RobertWS Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Jak już to właśnie od a6 c4 bym szukał. Nie słyszy się takich problemach jak my mamy, no i obroty, piękne 1100 na ssaniu, a nie 1300 prawie.
waskivw Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 W A6 C4 , 100 C4 też padają , ten typ tak ma .
dardit Opublikowano 25 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2014 Programuje się tylko immo. trzeba tylko mieć PIN - jest na zegarach. Ale jak już ktoś pisał skąd wiedzieć że kupi sie dobry :/
sony_dark Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 z tymi obrotami to by było fajnie gdyby po zmianie sterownika spadły na 1100. Ja widziałem na alledrogo do swojej a4 identyczny i do tego z a6 c4. No ktoś to musi wkoncu sprawdzić i się poświęcić. Zastanowie się jeszcze bo to wkoncu 200zł. A naprawa starego tez na pewno w podobnej cenie, albo i drożej. Najwyżej będzie na zamiane. A co do immo to jest osobno, więc tylko dostosowanie do immo. ---------- Post dopisany at 17:53 ---------- Poprzedni post napisany at 17:46 ---------- ja do tego jeszcze musze szukać kompa z końcówką E bo mam ASR
RobertWS Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Cięzka sprawa z tym, żeby nie moje finanse w tym miesiącu to już bym po ECU jechał i przetarł szlak:decayed: Muszę się przemęczyć do wiosny z tym...
dawid_sc Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 ECU moje bedzie sprawdzane bo musze to ogarnac do konca i tak juz jest dobrze ogarniete i duzo lepiej działa. Dam znac sorki ze nie pisze ale mam urwanie glowy z moim nowym nabytkiem TDI
sony_dark Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 a jakie wy macie wersje ECU tzn. jaką końcówkę w numerze ECU??
sony_dark Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 no to z tą końcówką widziałem pare szt. na alledrogo.
RobertWS Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Sony dark dobrze mówisz, musi być chyba z tą samą końcówką, bo będzie wywalał błędy.
sony_dark Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 koncówka mówi o dodatkowym wyposażeniu. Czy masz immo, asr i takie itp. A końcówka musi się zgadzać z nowym(używanym) ecu.
dawid_sc Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 otwieraliscie te ECU?? bo tak sie przygladalem i ciekawi mnie jedna rzecz tam idzie ten podcisnienia od kolektora i zobaczcie w co jest wpiete i czy to dziala jako hmm "mini przeplywka"?? ale nazwalem:decayed:
RobertWS Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Ja miałem strasznie sparciałe te wężyki, wymienilem wszystkie prócz właśnie tego, może gdzieś nim właśnie lewe powietrze ciągnie:wink:
Arcus Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 U mnie w 2.8 aah mam podobny problem z rekcją silnika na puszczenie gazu przy zmianie biegu. Czyli jest wzrost o jakieś 300 a dopiero spadek do 800. To samo jakby chciało się hamować silnikiem. Po puszczeniu gazu na biegu silnik jeszcze przez 1-2s ciągnie i dopiero zwalnia. Z linką czy podciśnieniami wszystko ok. Temat będę obserwował. Może uda też mi się coś podpowiedzieć bo silniki podobne.
dawid_sc Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 masz przeplywke a my wlasnie nie mamy i sterowanie po przez ECu dawkami paliwa na wtryskiwacze my mamy MPI a ty MFPI czy jakos tak grunt jest napewno zobaczyc kolektor ssacy . A zastanowie sie czy nie wsadzic kolektora z przepustnica od 2.8 jest wydajniejszy i auto podobno sie lepiej zbiera. Zobacz dzialanie TPS podepnij vaga i sprawdz otwarcie przepustnicy w stopniach;p ja mam 82 stopni a inni po 72 .
dardit Opublikowano 26 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2014 Arcus skąd wiesz że z podciśnieniami jest ok?? Jak sprawdzałeś? Może można wykorzystać wakuometr do sprawdzenia szczelności układu dolotowego, tylko jakie ma być prawidłowe podciśnienie??
dawid_sc Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 powiem tak podcisnienie jakos wezyki bedzie mialo bardzo male znaczenie bo sprawdz jak odlaczysz je to auto zmienia bardziej prace silnika . chcialem teraz zobaczyc gdzie idzie to po miedzy wezami od nagrzewnic ale jest kur... tak zimno ze wrocilem;d
RobertWS Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Podobno od srodka jak jak się dywanik odwinie to widać ten węzyk, ale jeszcze nie testowałem czy to prawda:decayed:
waskivw Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 To co macie w serownikach ( ten cienki wężyk) jest najważniejszy To jest MAP SENSOR który mierzy obciążenie silnika , jak jest nieszczelność to źle pokazuje w ECU obciążenie silnika Spr. można przy pomocy VAG i wakuometru czy nie oszukuje , wpinamy waku. w ten wężyk i odpalamy silnik , spr. w VAG ile pokazuje czujnik dla ECU ,a ile jest w rzeczywistości , najlepiej jest się przejechać z różnymi obciążeniami silnika , prawidłowe podciśnienie na wolnych obrotach jest od 0,25- 0,45 przeważnie okolice 0.3 bara , to jest jedna przypadłość tych silników. Druga- padający ew. źle wyregulowany TPS ( czujnik położenia przepustnicy) , luzy w układzie dźwigienek przepustnicy. Trzecia - czujnik temp powietrza zasysanego ( wkręcony w okolicach silnika krokowego , dwa piny)przeważnie zawyża sporo temp. i silnik zubaża mieszankę , spr. trzeba rano ile pokazuje , ma być zbliżona do temp. otoczenia , w czasie jazdy podobnie , chyba że macie doloty pomodzone i zasysa ciepłe powietrze z pod maski to temp. będzie wyższa, a auto słabsze Czwarta - silniczek krokowy , jest ich najmniej dwa rodzaje , a ludzie zakładają jak leci i się nie domyka ( inny jest stożek ) ew. brudny wewnątrz i działa opornie . To tyle na początek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się