bucz83 Opublikowano 29 Stycznia 2007 Opublikowano 29 Stycznia 2007 jeśli natomiast w ogóle by się nie komunikował VAG to kłania się wymiana przepustnicy. no wlasnie ale on sie skomunikował z VAG tylko podobno do konca sie nie zaadaptowała przepustnica! Jade do innego mechanika bo a autoryzowanych serwisach jak tylko pojawia sie problem to oczywiscie wszystko jest do wymiany ! :diabel2:
PAWEL 007 Opublikowano 8 Stycznia 2010 Opublikowano 8 Stycznia 2010 A U MNIE JEST TAK JAK ODPALĘ GO Z RANA I POŁORZE NOGĘ NA GAZ to między obrotami 2-3 tysiące jest kompletny muł i strzela w tłumik a jak wrzucę bieg to już kompletna kaplica jak już się troche rozgrzeje to jeszcze jak cie moge a jak jest całkiem rozgrzany to jest tak jak powinno byc czym moze to być spowodowane dodam jeszcze że to 1,6 adp a i podłączyłem go pod kompa to pokazały mi się 2 błędy jakiś czujnik temperatury jakiegoś ssania i sonda już nie wiem co się robi
domjenick Opublikowano 8 Stycznia 2010 Opublikowano 8 Stycznia 2010 pokazały mi się 2 błędy jakiś czujnik temperatury jakiegoś ssania i sonda już nie wiem co się robi Podłącz jeszcze raz i wrzuć na Forum-bedzie dokładnie wiadomo,co to za błędy
ROBERT Opublikowano 9 Stycznia 2010 Opublikowano 9 Stycznia 2010 A U MNIE JEST TAK JAK ODPALĘ GO Z RANA I POŁORZE NOGĘ NA GAZ to między obrotami 2-3 tysiące jest kompletny muł i strzela w tłumik a jak wrzucę bieg to już kompletna kaplica jak już się troche rozgrzeje to jeszcze jak cie moge a jak jest całkiem rozgrzany to jest tak jak powinno byc czym moze to być spowodowane dodam jeszcze że to 1,6 adp a i podłączyłem go pod kompa to pokazały mi się 2 błędy jakiś czujnik temperatury jakiegoś ssania i sonda już nie wiem co się robi Wymień cyt. "jakiś" czujnik temp. G2/G62
PAWEL 007 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Tego to nie jestem w stanie w tej chwili powiedzieć ponieważ podłączyłem go pod VAG-a i jak narazie błędów niema ale teraz też nie jest to co powinno być dalej jest mółowaty między obrotami 2-3 tyiące
ROBERT Opublikowano 10 Stycznia 2010 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Tego to nie jestem w stanie w tej chwili powiedzieć ponieważ podłączyłem go pod VAG-a i jak narazie błędów niema ale teraz też nie jest to co powinno być dalej jest mółowaty między obrotami 2-3 tyiące A jak wyglądają świece? Kable WN? Wymieniałeś już kiedyś?
PAWEL 007 Opublikowano 11 Stycznia 2010 Opublikowano 11 Stycznia 2010 Świece i kable były wymieniane w zeszłym roku w zimę zrobiłem na nich może z 15000
ROBERT Opublikowano 11 Stycznia 2010 Opublikowano 11 Stycznia 2010 Świece i kable były wymieniane w zeszłym roku w zimę zrobiłem na nich może z 15000 Może świece trzeba byłoby już wymienić, w końcu jeździsz na LPG mogą już być "zarośnięte" sprawdź je A po drugie sprawdź na samej benzynie czy też jest mułowaty[br]Dopisany: 11 Styczeń 2010, 20:22_________________________________________________Sprawdź VAGiem wskazania czujnika G62 i jak oscyluje sonda- ale na razie tylko na Pb
PAWEL 007 Opublikowano 11 Stycznia 2010 Opublikowano 11 Stycznia 2010 Świece sprawdzałem są czyste a na paliwie jest bardziej mułowaty niż na gazie
ROBERT Opublikowano 11 Stycznia 2010 Opublikowano 11 Stycznia 2010 Świece sprawdzałem są czyste a na paliwie jest bardziej mułowaty niż na gazie Jeździsz cały czas na LPG? Ile masz paliwa w baku? Zatankuj więcej benzyny (np.V-POWER) i pojeździj na samej Pb, może benzyna już jakiejś słabej jakości, filtr paliwa. Sprawdź jak zachowuje się sonda-wspominałeś wcześniej że był błąd sondy
PAWEL 007 Opublikowano 13 Stycznia 2010 Opublikowano 13 Stycznia 2010 filtry zarówno benzyny jak i gazu były zmieniane w tej chwili mam ok.20 litrów paliwa tankowanego w ubiegłym tygodniu verva 98 a poza tym instalacja gazowa jest ustawiona na 30 st,C dopiero przerzuci się na gaz
ROBERT Opublikowano 14 Stycznia 2010 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Sprawdź sondę i czujnik temp. G2/G62
PAWEL 007 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Problem mam rozwiązany pali na dotyk przyspiesza kiedy ja chce a nie kiedy jemu się podoba pracuje jak wcześniej a wszystkiemu winien był gaz pojechałem do gazowników tam gdzie mi go zakładali opowiedziałem im to co się działo a oni ponownie wymienili filtry gazu ciekłego i lotnego zregenerowali wtryski gdzie 2 tłoczki były tak rozklepane że to wogóle chodziło wgrali mi nowszą wersję oprogramowania , skalibrowali i ustawili mięszanke jak ustawiali to wszystko to powiedzieli że sonda pracuje idealnie co najlepsze to powiedzieli że takie jaja które działy się na benzynie były spowodowane rozkalibrowaniem mapy dawki gazu i benzyny i taki interes kosztował mnie 150 zł.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się