Skocz do zawartości
IGNOROWANY

pisk z lewej strony z przodu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pisk nie jest metaliczny tylko bardziej gumowaty lub inny ake nie metaliczny . Dokladnie slychac ze pisk kreci sie i zmienia odglos przy kreceniu kierownica

Opublikowano

Przy kręceniu kierą a kręceniu się koła to dwie różne sprawy.

Przyczyn pisku należy szukać także w układzie kierowniczym jak i w samym zawieszeniu.

Opublikowano

Nawet jak nie krece to piszczy tak ze uklad kier. Nie zawieszenie tez nie bo piszczalo na wybojach a to pisk jest jak by sie krecilo . Mysle ze albo lozysko albo cos innego , opone tez wyluczam bo by piszczalo od razu

Opublikowano

czym pokręcić? tarcza się luzuje po odkreceniu koła.

znajdz dwie krotkie sruby m14 i dokrec tarcze do piasty wtedy zakrec tarcza

Można ?

Masz już elmer odpowiedź.

no pewnie że można poszukać śrub i sobie pokręcić ale jaki to ma sens? równie dobrze można zdjąć już tą tarcze i sobie pooglądać łożysko ale co to da skoro nie piszczy bez obciążenia? inna sprawa że autor napisał że piszczy przy kreceniu kiera a nie kołem...

wysłane z Commodore 64

Opublikowano

tak piszczy przy obcieczeniu np. od 30km/h ,czasami przestaje i jak kręcę kiera to zmienia odgłos tego pisku . jak znajdę przyczynę to dam znać :)P

Opublikowano

Jak stoisz i kręcisz kiera to też piszczy?

wysłane z Commodore 64

Opublikowano

nie.

Opublikowano

jadąc około 50 rób skrety lewo prawo tak jakbyś slalom robił jeśli dźwięk będzie się zmieniał to na bank łożysko

wysłane z Commodore 64

Opublikowano
jadąc około 50 rób skrety lewo prawo tak jakbyś slalom robił jeśli dźwięk będzie się zmieniał to na bank łożysko

wysłane z Commodore 64

Kolego umnie ten pisk w czasie jazdy zanika jak skręcam kierą.Mówisz że to łożysko?

wysłane za pomocą tapki

Opublikowano

jeżeli robisz lewo/prawo to odciazasz na zmianę lewą i prawą stronę i wtedy halasuje lub nie

wysłane z Commodore 64

Opublikowano

U mnie jest tak:w czasie jazdy popiskuje a nie piszczy cały czas i przestaje jak nacisne na hamulec lub skręce w lewo lub prawo.

wysłane za pomocą tapki

Opublikowano

nadal twierdzę że może być łożysko bo dociazane nie piszczy chociaż może być odwrotnie. Może też klocek luźny być... auto w górę i macaj :-)

wysłane z Commodore 64

Opublikowano
U mnie jest tak:w czasie jazdy popiskuje a nie piszczy cały czas i przestaje jak nacisne na hamulec lub skręce w lewo lub prawo.

Zmień klocki,miałem to samo.

Opublikowano
U mnie jest tak:w czasie jazdy popiskuje a nie piszczy cały czas i przestaje jak nacisne na hamulec lub skręce w lewo lub prawo.

Zmień klocki,miałem to samo.

Mechanik nie stwierdził luzu na łożysku.Te piski pojawiły się po zmianie kpl.hamulce i też myślałem że to wina nowych klocków a kupiłem kiepskiej jakości w porównaniu do tarcz.

wysłane za pomocą tapki

Opublikowano

Odkręć zacisk i zwal tarcze i zakręć piastą i będziesz słyszał czy to łożysko .

Opublikowano

Nie wiem czy kolego poradziłeś sobie z problemem. Ale ja miałem podobny. Po przejechaniu z 20-30 km zaczynał się pisk i przy lekkim skręceniu zanikał i pojawiał się.

Okazało się ze nie odbijały cylinderki, co było po zauważeniu po zdjęciu klocków. Jeden zewnętrzny klocek był jak nowy a ten od wewnątrz był mocno wytarty, na klockach aż było widać odciski od cylinderków. Do wymiany cylinderki czyszczenie zacisków i problem znikł.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...