Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z odpalaniem


kristek1900

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, mój zecior odmawia posłuszeństwa :)

Mam problemy z odpalaniem. Nie ważne czy zimny czy ciepły. Nowe świece żarowe + olej + filtry.

Pali dopiero po kilkunastu sekundach. Objaw ,jak kiedyś nie nalałem ropy do nowego filtra, tak odpala za każdym razem. Po odpaleniu i zgaszeniu silnika , jak chcę od razu zapalić łapie z półobrotu. Odczekam ze 3 minuty , jest dalej to samo. Podjechałem do mechaniora, podłączył pod komputer - wyszedł błąd zaworu 109. Odłączył go i nadal na problemy z odpaleniem .Nie ma żadnych błędów ani objawów. Macie jakieś pomysły ???

Nie piszcie o logach , bo nie mam jak zrobić :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czujnik temperatury cieczy chłodzącej odłącz sprawdź jest na króćcu wodnym kwadratowa kostka.

---------- Post dopisany at 11:26 ---------- Poprzedni post napisany at 11:25 ----------

a robiles moze cos z pompa wtryskowa albo rozrzad??? moze zly jest kat pompy wtryskowej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz blad zaworu N109 to podlacz plus z aku na krotko do tego zaworu przed porannym rozruchem i zobacz jak bedzie odpalal. Jak odpali dobrze, to znak ze nie jest podawany prad z rana na niego.

Jak bedzie odpalal tak jak zwykle to musisz ten zaworek wymienic.

Tak wogole to skad jestes?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź kąt wtrysku w bloku 000 BS i podaj wartość z pozycji nr 2.

Poluzuj nakrętki na wtryskach jak pojawia się problem niech druga osoba kręci a ty obserwuj czy paliwo jest od razu. Skontroluj stan wężyków przelewowych oraz czy nie ma jakiejś nieszczelności na pompie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj na forum tematów związanych z cofającym się paliwem.Wg. mnie właśnie w tym tkwi problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej tak szybko by się nie cofało.

Kostkę niebieską od czujnika odłączałem, bez zmian.

rozrząd nie był ruszany i nic w nim nie grzebałem.

Pod 109 był prąd, sprawdzone żarówką.

Jakieś inne pomysły ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podmienic N109, skoro wyskoczyl blad.

Zamówiłem, będzie na jutro. Zobaczymy czy się coś zmieni. Oby

---------- Post dopisany 18-12-2013 at 07:31 ---------- Poprzedni post napisany 16-12-2013 at 15:12 ----------

Zawór wymieniony na nowy zamiennik z FAE i d*pa. Bez zmian.

Założyłem przezroczysty wężyk od filtra do pompy i lecą pęcherzyki powietrza. Tak ma być???

Czy to dopuszczalne???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Założyłem przezroczysty wężyk od filtra do pompy i lecą pęcherzyki powietrza. Tak ma być???

Czy to dopuszczalne???

Nie. Ma isc tylko samo paliwo. Podmien filtr paliwa na taki jednoczesciowy, ktory posiada wejscie oraz wyjscie (czyli bez podgrzewacza) i zobacz czy dalej beda pecherzyki. Posprawdzaj opaski oraz gumowe weze w komorze silnika.

Taki filtr:

http://p.alejka.pl/i2/p_new/38/45/filtr-paliwa-filtron-pp-838-1_0_b.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobry bajer jest motowanie filtra z corsy b diesla ,koszt 15zl .pasuje do audi tylko jest mniejszy .ja jak mialem ori filtr nawet boscha za 80zl to byly delikatne bombmelki a jak zalozylem ten od opla zero babli . i to najtanszy filtrona. moze pompa ma lzej i dlatego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok . Spróbujemy z tym filtrem.

Jednak chyba to coś z paliwem.Nic nie grzebałem ,oprócz wymiany zaworu 109 , po jakimś czasie (3-4dni) pali o wiele lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja dodatkowo mam podlaczony podgrzewacz paliwa i na vagu temp paliwa 60st C ,pali przez to o 0.3l mniej paliwa ,teraz w zime mnie wyszedł 5.6l ON miasto-wiocha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez mam podobny problem tylko u mnie z rana gdy się pierwszy raz pali to ciezko pali a potem juz normalnie, moze byc wina cofającego sie paliwa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez mam podobny problem tylko u mnie z rana gdy się pierwszy raz pali to ciezko pali a potem juz normalnie, moze byc wina cofającego sie paliwa ?

jesli masz przezroczyste wezyki to mozesz zobaczyc czy ci sie cofa paliwo ,jak tak to zaworki zwrotne w pompie do wymiany, ja zalozylem z a80 b4 tdi ,bo te co mialem delikatnie przepuszczaly dodatkowo zawor zwrotny na pompie(na nastawniku ) tez wymienilem. najlepsze jest to ze jak te auto kupilem bylo na dworze troche zimno i z 2 obroty musial zrobic zeby odpalil. pozniej po wymianach jak wyzej odpalal od strzala a zaciekawilo mnie bo jak tak ładnie odpala to pewnie ktos nowe swiece żarowe wsadził a tu d*pa bo wszystkie spalone a odpala od strzała. po nowym roku dopiero kupie bo narazie na wieksze mrozy sie nie zapowiada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Założyłem przezroczysty wężyk od filtra do pompy i lecą pęcherzyki powietrza. Tak ma być???

Czy to dopuszczalne???

Nie. Ma isc tylko samo paliwo. Podmien filtr paliwa na taki jednoczesciowy, ktory posiada wejscie oraz wyjscie (czyli bez podgrzewacza) i zobacz czy dalej beda pecherzyki. Posprawdzaj opaski oraz gumowe weze w komorze silnika.

Taki filtr:

http://p.alejka.pl/i2/p_new/38/45/filtr-paliwa-filtron-pp-838-1_0_b.jpg

Taki filtr zamontowany. Już pęcherzyki od strony filtra nie lecą. Ale po zgaszeniu silnika bąble powietrza cofają się z pompy. Pierwsze odpalenie właśnie z lekkim opóźnieniem, następne od strzała.Da radę coś z tym zadziałać???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa wtryskowa jest sucha ? Może uszczelki od nastawnika już dobrze nie trzymają

suchutka

---------- Post dopisany 13-01-2014 at 09:42 ---------- Poprzedni post napisany 05-01-2014 at 19:25 ----------

Problem powrócił jak bumerang. Nie jest to jednak wina cofającego się paliwa. Filtr wymieniony na ten z dwoma wyjściami. Od piątku coraz dłużej muszę kręcić ,aby odpalić.

Coś z pompą ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze pompa domagac sie uszczelnienia. Moze zasyfiony smok w baku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze pompa domagac sie uszczelnienia. Moze zasyfiony smok w baku.

Smok czyściłem w zeszłym roku - był zasyfiony.

Puść na p/w czy dałbyś radę ogarnąć mi to w weekend i jakie koszta. Mam do Ciebie jakieś 150km , ale jestem gotów się poświęcić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze pompa domagac sie uszczelnienia. Moze zasyfiony smok w baku.

przecież przez sitko w zbiorniku w B5 to by komara przeciagło to jak go może zatkać , to nie jest gęsta siatka:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...