Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szarpie,chodzi na 3 cylindry,stuka


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cieszę się że obyło się bez większych kosztów.

Opublikowano

Witam. Chciałbym pokrótce przedstawić mój problem.. problemy z moją audi a4 1.8b/gaz 1996 adr zaczeły się w momencie kiedy to podczas jazdy silnik dostał dziwnych wibracji( do dnia dzisiejszego robiło się tak może z 6 razy). tzn. wibrował strasznie a po dodaniu gazu coś stukało na dole silnika i tak się dusił ż nie dało się jechać. Po zgaszeniu i ponownym zapaleniu auta wibrację ustały . Ale to był początek problemów... Bo po tej akcji z wibracjami auto na biegu jałowym faluje kręci się i tylko do 5 tys obrotów na każdym biegu(max prędkość 160km/h0. Ogólnie to odczuwa się jakby audi miało 80 koni. Dzieje się tak na gazie i na benzynie. Podłączałem auto pod komputer 3 razy, a dwa razy wyświetliło błąd przepustnicy. Jako jedyny błąd. Zrobiłem adaptację przepustnicy oczywiście najpierw czyściłem, wymieniłem świece, czyściłem przepływkę, wyciełem kata i wymieniłem poduszki pod silnikiem. i trochę mi się pomysły skończyły, a więc proszę was koledzy o pomoc. Może ktoś z was podsunie jakiś sensowny pomysł co możę być przyczyną tego że auto kręci się tylko do 5 tys obrotów)

Opublikowano

A nie chodzi czasem na 3 gary?

Opublikowano

Wykręcasz świecę i sprawdzasz która jest mokra. Ewentualnie odpinasz mu po kolei po jednym wtrysku. Tam przy którym nie będzie różnicy w pracy to ten który nie chodzi.

Opublikowano

Raczej nie. Przepustnica to falowanie, brak reakcji na gaz, duszenie się itp Nie ma raczej wpływu na to że będzie nie palił na jedne z cylindrów.

Opublikowano

Bo na zimnym silniku tak do temp. 50 stopni silnika auto ma w miarę moc. a jak się rozgrzeje to jest masakra. Jutro zacznę sprawdzać wtryski. Jakieś pomysły co trzeba jesz

cze sprawdzić?

Opublikowano

Najpierw trzeba ustalić skutek. Potem będzie szukanie przyczyny. Jeśli nie będzie faktycznie palił na któryś z cylindrów to trzeba sprawdzić po kolei - czy dostaje jest iskra, czy jest pb. W zależności czego będzie brakować to dalej szukamy: cewak, instalacja, ECU. Ewentualnie ciśnienie na tym cylindrze itp.

Opublikowano

tu masz cewkę z modułem razem, osobiście niebardzo wiem jak sprawdzić,

raz chodziła raz nie, znajomy elektryk stwierdził,że moduł się ''wali''

ja po prostu podmieniłem drugą,działa

ale niech może tez ktoś inny, bardziej obeznany się wypowie:decayed:

Opublikowano

Prosty sposob; Odpinasz napięcie z każdej ze świec po kolei.Gdy praca silnika się zmienia to znaczy,że dany cylinder pracuje.Operację tę przeprowadzasz na każdym po kolei.

Opublikowano

A czy mozna odpinac swiece podczas pracy silnika na ssaniu ? I wtryski ?

Opublikowano
Ale też silnik u Ciebie wpadał nieraz w takie dziwne wibracje?, i było słychać stuki w silniku?

tak do dziś mam ten problem, auto dalej stoi, podmieniłem cewkę dalej to samo.... vag nie pokazuje żadnych błedów

Opublikowano

Witam wszystkich. Podmieniłem cewki i dalej jest żle. tzn. silnik wkręca się do 5 tys obrotów i delikatnie faluje nie ma mocy. Znajomy podłączył komputer do mojego auta, i do takiej samej audi w celu porównaniu parametrów. U mnie wskazania czujnika halla były na plusie, a u znajomego na minusie, czy czujnik halla może być odpowiedzialny za te drgania silnika i brak mocy??

Opublikowano

Chyba tak. Hall odpowiada za określenie pozycji wału a to do określenie odpowiedniego momentu wtrysku benzyny i zapłonu. Jak będzie podawał błędne dane to wtrysk będzie następował nie w tym momencie jak i zapłon a to pociąga za sobą kolejne konsekwencje - nieprawidłowa praca, może być spalanie stukowe i takie tam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...