y4kub Opublikowano 12 Grudnia 2013 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Witam posiadam A4 B5 Adp 1,6 , spaliła mi się instalacja od sondy do komputera i teraz pytanie naprawiać czy kupić? znalazłem taka Audi A4 b5 instalacja elektryczna przód przednia (3758907151) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Czy ona będzie pasować? Jak sprawdzić czy komputer nie został również spalony? Dlaczego spaliło instalacje? Czy zamiast kabla aluminiowego można zastosować miedziany? Dzięki Pozdr
jacek70 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Jakiego aluminiowego to jest miedź tylko oksydowana lub pobielana.
rico37p Opublikowano 12 Grudnia 2013 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Przecież to jest instalacja(fragment) z silnika 1,8 i raczej nie będzie pasować.Musisz szukać do silnika 1,6 i to zgodnie z oznaczeniem silnika.
y4kub Opublikowano 12 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2013 z miedzią oksydowana może być problem czy pobielana to rozumiem taka jak są kable głośnikowe ale przez izolacje widać biały nalot? czy mam kabel cały pobielić cyna a potem zaizolować?
Labiel Opublikowano 13 Grudnia 2013 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Od ADR nie do końca będzie pasować, choćby z tego powodu że inaczej wygląda sterowanie zapłonem itp. Kwestia jak mocno masz uszkodzoną swoją instalację. Jakby co mam swoją starą instalację od ADR gdyby twoja nadawała się do odratowania i potrzebowałbyś z niej jakiś elementów.
y4kub Opublikowano 13 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2013 Mam upalone kable od sondy prawie pod same wtyczki, będę to próbował ratować , jak mi się nie uda to kupie tę co podałem wyżej i przynajmniej będę miał dobrą wtyczkę od sondy bo na tym mi najbardziej zależy, zawsze mogę złożyć z dwóch jedna, wszystko zależy czy inna kable nie mają uszkodzonej izolacji
Labiel Opublikowano 13 Grudnia 2013 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Jak będziesz potrzebował instalacji od 1,8 to pisz, bo mam tą samą co podałeś w linku a sprzedam taniej (50 zł).
jacek70 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Żadnych kabli nie cynuj. Najlepiej kup podobną instalację i przełuż co trzeba.
Labiel Opublikowano 14 Grudnia 2013 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Żadnych kabli nie cynuj. Najlepiej kup podobną instalację i przełuż co trzeba. A dla czego niby nie można lutować? Czyli co, każdy urwany kabelek to zakup nowej instalacji? To co powiesz na to że jak ludzie robią SWAPa z anglików to często skracają całą wiązkę. Cała wiązka jest przecinana i lutowana i nie ma z tym problemu.
sokal Opublikowano 14 Grudnia 2013 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Najpierw trzeba znaleźć i usunąć przyczynę skopcenia kabla a dopiero potem go wymieniać, a czy będziesz zakładał fabryczną wiązkę czy zrobisz własną (byle z głową) to już nie ma znaczenia. Najczęściej syf w kablach pod maską zostawiają partacze gazownicy.
y4kub Opublikowano 15 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2013 gaz w tym aucie jest od 7 lat wiec raczej nie to;p Czy ktoś z was jest tak miły i mógłby mi napisać jakiego koloru kable idą do sondy ale odcinek komputer wtyczka wiem ze pin 4 czerwony pin 3 fiolet i teraz brązowy i zielono czerwony ---------- Post dopisany 15-12-2013 at 19:38 ---------- Poprzedni post napisany 14-12-2013 at 12:36 ---------- Instalacja naprawiona, lecz muszę kupić wtyczkę pod sondę i sondę (ponieważ między pinami 1 i 2, 3 i 4 mam zwarcie), Pytanie! Mam sondę nie podpięta bo nie mam jak co za tym idzie nie mam podłączonego sterownika LPG al700, wszystko ładnie pięknie tylko brak mocy na LPG czy dlatego ze nie mam podpiętej instalacji pod sondę?? Dzięki
Labiel Opublikowano 15 Grudnia 2013 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Instalacja sekwencyjna czy jaka? Przy sekwencyjnej, przynajmniej w STAGu tak mam sonda nie musi być podłączona do instalacji LPG - jest jedynie potrzebna do strojenia. Ale tak czy siak bez sondy auto raczej dobrze ci chodzić na pewno nie będzie więc teraz nie kombinuj. Jak będziesz miał sondę i wszystko ok to wtedy możesz zacząć szukać przyczyn a nie teraz.
y4kub Opublikowano 15 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2013 instalacja 2 generacja, w miejscu jak stoję wszystko ok jak na lpg ta i na pb , podczas jazdy pb ok na lpg brak mocy odczucie tak jak by był jakiś tryb awaryjny
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się