Mario82A4 Opublikowano 24 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2013 No tak ale gdzie dobrze regenerują gwint i jakie to są koszta , żeby sie nie okazało że regeneracja to połowa ceny nowego gwintu
Won$ki Opublikowano 25 Grudnia 2013 Opublikowano 25 Grudnia 2013 Cena za sztukę waha się od 100 do 200 zl. Firma która ma pojęcie o tym jest z katowic tutaj podaje stronke pecar.pl
fafnasty Opublikowano 25 Grudnia 2013 Opublikowano 25 Grudnia 2013 pamietajcie o tym że firmowe markowe gwinty da sie zregenerować jak cos sie bedzie działo a tych chinoli typu technix mts czy cos mało kto chce sie dotykać...
Mario82A4 Opublikowano 25 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2013 pamietajcie o tym że firmowe markowe gwinty da sie zregenerować jak cos sie bedzie działo a tych chinoli typu technix mts czy cos mało kto chce sie dotykać... No ale AP to chyba coś lepszego ?? I czy warto brać taki używany niby sprawny zawias za jakieś 800-900 zeta
Won$ki Opublikowano 25 Grudnia 2013 Opublikowano 25 Grudnia 2013 AP napewno lepszy od mts czy ta, tylko zależy w jakim stanie kupisz. Fajnie jakby był wykres zużycia amorow, najlepiej upolować coś na forum wtedy jest małe ryzyko ze ktoś cię oszuka czy sprzeda ci złom
Mario82A4 Opublikowano 25 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2013 AP napewno lepszy od mts czy ta, tylko zależy w jakim stanie kupisz. Fajnie jakby był wykres zużycia amorow, najlepiej upolować coś na forum wtedy jest małe ryzyko ze ktoś cię oszuka czy sprzeda ci złom Kolego z tymi wykresami to różnie bywa , Ja jeżdżę 5 lat na tą sama diagnostykę na przegląd i co roku przednie amorki pokazują 75 , co do gwintu z forum to nie za często sie trafia coś ciekawego
Won$ki Opublikowano 25 Grudnia 2013 Opublikowano 25 Grudnia 2013 Pozostaje teraz ci przemyśleć nowka czy uzywka, ja bym wybrał jakiś nowy gwint nie bawił z niepewnymi uzywkami. Co nowe to nowe
pablo15005 Opublikowano 25 Grudnia 2013 Opublikowano 25 Grudnia 2013 Pozostaje teraz ci przemyśleć nowka czy uzywka, ja bym wybrał jakiś nowy gwint nie bawił z niepewnymi uzywkami. Co nowe to nowe Mam ten sam dylemat, dac 600zł za gwint bez klucza a dac lekko ponad 900zł za fk ak-street z 2 letnia gwarancja, i chyba bliżej wiosny skusze się na nówkę
Mario82A4 Opublikowano 25 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2013 Brak klucza nie jest żadnym problemem bo można taki klucz spokojnie dokupić , No ja już chyba wole używkę AP
Revor Opublikowano 25 Grudnia 2013 Opublikowano 25 Grudnia 2013 Mario82A4 bierzesz tą używkę AP za 850?
Mario82A4 Opublikowano 25 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2013 Mario82A4 bierzesz tą używkę AP za 850? No zastanawiam sie nad nią ale jeszcze sie nie zdecydowałem , mam jeszcze inny bajer na oku do auta i tamto ma pierwsze miejsce , jak tamto nie wypali to albo gwint , albo nowe amorki na tył bo stare padły i do tego sprężyny -30 albo -40 . A co tam też jesteś zainteresowany ?? Ładnie wygląda i cena chyba też niezła
Revor Opublikowano 25 Grudnia 2013 Opublikowano 25 Grudnia 2013 No właśnie kurcze kolego aż za ładnie wygląda, wolałbym taki brudny prosto z auta:decayed:
Mario82A4 Opublikowano 25 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2013 widziałem jeszcze jeden za 900 jest brudny , chyba w gorszym stanie i jeden wygląda jak by wylał albo gwint jest zlany jakimś preparatem , ten za 850 wygląda jak by jeździł na aucie z miesiąc czasu
Revor Opublikowano 25 Grudnia 2013 Opublikowano 25 Grudnia 2013 Gadałem z kolesiem i nie ma do niego klucza i jeździł na nim pół roku, a gwint już był w aucie jak zostało przez niego kupione wiec tym bardziej "śmierdzi" miną na odległość to jak wygląda i w sumie ta niska cena bo jakby rzeczywiście ten gwint był wart tyle na ile wygląda to spokojnie można wołać za niego chociażby 1000, a gościu, który go sprzedaje zna się na rzeczy - przynajmniej tak wyczułem
Mario82A4 Opublikowano 25 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2013 Dobrze wiedzieć , kluczem sie nie przejmuje , szkoda że tak daleko bo można by go zobaczyć i ewentualnie przetestować
rollek Opublikowano 25 Grudnia 2013 Opublikowano 25 Grudnia 2013 Ja mam kit KW, używany ale w dobrym stanie. Podaje linka do ogłoszenia i zdjęć. Zawieszenie sportowe KW AUDI A4 B5 Międzyrzecz ? Tablica.pl
krzysiekvtec Opublikowano 25 Grudnia 2013 Opublikowano 25 Grudnia 2013 Ja moge polecic koni street -45 na kolach 235/45/17 nie bylo tragedii :-) na zimowych duzo lepiej :-)
Mario82A4 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2013 Ja mam kit KW, używany ale w dobrym stanie. Podaje linka do ogłoszenia i zdjęć.Zawieszenie sportowe KW AUDI A4 B5 Międzyrzecz ? Tablica.pl Kolego a o ile on obniża ?---------- Post dopisany at 11:43 ---------- Poprzedni post napisany at 11:32 ---------- I w jakim stanie były amorki ?
rollek Opublikowano 26 Grudnia 2013 Opublikowano 26 Grudnia 2013 235/35/19 225/45/17 (tutaj przód trochę niżej bo druga strona stoi w dziurze) Niestety nie mierzyłem ile obniża, może coś uda się znaleźć w googlach po nr sprężyn ? Tył jest regulowany na talerzykach. Zawieszenie suche, nie cieknące i nie pukające, w stanie bdb. Zresztą marka mówi sama za siebie
Mario82A4 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2013 Ten przedni zawias idzie razem z górnym mocowaniem ? I czy do tylnego zawiasu masz jakieś osłony i odboje . Czemu sprzedajesz ten zawias ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się