Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T - dylemat przed montażem sekwencji


toman

Rekomendowane odpowiedzi

hej,

Nie mogę zdecydować się na jakich podzespołach złożyć instalację, a nie lubię zdawać się tylko na zdanie ..specjalisty. Niech będzie to zrobione tak, żebym był zadowolony, a nie tak jak będzie łatwiej instalatorowi.

Na pewno chcę STAGa, ale jest dużo wariantów tej centralki.. Która najlepiej sprawdzi się w tym silniku? Najpopularniejsza jest chyba stag 4 plus, chociaż niektórzy mają 300 isa2, a teraz zastanawia mnie Qbox. Domyślam się, że różnią się też na pewno ceną, a ja zakładam zdroworozsądkowo ~2600 na instalację i chyba powinno wystarczyć? Nie miałem jeszcze okazji popytać instalatorów, zaczynam na forum :)

Wtryski raczej Hana zielone, a co z barracudami?

reduktor AC R01 200km

butla w koło,

faro

wlew pod klapką

W planach mam zrobienie programu, może w przyszłym roku, ale czy uwzględniać to już na tym etapie?

Chciałbym instalatorowi powiedzieć wprost CO I JAK chcę mieć zrobione :)

Wtryski montować pojedynczo od góry czy od spodu kolektora? Od spodu można je ładnie schować,ale czy ma to jakieś większy wpływ na działanie?

Znajomy w Golfie mk4 1.8T zamontował sobie lpg w taki sposób, że otwierając maskę nie widać NIC, a czy w B6 są jakieś patenty na ukrycie gratów, ale nie pogarszając działania? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego co do wtrysków po co je ukrywać??i tak zamaskuje je plastikowa osłona z napisem turbo:)

ja 2lata temu za staga 4 wtryski valteka,reduktor kme ,butle w kolo 55l ,i wlew lpg w klapce placilem 2200zl i jestem zadowolony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem o tym, bo widziałem że nie każdemu mieści się wszystko ładnie ;-) chociaż to sprawa drugorzędna, grunt żeby wszystko dobrze pracowało :-)

Wysłane z mojego LT26i przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tym co podałeś będzie ładnie chodziło. Z ukrywaniem to niema sensu ani miejsca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz później robić program, ważne aby dobrać odpowiedni reduktor i wtryski, które później np. nie zapętlą się ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli chciałbyś w przyszłości zrobić jakiegoś chipa to już teraz trzeba pomyśleć o gratach,reduktor AC 250 czerwony,Hana obrobią do 200KM montowane pojedynczo na trójnikach,zbiornik mieści się 65l-wielozawór po stronie zderzaka a nie siedzeń,wlew pod klapką,reduktor fajnie mieści się pod zbiorniczkiem wyrównawczym

WP_000002.jpg

IMAG0009.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po pierwsze jak ma byc program to hany niebieskie, ktore beda barrdziej uniwersalne do 1.8t bo dadza rade przy serii 150 km i beda lepsze przy czipie do 190KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z niebieskimi jest problem bo często bywają awaryjne-można sobie poczytać o nich na forum gazowym,nie są polecane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po to jest gwarancja chyba? chociaz szczerze mowiac nie slyszlaem o tym, zeby bylo wadliwe, sam mialem w paru autach i nic sie zlego z nimi nie dzialo ;] na lpg forum gdzies masz takie iinfo ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piszą,że ze starymi nie było problemów a nowe to albo od razu albo w krótkim czasie lubią popuszczać gaz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale to sie chyba tyczy wszystkich han odkad pojawily sie te w wersji na "valtekowe" wtyczki zamaist "orginalnie" na "hhanowe/keihinowe"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odradzacie niebieskie hany? Do tej pory spotykałem się raczej z niezłą ich opinią :)

Mam już rozeznanie co prawdopodobnie wpadnie do audi w opcji, żeby nie było dużo kombinowania i zmian po planowanym programie. Elektronika Stag 4 Qbox. Początkowo chciałem tylko TYŁ zrobić z zapasem i od razu wziąć wydajniejszy wielozawór i faro 13mm, ale idąc dalej już też zdecydowałem się na Hana niebieskie, AC R01 czerwony, wtryski mają ładnie wejść pod osłonę, montowane chyba tak jak na zdjęciu wstawionym przez darko :) Wlew wiadomo, że pod klapką.

Co do butli, to nie chciałbym,żeby wystawała w bagażniku - podłoga ma być równa :) Aktualnie stanęło na 53L, ale wiem, że mieści się też większa - tylko czy nie ma wpływu na powierzchnię w bagażniku? ... może nieco pedantyczne podejście, ale drażniło mnie to w B4 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak juz robisz faro 13 i wydaniejszy wielozawor z zamiarem chipa potem to oczywiscie ze niebieskie hany.

I widze ze jestes z Lublina wiec jedyny warsztat w ktorym d obrze zamontujesz tutaj to Warsztatownia na wojciechowskiej, mam nadzieje ze nigdzie indziej nie jedizesz ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Soul, mam znajomego który zrobi mi to :) dużo instalacji ma już za sobą - również w 1.8T i złego słowa o nim nie słyszałem, nie jest z tych, którzy wiercą bez odkręcania kolektora, naprawdę nie boję się zlecić mu tego :)

gdzie ładnie/łatwo pasuje przełącznik w b6? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jak montowałem sam w swoich dwoch poprzednich 1.8T to montowalem przelacznik w tej wnece recznego, w tym malym plasticzku w ksztalcie lodki pod recznym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hany ładnie się układają ale na trójnikach i wtedy nie ma problemu z pokrywą,zbiornik powinien wejść 59l lub 65l,niech przymierzą przed montażem i wtedy zdecydujesz,wlew wchodzi i cały i przykręcany

---------- Post dopisany at 14:17 ---------- Poprzedni post napisany at 14:14 ----------

jest już nowy sterownik StagQbox ISA2 z podłączeniem pod OBD odpowiednik Staga Premium ale twój gazownik to go raczej jeszcze nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja niedawno założyłem taki zestaw : Sterownik King OBD, hany niebeiskie, reduktor: magic jet turbo, bo niedługo planuje też chipa. Na razie po przejechaniu jakiegoś 1tyś km. wszystko sprawuje sie bardzo dobrze, nie czuć różnicy, nic nie przerywa, bardzo ładnie chodzi przy seryjnych 150km :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dopoki magic jet nie pusci gazu w uklad chlodzenia silnika albo odwrotnie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słyszałem takie tezy... i co wtedy? Lepiej wymienić ten reduktor?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stare magici często puszczały bąki do układu chłodzenia może zostało to jakoś poprawione-niewiadomo,

dopóki nie ma problemów to jeździć ale jakby coś się stało to nie regenerować tylko wymienić na coś innego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...