Matsoon102 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Witam ! Mam mały problem z moim audi (a4 b5 1.6 2000) mianowicie ciężko odpala muszę kręcić aż zapali ok. 5s. Uważam że to problem czysto paliwowy, powiem tak pompa załącza się na zapłonie i podczas rozruchu czyli ok, jak już zapali to nie ma problemu z obrotami, gdy odpali wł. sie ssanie tj ok 1100 obr/m po chwili spada na swoje nominalne 850-900 obr/m zapłon ok, spalanie w normie, nie słabnie, nie ma przebicia, brak błedów na VAG'u, dlatego mam dla was pytanie, co jest winne i jak mogę sprawdzić czy układ paliwowy działa poprawnie. z góry dzięki za pomoc
Labiel Opublikowano 15 Grudnia 2013 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Pompę paliwa możesz sprawdzić podłączając manometr, albo sprawdzając ile tego paliwa podaje w określonym czasie. Jest to opisane w książce "sam naprawiam".
Marcin1988 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Opublikowano 29 Grudnia 2013 i co tam kolego doszłes co z tym odpaleniem bo u mnie jest podobnie
Grabek94 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Kolego, ile masz benzyny w baku ? Zalej z 10 litrów i zobacz czy problem sie powtórzy. U mnie jest taki objaw długiego kręcenia, gdy poziom paliwa zbliża się do rezerwy. Wystarczy dolac benyzny i u mnie problem znika.
Marcin1988 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Opublikowano 29 Grudnia 2013 u mnie jest gdzies nieco ponad 1/4 baka to chyba nie tak mało
jacek70 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Jeśli masz gaz to bywa że puszcza reduktor i długo kręci . Mimo wszystko sprawdź sondę lambda. Ja miałem kiedyś jedno i drugie do wymiany.
Marcin1988 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Opublikowano 30 Grudnia 2013 gaz mam nowy sekwencje STAG 300 ISA-2 ma bodajże 1.5 miesiaca
Matsoon102 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2014 sprawdziłem wszystko ale bez zmian , (nie zagazowany palia 3/4 baku) mam pytanie czy po odłaczeniu aku na 3 h może sie coś stać z nastawami przepustnicy ? bo od mniej wiecej tego momentu problem z rozruchem jak zimny to kreci dlugo a jak ciepły to za pierwszym, czy ma wpływ na to czujnik temperatury na termostacie który raz pokazuje wartosć a raz nie (bład 1039 przerwa lub zwarcie do plusa)
Labiel Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 No oczywiscie ze czujnik temp ma znaczenie. I to bardzo duze przy odpalaniu w chlodne dni.
Matsoon102 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2014 Dzieki Labiel , sugerowałem sie opiniami niektórych na innych forach że ten czujnik odpowiada tylko za wskazania licznika, jeszcze takie pytanie dokąd prowadzą przewody od tego czujnika (kostki) ? bo nie wiem gdzie lokalizować mozliwe zwarcie ktore zdiagnozował mi VAG
Labiel Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Idzie chyba do głównej wiązki a dalej do ECU gdyż ten bierze sobie z niego info o temp silnika.
grucha1 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 kolego a ty napewno masz silnik ADP? bo one chyba nie byly tak dlugo produkowane
Matsoon102 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2014 kolego a ty napewno masz silnik ADP? bo one chyba nie byly tak dlugo produkowane słuszna uwaga , wybaczcie za pomyłkę ale posiadam go od niespełna miesiąca i od niedawna wiem że to nie ADP ---------- Post dopisany 10-01-2014 at 14:17 ---------- Poprzedni post napisany 05-01-2014 at 17:33 ---------- Problem rozwiązany , zamykam
Labiel Opublikowano 10 Stycznia 2014 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Co było przyczyną? Takie info przyda się innym.
Matsoon102 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2014 uszkodzony czujnik temperatury G62 (wymieniłem na oryginalny i działa)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się