Armi Opublikowano 17 Lipca 2014 Autor Opublikowano 17 Lipca 2014 Zadowolona:thumbup1: Nie jestem do końca przekonany do koloru felg. Podobają się głównie dzieciom i dziewczynom:wink: W porównaniu do B6 to ten samochód lata, tyle że nie hamuje - jeszcze.
pastaldo Opublikowano 17 Lipca 2014 Opublikowano 17 Lipca 2014 Zadowolona:thumbup1:Nie jestem do końca przekonany do koloru felg. Podobają się głównie dzieciom i dziewczynom:wink: W porównaniu do B6 to ten samochód lata, tyle że nie hamuje - jeszcze. To 312 jeszcze nie założone? Na B6 znając życie też przyjdzie pora Co do felg sie nie wypowiadam bo pamiętasz nasze dywagacje na temat gustów Powiedzmy że kolor jednym sie podoba innym nie
Armi Opublikowano 17 Lipca 2014 Autor Opublikowano 17 Lipca 2014 Dziś dopiero zaciski i jarzma przyszly, tarcze i klocki beda na poczatku przyszlego tygodnia. W weekend i tak bym nie zamontowal bo ide na wesele:kwasny:
michu93 Opublikowano 18 Lipca 2014 Opublikowano 18 Lipca 2014 w sumie wygląda ciekawie, dla kobity w sam raz
Armi Opublikowano 22 Lipca 2014 Autor Opublikowano 22 Lipca 2014 W sobotę strojenie, więc wcześniej wymiana filtrów (kupione wcześniej) i oleju (i filtra oleju). Nuuuda, zawsze Motul, zawsze pełny syntetyk:decayed: A także hamulców z przodu na 312mm. Tarcze gładkie Zimmerman, klocki Ferodo Premier, płyn hamulcowy Motul RBF600 Jak zawsze na dzik-a można liczyć
sasza Opublikowano 22 Lipca 2014 Opublikowano 22 Lipca 2014 312 aby założyć potrzebujesz także zwrotnice 280 czy 288 już nie pamiętam mają jarzma na stałe z zwrotnicą
mrogal Opublikowano 22 Lipca 2014 Opublikowano 22 Lipca 2014 312 aby założyć potrzebujesz także zwrotnice 280 czy 288 już nie pamiętam mają jarzma na stałe z zwrotnicą on o tym wie ze do 312 inna zwortnica
Armi Opublikowano 22 Lipca 2014 Autor Opublikowano 22 Lipca 2014 Do przejścia z 288 na 312 w ASZ potrzebne są: - standardowo tarcze, klocki, plyn - jarzma, których kupienie w dobrej cenie graniczy z cudem (stąd zakup zacisków i jarzm). Przy przejściu z 280mm na 312mm trzeba zmieniać zwrotnice. Z 288 na 312 nie.
arre Opublikowano 29 Lipca 2014 Opublikowano 29 Lipca 2014 Sobota minęła, ile tam wypluło? Korbe wyplulo i cisza
Armi Opublikowano 29 Lipca 2014 Autor Opublikowano 29 Lipca 2014 Sobota minęła, ile tam wypluło? W warunkach drogowych nie udało się shamować finalnego wyniku. Soft bezdymny, doładowanie na poziomie 1.8. Hamowany przy ponad 30 stopniach, Spanky mówi, ze było 31.5 a fis, że 34. Ten setup był jeszcze poprawiany ale tak jak piszę, nie mamy finalnego pomiaru. Na dniach uwalniam wydech i będzie korekta:naughty: dlatego min. odpuściliśmy finalny pomiar.
mrogal Opublikowano 29 Lipca 2014 Opublikowano 29 Lipca 2014 Sobota minęła, ile tam wypluło? W warunkach drogowych nie udało się shamować finalnego wyniku. Soft bezdymny, doładowanie na poziomie 1.8. Hamowany przy ponad 30 stopniach, Spanky mówi, ze było 31.5 a fis, że 34. http://s12.postimg.org/udww49wr1/IMG_4180.jpg Ten setup był jeszcze poprawiany ale tak jak piszę, nie mamy finalnego pomiaru. Na dniach uwalniam wydech i będzie korekta:naughty: dlatego min. odpuściliśmy finalny pomiar. Jarzma pod 312 z krawata siada do 8L?PS pamietasz o fotkach i sprezarce?
Duds Opublikowano 29 Lipca 2014 Opublikowano 29 Lipca 2014 Armi, pisałem na fejsie, ale nie odpisałeś. Duża różnica względem samego programu?
Armi Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2014 (edytowane) Jak siedzę w necie korzystając z telefonu to co raz coś przeoczę.Różnica jest bardzo duża przy większych prędkościach ale i dół jest mocny. Chip dał te 30KM, obecna modyfikacja trochę więcej.Czuć różnicę, zdecydowanie. Wcześniej było tak, że A3 jechała od dołu ale w trakcie wyprzedzania, powiedzmy w połowie czuć było, że słabnie a tu nie. Ciągnie równo. Przypadkowa sesja Edytowane 5 Sierpnia 2014 przez Armi
Gość harry19-19 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 ja również chciałbym mieć takie foty , auto cudo miód i malina
Rekomendowane odpowiedzi