym nie stanie ten dzyndzelek właśnie mierzy przepływ powietrza i to jego trzeba czyścić ale to pomoże na tydzień dwa i operacje musisz powtórzyć i tak w kółko
abladek1987 Opublikowano 28 Lutego 2014 Opublikowano 28 Lutego 2014 ja czyściłem dwukrotnie przepływkę w silniku ANB- pierwszy raz środkiem K2 do czyszczenia tarcz hamulcowych, pomogło na ok miesiąc- drugi raz środkiem do czyszczenia gaźników MOTIP pomogło na 2 tygodnie:kwasny: przy padniętym przepływomierzu palił jak smok prawie dwa razy tyle niż powinien. Wreszcie tęsknota za odpowiednią mocą i spalaniem wzięła górę i kupiłem nowy przepływomierz BOSCHA. I teraz idzie jak trzeba
Kris691 Opublikowano 1 Marca 2014 Opublikowano 1 Marca 2014 najlepiej wymienic na nowa oryginalna bosha, mozesz tez sprawdzic wtyczke no i pompe paliwa
gregor10 Opublikowano 7 Marca 2014 Opublikowano 7 Marca 2014 Przeplywka tylko nowa i boscha, czyszczenie nie wchodzi w gre.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się