Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ciężko odpala, czy to pompa ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam !

Mam mały problem z moim audi (a4 b5 1.6 2000) mianowicie ciężko odpala muszę kręcić aż zapali ok. 5s.

Uważam że to problem czysto paliwowy, powiem tak pompa załącza się na zapłonie i podczas rozruchu czyli ok, jak już zapali to nie ma problemu z obrotami, gdy odpali wł. sie ssanie tj ok 1100 obr/m po chwili spada na swoje nominalne 850-900 obr/m zapłon ok, spalanie w normie, nie słabnie, nie ma przebicia, brak błedów na VAG'u, dlatego mam dla was pytanie, co jest winne i jak mogę sprawdzić czy układ paliwowy działa poprawnie. z góry dzięki za pomoc

Opublikowano

Pompę paliwa możesz sprawdzić podłączając manometr, albo sprawdzając ile tego paliwa podaje w określonym czasie. Jest to opisane w książce "sam naprawiam".

Opublikowano

i co tam kolego doszłes co z tym odpaleniem bo u mnie jest podobnie

Opublikowano

Kolego, ile masz benzyny w baku ? Zalej z 10 litrów i zobacz czy problem sie powtórzy. U mnie jest taki objaw długiego kręcenia, gdy poziom paliwa zbliża się do rezerwy. Wystarczy dolac benyzny i u mnie problem znika.

Opublikowano

u mnie jest gdzies nieco ponad 1/4 baka to chyba nie tak mało

Opublikowano

Jeśli masz gaz to bywa że puszcza reduktor i długo kręci . Mimo wszystko sprawdź sondę lambda. Ja miałem kiedyś jedno i drugie do wymiany.

Opublikowano

gaz mam nowy sekwencje STAG 300 ISA-2 ma bodajże 1.5 miesiaca

Opublikowano

sprawdziłem wszystko ale bez zmian , (nie zagazowany palia 3/4 baku) mam pytanie czy po odłaczeniu aku na 3 h może sie coś stać z nastawami przepustnicy ? bo od mniej wiecej tego momentu problem z rozruchem jak zimny to kreci dlugo a jak ciepły to za pierwszym, czy ma wpływ na to czujnik temperatury na termostacie który raz pokazuje wartosć a raz nie (bład 1039 przerwa lub zwarcie do plusa)

Opublikowano

No oczywiscie ze czujnik temp ma znaczenie. I to bardzo duze przy odpalaniu w chlodne dni.

Opublikowano

Dzieki Labiel , sugerowałem sie opiniami niektórych na innych forach że ten czujnik odpowiada tylko za wskazania licznika, jeszcze takie pytanie dokąd prowadzą przewody od tego czujnika (kostki) ?

bo nie wiem gdzie lokalizować mozliwe zwarcie ktore zdiagnozował mi VAG

Opublikowano

Idzie chyba do głównej wiązki a dalej do ECU gdyż ten bierze sobie z niego info o temp silnika.

Opublikowano

kolego a ty napewno masz silnik ADP? bo one chyba nie byly tak dlugo produkowane

Opublikowano
kolego a ty napewno masz silnik ADP? bo one chyba nie byly tak dlugo produkowane

słuszna uwaga , wybaczcie za pomyłkę ale posiadam go od niespełna miesiąca i od niedawna wiem że to nie ADP

---------- Post dopisany 10-01-2014 at 14:17 ---------- Poprzedni post napisany 05-01-2014 at 17:33 ----------

Problem rozwiązany , zamykam

Opublikowano

Co było przyczyną? Takie info przyda się innym.

Opublikowano

uszkodzony czujnik temperatury G62 (wymieniłem na oryginalny i działa)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...