Spawn1984 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Panowie mam taki problem : rano autko odpalam i jedzie zupełnie normalnie, ma moc , ale gdy się zatrzymam, zgaszę silnik, i chwilę postoję to zupełnie traci na mocy i tak około minuty może dwóch, później wydaję się być wszystko ok. Może miał ktoś już taki problem ? Zapomniałem dodać iż kiedy objawia się problem przy wciśnięciu pedału gazy w zakresie obrotów od 1000 do 2000 znacznie głośniej niż normalnie buczy układ wydechowy.
jacek70 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Podepnij vaga i zobacz czy ma jakieś błędy.
Spawn1984 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2013 Już to robiłem .... nic nie wykazuje co prawda nie sprawdzałem jeszcze poszczególnych wartości. Czy Vag wykaże uszkodzony Fazator ?
kolunio Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 a czy check świeci a powinien poważna usterka , u mnie nic takiego nie było
Spawn1984 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2013 Z tego co zauważyłem to wydech jest ori . Zastanawiam się czy nie są pozatykane katalizatory. Check nie świeci .... teraz auto postało kilka dni bo byłem na wyjeździe i dzisiaj było oki ale zobaczymy co będzie później.
waskivw Opublikowano 22 Grudnia 2013 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Spr.klapy w tłumikach czy nie zastane , mają się ręcznie dać przestawiać i wracać na swoje położenie, spr. też wężyki czy są całe (szczelne) , na koniec w Vag można spr zawór sterujący tymi klapami .
Spawn1984 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2014 No i niestety .... podróż z sylwestrowej zabawy do domu nie zakończyła się dobrze auto nagle straciło moc i po natychmiastowym zatrzymaniu chodziło nierówno i na bardzo niskich obrotach ponowna próba odpalenia nie powiodła się mój mechanik przypuszcza że być może przeskoczył łańcuch rozrządu teraz muszę czekać do wtorku jak się za uto weżnie Czy wiecie gdzie mogę kupić części do tego silnika ? oczywiście poza ASO :/ a tak BTW to szczęśliwego nowego roku
waskivw Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Rozrząd rzegotał na ciepłym ? jak stwierdził że łańcuch przeskoczył , diagnostykę robił , błędy są jakieś ? Ps. Dzięki za życzenia i nawzajem , choć zaczął Ci się ten rok nie ciekawie .
Spawn1984 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2014 Diagnostyki jeszcze nie robił ale dzisiaj rano udało się go odpalić i "na słuch" stwierdził że rozrząd zobaczymy we wtorek. Co przy okazji warto wymienić żeby mieć "święty spokój" ? Niestety nie zaczął się dobrze : 400 km na lawecie w nocy z chorym dzieckiem no ale cóż.... życie
waskivw Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Szczerze to przy okazji robienia rozrządu to najlepiej cały motor przejrzeć , sprzęgło, alternator , rozrusznik pompa wspomagania itd. silnik i tak do wyjęcia . Niech zrobi porządną diagnostykę , gaz masz ?
Spawn1984 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2014 Tak, ale na gazie nie zrobiłem jeszcze nawet 1000 km . Zastanawiałem się przy okazji czy nie wywalić katów ale troszkę obawiam się "zgniłych jajek" z wydechu ;/. Mechanik mi powiedział że pompa olejowa może mieć za słabe ciśnienie i łańcuch nie napina się tak jak powinien. No i poranne odpalanie .... klekot, ale nie dłużej niż sekundę więc się za bardzo nie martwiłem ....
waskivw Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Masz gdzieś foto instalacji LPG ? Jakie komponenty masz tam założone , gdzie montowane ? spr. najpierw korekty w grupie 032 , rozjazd rozrządu 093, lpg jak źle wyregulowane potrafi namieszać , choć powinno check wywalić . Ten mechanik to robił kiedyś taki silnik ? widział rozrząd w tym silniku ?
Spawn1984 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2014 Niestety fotki nie mam. Instalacje zakładałem w zakładzie 4X4 auto gaz Osowa, instalacja to BRC z podwójnym reduktorem i wtryskami chyba barakuda. Już razu niego zakładałem w 2,7 BT i byłem bardzo zadowolony. u tego mechanika robię auta od lat i nigdy nie narzekałem z tego co wiem to robił już taki silnik. Warsztat "MAX" w gdańsku. We wtorek porobię jakieś fotki bo dopiero wtedy będę miał dostęp do auta. ---------- Post dopisany at 19:39 ---------- Poprzedni post napisany at 19:37 ---------- Mam jeszcze takie pytanko: jaki kabelek sobie kupić i z kąt dorwać Vag'a ? Możesz coś polecić ? coś sprawdzonego ?
waskivw Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Ja mam VCDS (Chiński ) i u Ciebie raczej też taki , wszystko śmiga po can .
lester Opublikowano 6 Stycznia 2014 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Jaki masz rocznik tego auta i ile nalatane? Jaki olej stosowany byl. Dziwne ze to lancuch skoro wczesniej nie bylo slychac go dluzej niz 2 sek. Jesli wymieniasz nalinacze to i slizgi, pasuje przegladnac glowice, uszczelniacze i prowadnice zaworow. Kupa pracy i kasy. Wspolczuje. Ledwie 1000 na gazie i taki problem. To ile Ty przejechales tym autem? Wejdz na audizine.com i poszukaj na forum tematu problemu z lancuchem. Tam sa wymienione czesci jakie trzeba kupic do wymiany. Tutaj masz instrukcje wymiany lancucha: http://www.audizine.com/forum/showthread.php/414598-B6-B7-S4-Timing-Chain-FAQ-Information-Discussion-Thread
Spawn1984 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2014 Auto w sumie mam od niedawna na liczniku ma 127000 i raczej jest to autentyczny przebieg. Niestety mój mechanik ma czas dopiero w przyszłym tygodniu więc autko stoi i czeka na swoją kolejkę aaa i jest to 2004 r .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się