AZCARS Opublikowano 24 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2014 sie temat rozkręcił hehe dzis skończyłem składać michę a wiec tak smok byl po raz 2 strasznie zapchany wymienilem na nowy i wyczyscilem caly dól silnika . panewki w stanie bardzo dobrym . skrecilem na nowych śrubach .
gregor10 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 super dobrym olejem polecam sprawdzić co się dzieje czasami przy castrolu http://img.photobucket.com/albums/v722/wavinwayne/VW%20Engine%20Pics/valvecoveroff.jpg
Dev Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Trzeba wysylac te foty do wszystkich zagorzalych fanatykow tego scierwa:facepalm:
AZCARS Opublikowano 25 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2014 jakis zielony sylikon nie wiadomo skąd ;/ nagar który się poodlepial ze ścianek bloku i dirko na ktorym skladalem wczesniej pompe teraz go dalem tyci tyci ledwo co na zewnątrz go widać i wyczyscilem blok i miske z tego nagaru . na zimnym cisnienie wsciekle sie na mocno zagrzanym trzymaa 1,4 zalalem castrola bo na 2.0 tfsi w a5 pisze castrol . Ktoś mi powie jaka moze byc przyczyna ze na nowym napinaczu wywala bład 16396 ?
dracus6662 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 po płukance takie dziwy sie dzieją , o silikonie też myślałem ale czekałem na twoją ocenę ja też na castrolu jeżdzę tyle niemiec jeździł i było dobrze i ja tez jeżdżę ,nastawnik zmieniłeś a łańcuch? może wyciągnięty i sypie błędem:wink:
AZCARS Opublikowano 25 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2014 pływał w misce kawalek i jak gniotlem na autostradzie to wpadalo i blokowało en smok do konca i zaraz cisnienie spadalo i konewka na fisie . nastawnik i łancuch nowy ale pseudo orginał z allegro . sie zastanawiam co moze byc przyczyna 16 oczek na lancuchu , poskladany napewno dobrze bo juz tyle razy rozbierany ze z zamknietymi oczami potrafie zrobic hehe . a wkurza mnie to bo w awarie wchodzi i gorzej jedzie ;/
Dev Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Dokladnie to jest to IWIS czyli ori Sprawdz okablowanie i wtyczke do napinacza
AZCARS Opublikowano 25 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2014 jak odłącze wtyczke to odrazu sypie bład ;/ a jak przeloze elektro magnes ze starego ?
gregor10 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 nadal masz problem z cisnieniem oleju, jest zdecydowanie za niskie. i zalej cos innego to ze pisze na silniku ze nalezy lac castrol , nie znaczy ze optymalnym jest tak robić....
AZCARS Opublikowano 25 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2014 to nie wiem co sie dzieje z tym cisnieniem ;/ na zimnym tez błąd sypie a cisnienie jest 6barów
Dev Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Ale nie wiemy czy w kanale z pompy do napinacza jest dobry przeplyw, mozliwe ze cos jest w kanale i olej nie dociera w odpowiedniej ilosci
AZCARS Opublikowano 25 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2014 mysle jak wyczyscice te kanały co sadzicie nad tym by spuścić olej zalac ropa i zamiast filtra wkrecic waz z pompa paliwa a drugi przez bagnet i niech sie plucze chodzi przez godzinke ?
musznik Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Zamiast oleju chcesz nalać do smarowania ropy i jeżdzić przez godzine ??!
gregor10 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Zamiast oleju chcesz nalać do smarowania ropy i jeżdzić przez godzine ??! to nie byłoby najlepsze posunięcie
pioteros Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 mozna ewentualnie pod cisnieniem ropa obmyc go gdzie tylko sie da ale fakt pomysl szalony z tym odpaleniem ;d ewentualnie pozatykac co sie da i zalac pod korek oleju caly silnik ropa nie odpalajac i czekajac troche
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się