dawid_sc Opublikowano 13 Grudnia 2013 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Witam Panowie pisze tutaj bo malo naszych v6 jest i moze juz ktos remontowal swoja .Chodzi o to ze na dniach bede robil remont zakupilem uszczelki glowic uszczelniacze zaworow sruby glowic uszczelniacze walkow rozrzadu itp. Objawy hmm od kad zalozylem gaz czyli ponad miesiac temu zrobilem 8tys km Polska -niemcy i odwrotnie az wkoncu płyn zaczal ubywac wzbiorniku zadnych plam nic na posadzkach .Zaobserwowalem straszne chmurki bialego dymu i spadek mocy wiec uwazam ze ktoras uszczelka sie konczy.Z powodu takiego ze 2 glowice nie bede sie bawil w remont jednej i o to moje pytanie : Macie jakies porady co zrobic odrazu zeby drugi raz tego samego nie rozbierac:)?? Rozrzad robilem caly przejechalemna nim od marca 26tys wiecmysle ze moge jeszcze "stary zalozyc" Jakies uwagi czy pomocne porady prosze napisac:) z Gory dziekuje:) Pozdro
Dev Opublikowano 13 Grudnia 2013 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Frezowanie całej glowicy Frezowanie gniazd Szlifowanie zaworow Docieranie zaworow z gniazdami Jak dajesz stare popychacze to przed założeniem wałków w glowicy musisz bezwzględnie wycisnac z nich cały olej.
sony_dark Opublikowano 15 Grudnia 2013 Opublikowano 15 Grudnia 2013 a te chmurki dymu to masz cały czas?? nawet po nagrzaniu silnika, zauważ, że teraz jest zimna pora to i tak będzie dymiło i to że masz jeszcze gaz. A spadek mocy to niekonicznie musi być uszczelka. Uwierz tyle tematów już przejrzałem, iż zgupiałem. Ale jak ucieka płyn to może i być. Najważniejsze to splanowanie głowić, wymiana uszczelniaczy zaworowych, docieranie. A co do frezowania i szlifowania się nie wypowiem bo tego nie robiłem.
dawid_sc Opublikowano 16 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2013 hhehe jak zgasze nic nie ma:) obroty wlasnie zaczely falowac do 2 tys i spadaja. stoje na skrzyzowaniu dym taki jak z komina noo w ogole czuc w spalinach plyn wiec mozna powiedziec ze chyba ta uszczelka ktoras konczy zywotnosc:)
sony_dark Opublikowano 16 Grudnia 2013 Opublikowano 16 Grudnia 2013 no normalne, że jak zgasisz to nic nie ma:grin: ale dowcipniś ale jak czujesz płyn w spalinach to na bank uszczelka. Troszkę cię skrobnie po kieszonce
dawid_sc Opublikowano 18 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2013 zakupilem uszczelki uszczelniacze uszczelniacze walkow olej filtr sruby glowicy x2 plyn chlodniczy zaplacilem 340zl;p nie jest tak zle;p,
sony_dark Opublikowano 18 Grudnia 2013 Opublikowano 18 Grudnia 2013 no jak sam bedziesz robił to cena jest znośna:decayed:
dawid_sc Opublikowano 19 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2013 Doszło jeszcze parę pierdół takich jak : rolka paska wieloklinowego i zerwane śruby po poprzednich mechanikach co bardzo utrudniło mi demontaż ,jutro wstawię trochę zdjęć z mojego wyczynu Demontaż - 3 godziny gorzej z montażem i doprowadzeniem komory silnika do ładu. ---------- Post dopisany 19-12-2013 at 11:24 ---------- Poprzedni post napisany 18-12-2013 at 19:34 ---------- zanioslem glowice i 300zl poszlo;p na jutro maja byc zobaczymy co wyjdzie dalej;/;/;/
sony_dark Opublikowano 19 Grudnia 2013 Opublikowano 19 Grudnia 2013 to co Oni będą robić z tymi głowicami?? z ciekawości pytam.
dawid_sc Opublikowano 20 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2013 plaszczyzne frezowanie gniazd i docieranie zaworow:decayed: i co najlepsze ze moze dzis na 16 bede mial gotowe;/ a myslalem ze zloze cos do 16;/jakbym odebral rano:kwasny: ---------- Post dopisany at 09:31 ---------- Poprzedni post napisany at 09:24 ---------- a co najlepsze bo zapomnialem dopisac to po zdjeciu glowic zauwazylem ze cylindry byly juz szlifowane i oczywiscie zero rano na nich;p jeden chyba plus
Dev Opublikowano 20 Grudnia 2013 Opublikowano 20 Grudnia 2013 One byly szlifowane a raczej honowane w fabryce Widziałem te silniki po półmilionowych przebiegach praktycznie bez rantow
dawid_sc Opublikowano 20 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2013 no moze tak . ciesze sie ze sa w dobrym stanie moj napewno ma nalatane 400tys i poprzedni wlasciciel ostro na mieszal tam glowice z innego blok z innego i mechaniory tak poskladali ze brakuje mi slow do opisania
d4widoV Opublikowano 20 Grudnia 2013 Opublikowano 20 Grudnia 2013 jeszcze uszczelniacz walu korbowego od przodu sobie wymien przy okazji, tez taka mala uszczelka, a wazna
dawid_sc Opublikowano 21 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2013 Witam wymienilem wszystko:) hehe wczoraj walczylem do 1 w nocy i efekt murowany zrobilem wszystko jak nalezy auto od strzala zapalilo i narazie smiga .Troche pojezdze na benie a po 200km zrobionych zalacze gaz wstawie pare zdjec pozniej ;p bo rece mi opadaja:naughty:
bawół1 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Opublikowano 21 Grudnia 2013 No to gratulacje dobrej roboty. CO do ubywania płynu to obejrzyj wszystkie węże wodne doprowadzajace płyn do reduktora. A może i reduktor przepuszcza płyn do częsci gazowej ? ps. dawaj zdjęcia
dawid_sc Opublikowano 21 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2013 Troche zdjec mi sie nie zapisalo na karcie w aparacie ;/ nie wiem czemu i zostały mi 4 Tyle ile mialem tyle dałem:decayed: Tak zapobiegawczo kierunkowskaz z butelki byl ale juz jest nowy;p stary gdzies wywialo:kox: Pomaranczowe wezyki to od LPG nie dodaja wiecej kucy ale bynajmniej sa odporne w przyszlosci wymienie na ladne czarne itd;p Czesci i koszty remonciku ;p;p To co mnie przeraza najbardziej Sruby glowic 130zl Uszczelki glowic 120zl (oczywiscie wsio razy 2;p Swiece 70zl Uszczelniacze zaworowe 24zl Rolka napinacza paska wieloklin. 70zl Uszczelki kolektrowo wydech 60zl ssacy 30zl Olej platinium 10w40 9literkow wzialem w promocji 100zl Filtr oleju 25zl Uszczelniacze walkow 3x12zl 36zl Plyn G12 35zl 5l Uszczelka misy olejowej 40zl Planowanie Głowic 100zl Frezowanie gniazd 120zl docieranie zaworow 60zl mycie 20zl =300zl 4harnasie 10zl;p Robocizna hmm Rece bolas do tej pory ;p;p Sumujac 1040zl chyba tragedii niema;p ale komora jeszcze do ogarniecia;p ---------- Post dopisany at 11:56 ---------- Poprzedni post napisany at 11:55 ---------- No to gratulacje dobrej roboty.CO do ubywania płynu to obejrzyj wszystkie węże wodne doprowadzajace płyn do reduktora. A może i reduktor przepuszcza płyn do częsci gazowej ? ps. dawaj zdjęcia weze nowe opaski nic nie leje sie sucho wszedzie ;p
bawół1 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Te weże do lpg to chyba skróciłes do niezbędnego minimum ? miałeś blokadę do wałków?
dawid_sc Opublikowano 21 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2013 no cos Ty bez blokady ja robie wszystko bez:)i jakos dziala nikt nie narzeka zaden klient . jedynie przy francuzach robie z blokadami . wezyki tak skrocilem ale czekam na gotowke jakas wiec kupie i zrobie jak nalezy . Dzis 100km zrobilem i spoko wszystko dziala . Mam nadzieje ze bedzie ok:)
sony_dark Opublikowano 21 Grudnia 2013 Opublikowano 21 Grudnia 2013 no ładnie, ale ten olej Platinum Orlena to nie jest za dobry wybór. 10w40 ok ale marka to juz nie, z tego co czytałem to ten olej trzeba wymieniać co 5 tyś km.
dawid_sc Opublikowano 22 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2013 mialem castrola ale niestety wiesz musialem ciac koszta troche . wymienie sobie na lepszy ale troszke sie nim przemecze:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się