Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przejechane kilometry i czas po chipie


lubieniecki

Rekomendowane odpowiedzi

Odnośnie miejsca na zmiane programu to bardziej odpowiada mi Dynosoft Katowice przynajmniej są jakieś opinie. No ale jakby nie było trzeba będzie sie zdecydować:)

http://a4-klub.pl/slaskie-91/grupowy-chiptuning-hamownia-dyno-rybnik-anderllh-279885/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak narazie ponad 50tys km i nic się nie dzieje. Podniesione ze 110HP na 140HP. Co prawda padł mi docisk w sprzęgle ale nigdy od nowości nie był robiony więc to raczej juz byl czas :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AFN ujeżdżany cały czas:) non stop pedał w podłodze, pozycja default wskazówki zegara 140km\h, przy byle wyprzedzaniu i na bezpiecznych odcinkach drogi 180 i więcej nie jest niczym nadzwyczajnym w codziennej jeździe, od 2008r. w moich rękach, przejechane ponad 120tys km, kat, dwumas, sprzęgło wszystko ori, auto ma ponad 300tys km, najdroższe opony starczają na 3 lata(uślizgi których jest wiele od razu noga z gazu), klocki na rok, zero awarii innych niż typowe eksploatacyjne co mają wszyscy co jeżdżą spokojnie i ostro i mają czipa lub nie, przed tym AFN miałem inne auto w którym 3 silnik zamęczyłem, pękały wały korbowe, panewki szlak trafiał, uszczelki pod głowica co pół roku padały a w AFN nic, przez pierwsze dwa lata od kupna nie otwierałem w ogóle maski bo nie było takiej potrzeby:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie A3 jeździ codziennie (mam na myśli każdy wyjazd) 100km po trasie z nogą w podłodze - wyprzedzanie, dynamiczna jazda ale bez akcji typu 180km/h przez x km i ma już 40k km przejechane po chipie. Zero problemów.

1.9 ASZ 130->178KM

Zdrowa sztuka jak widać. Zdrowa pojeździ.

Chip do niesprawnego = wydatki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AFN ujeżdżany cały czas:) non stop pedał w podłodze, pozycja default wskazówki zegara 140km\h, przy byle wyprzedzaniu i na bezpiecznych odcinkach drogi 180 i więcej nie jest niczym nadzwyczajnym w codziennej jeździe, od 2008r. w moich rękach, przejechane ponad 120tys km, kat, dwumas, sprzęgło wszystko ori, auto ma ponad 300tys km, najdroższe opony starczają na 3 lata(uślizgi których jest wiele od razu noga z gazu), klocki na rok, zero awarii innych niż typowe eksploatacyjne co mają wszyscy co jeżdżą spokojnie i ostro i mają czipa lub nie, przed tym AFN miałem inne auto w którym 3 silnik zamęczyłem, pękały wały korbowe, panewki szlak trafiał, uszczelki pod głowica co pół roku padały a w AFN nic, przez pierwsze dwa lata od kupna nie otwierałem w ogóle maski bo nie było takiej potrzeby:D

Z ciekawości zapytam: Ile w swoim AFN'ie nie masz Koni i Nm. Chip zrobiony w 2008 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z Vmax jeździłem przez dwa lata dzień w dzień i niestety niezniszczalny dół AFN podpadł na zdrowiu, od tamtej pory się ograniczam:)

czip zrobiony w 2011r i zrobione 55tys km, przez ten czas zrobiłem setki albo ponad tysiąc logów dynamicznych, obecnie mam korektę v156, chyba żaden silnik na tym i innych forach nie ma takiego życia:)

spalanie 6,36L ostatnio, się pogarsza z roku na rok na skutek kończenia się silnika, no ale zważywszy na mój styl jazdy to i tak dobry wynik:D przy normalnej jeździe spalanie identyczne jak w seryjnym AFN czyli 5,3-5,5L w warunkach mieszanych z przewagą trasy, a moc jest taka jaką jest w stanie wygenerować pompa AHH, wtryski AXG, trubina AWX, poprawiony dolot czyli 150km 325Nm, jeszcze nie spotkałem nic co miało nie więcej jak 200km i mi odjechało:P 300km bmw do pewnych obr do puki jest Nm też nie odjeżdża:D a potem niestety już tak, tak to w logu wygląda: https://imagizer.imageshack.us/v2/361x439q90/843/iub8.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W AFN'ie ile można stale maksymalnie można utrzymywać obrotów podczas jazdy na autostradzie? Nie chodzi mi tu o chwilowe wyprzedzanie kogoś, ale jazdę przez powiedzmy 150 km pod rząd.

ciahciah to mam podobny styl jazdy do Twojego. Ostatnio mi się wydaje, że stan mojego silnika też pogarsza się. Zauważyłem ostatnio głośniejszą pracę i "buczenie". Np 0d 1600 do 1800 buczenie trwa ciągle, później przy około 2 000 robi się jednostanie przerywane. Czyli co sekundę brumm...normalna praca silnika trwająca sekundę... później znowu te buczenie brumm. Tutaj czego można się spodziewać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

optymalne obr i małe spalanie to 3000obr, powyżej już to spalanie zacznie rosnąć i silnik zaczyna był głośny, 3500obr można jeździć, a powyżej to zależy, ja 180 jadąc mało co gazu wciskam by utrzymywać tą prędkość więc u mnie to jest optymalny max, a jak ty musisz ponad pół gazu wciskać to już lipa, za bardzo silnik będzie wysilony, po prostu sam rozpędź się do dużej prędkości i ujmuj gazu i sam ocenisz kiedy gazu nie masz jakoś specjalnie dużo wciśniętego a prędkość jest spora i to będzie optymalny punkt pracy

możesz wymienić wieszaki wydechy trochę to buczenie 1600-1800obr zmaleje i przy ruszaniu mniej będzie drżał, może plecionka też do wymiany jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej jechać z obrotami w okolicach maksymalnego momentu obrotowego. Popatrzeć na wykres i tego się trzymać.

Silnik ma wtedy największą sprawność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IMO najlepiej jechać z obrotami w okolicach maksymalnego momentu obrotowego. Popatrzeć na wykres i tego się trzymać.

otóż to :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje buczenie nie jest metaliczne i wydech był już sprawdzany. Plecionka jest w dobrym stanie. Pompa paliwowa była jakiś czas temu uszczelniana. Wtryski raczej by też nie "buczały".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te silniki tak maja jak przekraczasz PSJ:whistling: nie jest ot cichy silnik i nigdy nie był, przekroczenie 3tys nie jest miłe dla ucha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te silniki nie zaczynają buczeć wraz ze wzrostem obrotów. Robią się głośniejsze. Ale nie powinno być żadnych niepokojących dźwięków.

Fakt, to nie są ciche silniki dlatego użytkownikowi ciężko wyłapać jak coś się z silnikiem dzieje. Chyba, że już ewidentnie nie domaga.

Zawsze można porównać z innym silnikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja swoją robiłem ze 140km na 180 i 380 Nm. Przejechałem już jakieś 20 tyś i zero problemów (były inne usterki ale nie związane z chipem). Auto ma teraz 270 tyś. Ważne jaki jest stan auta. Niektórzy mają auta po 300 tyś w doskonałym stanie technicznym a niektórzy auta po 100 tyś i już są trupami. Jak kto dba tak ma:kwasny:. Jak robiłem w serwisie w Koziegłówkach koło Myszkowa i polecam jeśli to komuś pomoże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie miejsca na zmiane programu to bardziej odpowiada mi Dynosoft Katowice przynajmniej są jakieś opinie. No ale jakby nie było trzeba będzie sie zdecydować:)

http://a4-klub.pl/slaskie-91/grupowy-chiptuning-hamownia-dyno-rybnik-anderllh-279885/

Ja również polecam Grupowy chiptuning z hamownią DYNO Rybnik - Anderllh - u mnie bez najmniejszych problemów, z Opola daleko nie mamy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...