Jarqn Opublikowano 14 Grudnia 2013 Opublikowano 14 Grudnia 2013 witam wszystkich. Z góry proszę o wyrozumiałość jeżeli taki temat już był ale ja konkretnie wiadomości na ten tZemat nie znalazłem.. auto to A4 b5 1.8t z sterownikiem od AJL o mocy 180KM. Problem objawia się zamuleniem auta. niby auto ciągnie ale nie na tą moc. Zegar boost na 3 biegu juz od 2100 wskakuje szybko na 0.75-07 bara i spada do 0.6 przy 3000 obr. czasami jeszcze podskoczy do 0.7 bara..niby ok auto zostało podłaczone pod kompa i ptrzeganiane na 3 biegu przepływka wstaje do 153g przy 6000 obr ale wysterowanie N75 (i tu moje pytanie) przy depnięciu gazu w podłoge na 3 biegu przy 1500 obr wskakuje na 99% natomiast przy ok 3000 obr spada do ok 60% i tak zostaje do końca (ok 6500 obr) Troche nakręciłem w poście ale mam nadzieje ze jest wystarczająco czytelny by uzyskać odpowiedź czy tak powinno byc z tym wysterowaniem... jeśli nie to gdzie może leżeć przyczyna??? N75 podmieniony i żadnych zmian..szczelność wstępnie sprawdzona..vacum na zegarze pokazuje -0.9 bara pomiary robione na benzynie.. do tego wszystkiego cofa zapłon o jakieś 4-5 stopni. wiem że wstawione logi zobrazowały by sytuacje ale niestety nie mam.. Proszę o pomoc bo nie wiem gdzie szukać przyczyny...podejrzewam jeszcze DV..cienki wężyk zasysa membrane i trzyma ale może przepuszcza sama DV-ka dodam że auto sprawdzane z że tak nazwe opiekumen technicznym kolegą Devastation który potwierdza że auto nie jedzie na 180KM a napewno tak nie przyspiesza ---------- Post dopisany at 22:50 ---------- Poprzedni post napisany at 21:48 ---------- nikt nie pomoże?? głownie chodzi mi o N75..jakie wartości powinno pokazywać duty????? czy przy 3000 powinno spadać z 100% na ok 60% przy sterowniku ajl...jeżeli coś napisałem źle to z pełną powagą przyjme opier***
Łukasz13 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Wysterownie n75 jest w porządku wartości z przepływki też ok jak na 180 km.
Dev Opublikowano 15 Grudnia 2013 Opublikowano 15 Grudnia 2013 To wiemy ale auto nie jedzie tak jak powiedzmy tydzien czy dwa temu Wg mnie gdzies para idzie w gwizdek albo klapka od wg nie jest domknieta
Jarqn Opublikowano 15 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2013 Osobiście też rozmyślałem nad klapką od WG ale jakby się nie domykała to nie łapałby wogóle boosta albo byłby znikomy. a np. cewki????? mogą się kończyć?? moje nie wiem ile już mają wiosenek a też problem jest z cofaniem zapłonu. może to one powodują już spadek mocy i te wariacje zapłonu... świece wymieniane na pfr6q
gregor10 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Opublikowano 23 Stycznia 2014 logi 2 7 13 25 prawdę powiedza kompresja sprawdzona ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się