Pretor Opublikowano 1 Stycznia 2014 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Wojtek wszystko wskazuje na niesprawny regulator napięcia. Jak masz od kogo pożycz na próbę.
maciucha512 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Ja miałem 14,50 V zanim padł regulator, ale na ciepłym silniku było widać "bujanie" świateł oświetlenia wewnętrznego.
wojtek79 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Wojtek wszystko wskazuje na niesprawny regulator napięcia. Jak masz od kogo pożycz na próbę. Mam już drugi alternator na podmiankę ale na razie nic nie robię bo się pochorowałem i jestem na zwolnieniu. Auto stoi w garażu. Jak dojdę do siebie to wymienię i napiszę o efektach.
PRZEMEKC Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Ja miałem 14,50 V zanim padł regulator, ale na ciepłym silniku było widać "bujanie" świateł oświetlenia wewnętrznego. mozliwe że i z moim altkiem zaczyna cos się dziać bo tez juz zauwazyłem na scianie w garażu że delikatnie buja swiatłem ale widac to na postojówkach bardzo słabo , na mijania juz ciezko cos zauwazyc, i na podsufitce jakby delikatnie , lecz bujanie jest bardzo słabo widoczne a czasami wcale , pomierzyłem ładowani ale to tak na szybko takim podstawowym miernikiem po odpaleniu na zimnym s. skacze naprzemiennie 14,55 -14,59 a po wł swiateł 14,47 14,50 14,53 w miare nagrzewania s. bez swiateł naprzemiennie skacze 14,44 14,48 14,51 14,55 sprawa rozwojowa:grin:
Pretor Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Wahania rzędu 0,04V jest w normie i nie powinno wpływać na oświetlenie. Napięcie ładowania jest prawidłowe więc nie szukaj dziury w całym . Sony Xperia
PRZEMEKC Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 nie no z napieciem masz racje, ale fakt jest taki ze mryga swiatło i tak jak pisałem na postojówkach widac to , jak i w kabinie delikatnie , jeszcze jest taka sprawa ze co jakis czas dwumas wpada mi w turbulencje , ale sa okresy ze nawet drgania czy stukotu nie ma , jakby ktos odczarował -u szwagra w pasku jak padał dwumas to targało niemiłosiernie buda i silnikiem zwłaszcza na postoju a u mnie jak zaczynaja sie takkie stukoty to po dodaniu obrotów cichnie a na postoju sczególnych drgan na budzie nie ma , chyba ze moze wtrysk przywiesza sie czy prąd nie dochodzi , na kompie pokazywało jakis czas temu ze sa w idealnym stanie ,, i zauwazyłem ze własnie jak zaczynyna stukac to i jakby te bujanie swiatłami razem z nim (ale do obserwacji), rolka pasak altka tez okresowo wtedy zaczyna skakac,moze poprostu sa jakies 2 inne sprawy albo jedna dajaca mylny 'obraz całosci'. musze sie z tym uporac bo to drażni:mysli:
wojtek79 Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 Wojtek wszystko wskazuje na niesprawny regulator napięcia. Jak masz od kogo pożycz na próbę. Mam już drugi alternator na podmiankę ale na razie nic nie robię bo się pochorowałem i jestem na zwolnieniu. Auto stoi w garażu. Jak dojdę do siebie to wymienię i napiszę o efektach. Wymieniłem alternator i teraz tak: w czasie jazdy napięcie mam w średnio w granicach 14,0 do 14,3 V czyli moim zdaniem bez zastrzeżeń. Jednak akumulator po nocnym postoju dalej ma napięcie 11,7 do 11,8 V. Jednak rozrusznik dobrze kręci i silnik od razu odpala. Jak już odpale to napięcie wyskakuje do 14,56 V lecz po kilku minutach schodzi do wartości około 14,20 V. Podjechałem do elektryka w celu sprawdzenia akumulatora i wyszło na wydruku: Dobry - Doładuj, a poniżej: Stan techniczny akumulatora 88% , stan naładowania 32%. Elektryk stwierdził że alternator dobrze pracuje ale kazał podłączyć prostownik w celu doładowania. Tak też uczyniłem i po doładowaniu akumulator stał odłączony i po kilkunastu godzinach miał napięcie 12,45V. Podłączyłem go do samochodu i jeździłem. Mierzyłem napięcie co rano i codziennie napięcie było niższe i po kilku dniach jest znowu 11,8 - 11,7. Rozrusznik kręci dobrze i nie ma kłopotów z rozruchem.
Pretor Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 Napięcie ładowania masz bardzo dobre, spadek napięcia na nie podłączonym akumulatorze w normie. Coś pobiera Ci za dużo prądu na postoju. Upływność prądu po zamknięciu auta na postoju nie powinna przekraczać 0,05A.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się