Revor Opublikowano 23 Grudnia 2013 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Witam Nie rozumiem dlaczego mój poprzedni temat został usunięty. Zastanawiam się czy zamiast używanego gwintu, kupić nowy kit obniżający MTS'a 40/40 - Zawieszenie sportowe Audi A4 B5 AVANT KOMBI 40mm (3749894557) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Na obniżenie auta chciałbym przeznaczyć 700-800zł. W tej chwili dystans pomiędzy oponą a błotnikiem wynosi ~8cm i nie wiem czy te teoretyczne 40mm nie będzie za mało. Poza tym chciałbym uzyskać efekt klina, spotkał się ktoś z tymi amorami MTS'a? Mają regulację wysokości tak jak wynika ze zdjęć? Ktoś może opuszczał swoją serię 40mm i ma foto?
Magicbattle Opublikowano 23 Grudnia 2013 Opublikowano 23 Grudnia 2013 lepiej doloz i kup gwint a jak nie to kompletne 1BE i bedziesz zadowolony chyba ze chcesz nie wiem jaka glebe. do 1BE mozesz zalozyc sprezyny -40 np
Revor Opublikowano 23 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2013 Gdybym chciał dołożyć to napisałbym, że chcę wydać np 1000zł Po prostu proszę o opinie na temat zawiasu MTS'a. Napisałem, że boję się, że 40mm będzie za mało więc 1BE tym bardziej będzie malutko
damian111 Opublikowano 24 Grudnia 2013 Opublikowano 24 Grudnia 2013 szczerze to powiem tak jeżeli chcesz mieć beton w aucie to spełnia rolę jak dla mnie to zawieszenie w kicie jest za twarde lubię trochę komfortu:) jeżeli komfort to gwint myślę ja mam 1BE plus eibach i jest git:)
Won$ki Opublikowano 24 Grudnia 2013 Opublikowano 24 Grudnia 2013 Zależy też jak duże masz koło. Jeśli chodzi o ten zestaw to ma regulacje z tylu, miałem taki zestaw w poprzednim aucie golf 3 -60/-40 i byłem bardzo zadowolony
bawół1 Opublikowano 24 Grudnia 2013 Opublikowano 24 Grudnia 2013 Mam w garażu tylne amorki MTS , pojeździłem na nich moze z rok. Później założyłem KYB Ultra Sr . Spręzyny w obu przypadkach 1 BE. Porównując obydwa : MTS bardzo twardy , gdy próbowałem ugnieść auto o krawędź otwartego bagażnika było jak skręcone na sztywno , przejeżdżając uskoki ,pęknięcia w asfalcie wszystko waliło. KYB Ultra SR jest lepsza , autko da się nieco ugiąć , nie wali po dziurach , auto trzyma się b. dobrze. Więc jeśli myslisz jeszcze założyć do tego felgi 17 /18 cala ( na lato mam 18 ) to nie wytrzymasz więcej jak rok i szybko wrócisz do komfortu. Cięzko coś doradzić jeśłi ma się ograniczony budżet . Najlepiej byłoby zakupić przynajmniej takie KYB ultra SR + springi progresywne Eibacha .
fafnasty Opublikowano 24 Grudnia 2013 Opublikowano 24 Grudnia 2013 osobuiście to bym wolał latac na zużytym firmowym gwincie niż na tym mts miałet kiedyś osobiste doświadczenia z tą firmą i jest masakra przednie amory wylały po 7tys km
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się