Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nierówne wycieranie tarcz


tomasimo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam . Mam mały problem mianowicie zauważyłem ze po wymianie klocków i tarcz , klocki chwytają mniej przy samej piascie . Czym to moze byc spowodowane ? Rozebrać i wyczyścić wszystko z brudu czy dotrze sie samo? Klocki weszły ok lekko chodziły , tarcze bicia nie maja . Klocki jak i tarcze firmy Brembo, wymienione dwa dni temu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w jakim stanie prowadnice(tzn te gumki w których "pływa zacisk")?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba dobre ale w sumie to nie wiem . Chyba trzeba bedzie rozebrac i sprawdzic. Tzn same gumki są ok . Chodzi o przednie hamulce .Powiem szczerze ze nie za bardzo czyscilem caly zacisk i moze klocki sie blokuja gdzies w docisku . Moze rozebrac i wyczyscic wszystko ? Poprzednie tarcze tez tak mialy ze wytarte byly bardzo słabo prz samej piascie a wiecej na obrzeżach.Chyba powtarza sie to samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba dobre ale w sumie to nie wiem . Chyba trzeba bedzie rozebrac i sprawdzic. Tzn same gumki są ok . Chodzi o przednie hamulce .Powiem szczerze ze nie za bardzo czyscilem caly zacisk i moze klocki sie blokuja gdzies w docisku . Moze rozebrac i wyczyscic wszystko ? Poprzednie tarcze tez tak mialy ze wytarte byly bardzo słabo prz samej piascie a wiecej na obrzeżach.Chyba powtarza sie to samo

Wyczyść grubym papierem wnętrze zacisku do metalu. Wnętrze czyli tam gdzie opiera się zewnętrzny klocek , kant zacisku i powierzchnia gdzie klocki stykają sie grzbietem z zaciskiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomasimo miałem to samo i po czasie wszystko się ułożyło i teraz jest jak malina. Miałem tak na kżdym kole i nie ma co szukać problemu. Ważne żeby przy składaniu wszystko wyczyścić. Osobiście polecam wymienić co wymęczone. Kupiłem prowadniczki, osłonki gumowe razem z specjalnym smarem do tego bo dwa razy mi się zapiekło. Raz zrobisz porządnie i spokój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka to juz przypadlosc tych zaciskow ale polecam zmiane na 320/30mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dev, dzisiaj zdemontowałem tarcze - 312mm przód, co jest przyczyną takiej kupy??

Tulejki z gwintem mocujące zacisk do jarzma były suche i z jakby nagarem, ale dało sie nimi ruszac, oczywiscie wyczysciłem i nasmarowałem to.

Tylko dlaczego tarcze od strony tłoczka są aż tak źle zużyte??, strona kierowcy jest wogóle mega zonk. Gdyby to było cos na odwrót to jeszcze bym zrozumiał, że na prowadnicach cos sie zatarło, albo cos takiego, ale na opak, hmmm??

P1070372.jpg

P1070373.jpg

P1070375.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymien tarcze i klocki na nowe.

Nic tutaj nie zrobisz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale jakas przyczyna musi byc. moim zdaniem nierowny styk klock-zacisk. mialem tak u siebie z tylu z jednej strony trzeba bylo na zacisku dobrze to wyczyscic i podszlifowac pilnikiem. teraz jest gitara

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak juz to tylko przetoczyc.

Jezdzisz gdzies po błocie. Wpadło trochę syfu i dlatego jest problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymien tarcze i klocki na nowe.

Nic tutaj nie zrobisz

no oczywiscie wsio nowe OZ + ATE i wsio b. dokładnie wyczyszczone jak i posmarowane :)

Tak czy siak ciFna sprawa, cos było nie halo zrobione prawdopodobnie, moze nie wyczyszczone jarzma/zaciski, itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...