majster Opublikowano 15 Grudnia 2013 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Witam. Mam A4 b5 silnik 1.8 ADR 125 KM. Instalacja gazowa BRC 2 generacji. Na gazie auto chodzi ok. Problem jest na benzynie. Nie wchodzi na obroty. Jak wcisnę gaz to go dławi i za chwile wchodzi ale z oporami. Podczas jazdy auto zrywa. Przepustnica wyczyszczona, zaadaptowana. Na VAG pokazuje błąd 00515 czujnik halla. Po odłączeniu wtyczki od czujnika halla silnik działa bez zmian. Odłączyłem jeszcze wtyczkę od przepływki i też bez zmian. Odłączyłem na chwilę jeszcze wtyczkę obok przepływki z takiego małego ustrojstwa i silnik chodzi bez zmian ani lepiej ani gorzej. Patrzyłem do filtra powietrza i jest ok. Koledzy pomóżcie co to może być. Jakieś pomysły?
motor144 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Coś tam jeszcze bardziej dokładnie powinno być na VAG-u oprócz samego 00515 to prędzej było by można stwierdzić coś.
darko Opublikowano 16 Grudnia 2013 Opublikowano 16 Grudnia 2013 jeśli po skasowaniu błędu nadal się pojawia znajdź jakiś czujnik na podmianę,jeśli odepniesz przepływkę to auto powinno się przydusić,zafalować może kable od czujnika przerwane,jeżeli wywala ciągle ten błąd to od niego trzeba zacząć
majster Opublikowano 16 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2013 Jutro podam dokładnie komunikat z Vag odnośnie tego błędu 00515. Dzisiaj wlałem 10 litrów świeżego paliwa na Shellu Pb95 ulepszone i coś tak jakby lepiej się zbierało.
Labiel Opublikowano 18 Grudnia 2013 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Jakbyś potrzebował to mam do sprzedaży sprawny czujnik Halla z ADR 95r.
majster Opublikowano 18 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2013 Wczoraj odpiąłem aku na ponad godzinę. Przeczyściłem przepływkę zmywaczem w sprayu. Zapaliłem i chodził dobrze do dzisiaj do południa. Znów nie chodzi jak trzeba na PB95.
motor144 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Opublikowano 18 Grudnia 2013 W moim przypadku gaz to tylko teoria ale na naszym forum jest mnóstwo użytkowników lpg i często okazuje się że przyczyną problemów Pb jest zła regulacja gazu więc może u Ciebie jest podobnie (gaz coś tam miesza w mapach wtrysku Pb). Potwierdzeniem tego może być poprawa po resecie ECU( skasowanie korekt długoterminowych po odłączeniu akuma).
Labiel Opublikowano 18 Grudnia 2013 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Ponieważ ECU nie wiem o istnieniu LPG. Istota regulacj LPG polega na tym aby LPG nie zmieniało nic w pracy PB.
motor144 Opublikowano 19 Grudnia 2013 Opublikowano 19 Grudnia 2013 To może pośrednio 00515 czujnika halla też z powodu nieprawidłowej regulacji lpg ( regulacja hallem wychodzi po za dopuszczalny zakres)? Trzeba by to sprawdzić np. zakręcając gaz na zbiorniku , zrobić reset ECU i pojeździć na samej Pb i przekonać się co będzie się działo. Też dlatego , w jaką stronę szukać przyczyny, pokazałby dokładny komunikat z VAG-a przy 00515.
Labiel Opublikowano 19 Grudnia 2013 Opublikowano 19 Grudnia 2013 Raczej Hall nie ma związku z LPG. On określa położenie wału aby ECU wiedział kiedy dać zapłon itp. LPG czy PB nie mają wpływu na pracę Halla ale odwrotnie już tak.
dracus6662 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 zobacz kostki wtrysków zwarte popekane kable wtryskiwaczy ewentualnie emulator wtrysków lub sam przełacznik ,pytanie to do benzyny czy dlawi sie po odpaleniu na niej rano czy w czasie przechodzenia z benzyny na gaz lub z gazu na benzyne
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się