Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Cyrk z wolnymi obrotami


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak już to właśnie od a6 c4 bym szukał. Nie słyszy się takich problemach jak my mamy, no i obroty, piękne 1100 na ssaniu, a nie 1300 prawie.

Opublikowano

W A6 C4 , 100 C4 też padają , ten typ tak ma .

Opublikowano

Programuje się tylko immo. trzeba tylko mieć PIN - jest na zegarach. Ale jak już ktoś pisał skąd wiedzieć że kupi sie dobry :/

Opublikowano

z tymi obrotami to by było fajnie gdyby po zmianie sterownika spadły na 1100. Ja widziałem na alledrogo do swojej a4 identyczny i do tego z a6 c4. No ktoś to musi wkoncu sprawdzić i się poświęcić. Zastanowie się jeszcze bo to wkoncu 200zł. A naprawa starego tez na pewno w podobnej cenie, albo i drożej. Najwyżej będzie na zamiane. A co do immo to jest osobno, więc tylko dostosowanie do immo.

---------- Post dopisany at 17:53 ---------- Poprzedni post napisany at 17:46 ----------

ja do tego jeszcze musze szukać kompa z końcówką E bo mam ASR :P

Opublikowano

Cięzka sprawa z tym, żeby nie moje finanse w tym miesiącu to już bym po ECU jechał i przetarł szlak:decayed: Muszę się przemęczyć do wiosny z tym...

Opublikowano

ECU moje bedzie sprawdzane bo musze to ogarnac do konca i tak juz jest dobrze ogarniete i duzo lepiej działa. Dam znac sorki ze nie pisze ale mam urwanie glowy z moim nowym nabytkiem TDI :decayed:

Opublikowano

a jakie wy macie wersje ECU tzn. jaką końcówkę w numerze ECU??

Opublikowano

no to z tą końcówką widziałem pare szt. na alledrogo.

Opublikowano

Sony dark dobrze mówisz, musi być chyba z tą samą końcówką, bo będzie wywalał błędy.

Opublikowano

koncówka mówi o dodatkowym wyposażeniu. Czy masz immo, asr i takie itp. A końcówka musi się zgadzać z nowym(używanym) ecu.

Opublikowano

otwieraliscie te ECU?? bo tak sie przygladalem i ciekawi mnie jedna rzecz tam idzie ten podcisnienia od kolektora i zobaczcie w co jest wpiete i czy to dziala jako hmm "mini przeplywka"?? :grin: ale nazwalem:decayed:

Opublikowano

Ja miałem strasznie sparciałe te wężyki, wymienilem wszystkie prócz właśnie tego, może gdzieś nim właśnie lewe powietrze ciągnie:wink:

Opublikowano

U mnie w 2.8 aah mam podobny problem z rekcją silnika na puszczenie gazu przy zmianie biegu. Czyli jest wzrost o jakieś 300 a dopiero spadek do 800. To samo jakby chciało się hamować silnikiem. Po puszczeniu gazu na biegu silnik jeszcze przez 1-2s ciągnie i dopiero zwalnia. Z linką czy podciśnieniami wszystko ok.

Temat będę obserwował. Może uda też mi się coś podpowiedzieć bo silniki podobne.

Opublikowano

masz przeplywke :P a my wlasnie nie mamy i sterowanie po przez ECu dawkami paliwa na wtryskiwacze my mamy MPI a ty MFPI czy jakos tak grunt jest napewno zobaczyc kolektor ssacy . A zastanowie sie czy nie wsadzic kolektora z przepustnica od 2.8 jest wydajniejszy i auto podobno sie lepiej zbiera. Zobacz dzialanie TPS podepnij vaga i sprawdz otwarcie przepustnicy w stopniach;p ja mam 82 stopni a inni po 72 .

Opublikowano

Arcus skąd wiesz że z podciśnieniami jest ok?? Jak sprawdzałeś? Może można wykorzystać wakuometr do sprawdzenia szczelności układu dolotowego, tylko jakie ma być prawidłowe podciśnienie??

Opublikowano

powiem tak podcisnienie jakos wezyki bedzie mialo bardzo male znaczenie bo sprawdz jak odlaczysz je to auto zmienia bardziej prace silnika . chcialem teraz zobaczyc gdzie idzie to po miedzy wezami od nagrzewnic ale jest kur... tak zimno ze wrocilem;d

Opublikowano

Podobno od srodka jak jak się dywanik odwinie to widać ten węzyk, ale jeszcze nie testowałem czy to prawda:decayed:

Opublikowano

to idz zobacz:kox:

Opublikowano

To co macie w serownikach ( ten cienki wężyk) jest najważniejszy :wink: To jest MAP SENSOR który mierzy obciążenie silnika , jak jest nieszczelność to źle pokazuje w ECU obciążenie silnika :wink:

Spr. można przy pomocy VAG i wakuometru czy nie oszukuje , wpinamy waku. w ten wężyk i odpalamy silnik , spr. w VAG ile pokazuje czujnik dla ECU ,a ile jest w rzeczywistości , najlepiej jest się przejechać z różnymi obciążeniami silnika , prawidłowe podciśnienie na wolnych obrotach jest od 0,25- 0,45 przeważnie okolice 0.3 bara , to jest jedna przypadłość tych silników.

Druga- padający ew. źle wyregulowany TPS ( czujnik położenia przepustnicy) , luzy w układzie dźwigienek przepustnicy.

Trzecia - czujnik temp powietrza zasysanego ( wkręcony w okolicach silnika krokowego , dwa piny)przeważnie zawyża sporo temp. i silnik zubaża mieszankę , spr. trzeba rano ile pokazuje , ma być zbliżona do temp. otoczenia , w czasie jazdy podobnie , chyba że macie doloty pomodzone i zasysa ciepłe powietrze z pod maski to temp. będzie wyższa, a auto słabsze :grin:

Czwarta - silniczek krokowy , jest ich najmniej dwa rodzaje , a ludzie zakładają jak leci i się nie domyka ( inny jest stożek ) ew. brudny wewnątrz i działa opornie .

To tyle na początek :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...