Krumak Opublikowano 16 Grudnia 2013 Opublikowano 16 Grudnia 2013 no właśnie te co teraz mam to zimmerman Miałem podobny problem z tarczami ATE PowerDisc, tarcze praktycznie nowe, a po rozgrzaniu biły niemiłosiernie. Założyłem gładkie Boscha i problemu już nie mam, ATE poszły na złom.
ewkaa Opublikowano 16 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2013 po ponownym przetoczeniu brak bicia na tarczy.
Dev Opublikowano 16 Grudnia 2013 Opublikowano 16 Grudnia 2013 ale po drugim przetoczeniu to już papier nie tarcza pojezdzisz z 5000km i poleca na złom
gasiorek Opublikowano 18 Grudnia 2013 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Witam, Kolego Labiel, ja mam podobny problem tylko mechanik mówi że do mojej B6 AVANT piasta kosztuje ponad 700PLN i to jest tylko oryginał dostępna w serwisie. Czy Twój kolega wymienił łożysko i taką obudowę niewielką czy całą kompletną piastę? To bardzo ważne dla mnie.
Labiel Opublikowano 18 Grudnia 2013 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Witam,Kolego Labiel, ja mam podobny problem tylko mechanik mówi że do mojej B6 AVANT piasta kosztuje ponad 700PLN i to jest tylko oryginał dostępna w serwisie. Czy Twój kolega wymienił łożysko i taką obudowę niewielką czy całą kompletną piastę? To bardzo ważne dla mnie. To niestety nie było Audi, tylko Honda. Po za tym miał anglika i przełożył sobie od niego całą zwrotnicę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się