Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A3 8L Armiego - 1.9 ASZ 5D


Armi

Rekomendowane odpowiedzi

Zadowolona:thumbup1:

Nie jestem do końca przekonany do koloru felg.

Podobają się głównie dzieciom i dziewczynom:wink:

W porównaniu do B6 to ten samochód lata, tyle że nie hamuje - jeszcze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadowolona:thumbup1:

Nie jestem do końca przekonany do koloru felg.

Podobają się głównie dzieciom i dziewczynom:wink:

W porównaniu do B6 to ten samochód lata, tyle że nie hamuje - jeszcze.

To 312 jeszcze nie założone?

Na B6 znając życie też przyjdzie pora :naughty:

Co do felg sie nie wypowiadam bo pamiętasz nasze dywagacje na temat gustów :polew: Powiedzmy że kolor jednym sie podoba innym nie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś dopiero zaciski i jarzma przyszly, tarcze i klocki beda na poczatku przyszlego tygodnia. W weekend i tak bym nie zamontowal bo ide na wesele:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sobotę strojenie, więc wcześniej wymiana filtrów (kupione wcześniej) i oleju (i filtra oleju).

Nuuuda, zawsze Motul, zawsze pełny syntetyk:decayed:

IMG_4172.jpg

A także hamulców z przodu na 312mm. Tarcze gładkie Zimmerman, klocki Ferodo Premier, płyn hamulcowy Motul RBF600

IMG_4176.jpg

Jak zawsze na dzik-a można liczyć:thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

312 aby założyć potrzebujesz także zwrotnice ;) 280 czy 288 już nie pamiętam mają jarzma na stałe z zwrotnicą ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

312 aby założyć potrzebujesz także zwrotnice ;) 280 czy 288 już nie pamiętam mają jarzma na stałe z zwrotnicą ;)
on o tym wie ze do 312 inna zwortnica
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do przejścia z 288 na 312 w ASZ potrzebne są:

- standardowo tarcze, klocki, plyn

- jarzma, których kupienie w dobrej cenie graniczy z cudem (stąd zakup zacisków i jarzm).

Przy przejściu z 280mm na 312mm trzeba zmieniać zwrotnice. Z 288 na 312 nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sobota minęła, ile tam wypluło?

W warunkach drogowych nie udało się shamować finalnego wyniku. Soft bezdymny, doładowanie na poziomie 1.8. Hamowany przy ponad 30 stopniach, Spanky mówi, ze było 31.5 a fis, że 34.

IMG_4180.jpg

Ten setup był jeszcze poprawiany ale tak jak piszę, nie mamy finalnego pomiaru.

Na dniach uwalniam wydech i będzie korekta:naughty: dlatego min. odpuściliśmy finalny pomiar.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sobota minęła, ile tam wypluło?

W warunkach drogowych nie udało się shamować finalnego wyniku. Soft bezdymny, doładowanie na poziomie 1.8. Hamowany przy ponad 30 stopniach, Spanky mówi, ze było 31.5 a fis, że 34.

http://s12.postimg.org/udww49wr1/IMG_4180.jpg

Ten setup był jeszcze poprawiany ale tak jak piszę, nie mamy finalnego pomiaru.

Na dniach uwalniam wydech i będzie korekta:naughty: dlatego min. odpuściliśmy finalny pomiar.

Jarzma pod 312 z krawata siada do 8L?

PS pamietasz o fotkach i sprezarce? :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Armi, pisałem na fejsie, ale nie odpisałeś. Duża różnica względem samego programu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak siedzę w necie korzystając z telefonu to co raz coś przeoczę.

Różnica jest bardzo duża przy większych prędkościach ale i dół jest mocny. Chip dał te 30KM, obecna modyfikacja trochę więcej.
Czuć różnicę, zdecydowanie. Wcześniej było tak, że A3 jechała od dołu ale w trakcie wyprzedzania, powiedzmy w połowie czuć było, że słabnie a tu nie. Ciągnie równo.

Przypadkowa sesja ^_^

DSC8932.jpg

DSC8938_kopia.jpg

DSC8933.jpg

DSC8932.jpg

IMG_9360_3888_x_2592.jpg

Edytowane przez Armi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...