Rafał Rugała Opublikowano 30 Grudnia 2013 Opublikowano 30 Grudnia 2013 witam wszystkich:) jestem tu nowy mam takie pytanie otóż mam audi a4 b5 silnik 1.8 adr 125km w czasie jazdy autem zaczyna szarpać i traci ono moc nie chodzi na wszystkie cylindry po czym gaśnie przy ponownej próbie odpalenia kręci ale nie zapala jeśli auto trochę postoi problem na chwilę znika:slina: świece przewody nowe,założona druga cewka-pierwsza padła jakieś pół roku temu - padła druga??? spotkał się ktoś z podobnym przypadkiem? będę wdzięczny za info,dziś podłączę pod kompa,wstawię listę błędów pozdrawiam
kurzaw Opublikowano 30 Grudnia 2013 Opublikowano 30 Grudnia 2013 mialem to samo .po wymianie cewki wszystko wróciło do normy
Labiel Opublikowano 31 Grudnia 2013 Opublikowano 31 Grudnia 2013 Przyczyn może być wiele. Dobrze byłoby zapiąć VAGa. Sprawdź też tak dla pewności zbiornik paliwa - to znaczy się odkręć korek jak będzie się tak działo i sprawdź czy nie będzie zasysał powietrza.
dawid_sc Opublikowano 31 Grudnia 2013 Opublikowano 31 Grudnia 2013 modul zaplonowy masz gdzies w nim?? to sprawdz wszystkie polaczenia kostki itd
Labiel Opublikowano 31 Grudnia 2013 Opublikowano 31 Grudnia 2013 Moduł jest częścią cewki podwójnej z tego co kojarzę.
Rafał Rugała Opublikowano 2 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2014 witam wszystkich:)jestem tu nowy mam takie pytanie otóż mam audi a4 b5 silnik 1.8 adr 125km w czasie jazdy autem zaczyna szarpać i traci ono moc nie chodzi na wszystkie cylindry po czym gaśnie przy ponownej próbie odpalenia kręci ale nie zapala jeśli auto trochę postoi problem na chwilę znika:slina: świece przewody nowe,założona druga cewka-pierwsza padła jakieś pół roku temu - padła druga??? spotkał się ktoś z podobnym przypadkiem? będę wdzięczny za info,dziś podłączę pod kompa,wstawię listę błędów pozdrawiam szwagier podpiął pod vag-a pojawiły się błędy z immobillaizerem i przepustnicą poza tym żadnych innych ---------- Post dopisany at 12:58 ---------- Poprzedni post napisany at 12:57 ---------- jęśli by zasysał jaka może być tego przyczyna? dziś taki zrobię jak podpowiadasz
Labiel Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Przyczyną może być zacięty zawór par paliwa w pozycji otwartej - nie zawsze musi wywalać błąd. Ja miałem tak że zaciął się mechanicznie w pozycji otwartej - ECU nie widział problemu. Problem był tylko taki że w zbiorniku tworzyło się bardzo duże podciśnienie i z czasem auto też nie chciało iść - nie miało siły zassać paliwa. Dopóki nie wymieniłem zaworku na nowy odpiąłem go tak aby pary szły w powietrze a ujście do ssącego zaślepiłem i było ok. PS: Jak otworzyłem korek od zbiornika paliwa to tak ssało że myślałem że mnie wciągnie.
prezesik18 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Wtedy wychodzi na zaworek EVAP. kolega mnie uprzedził i to jeszcze z dokładniejszym opisem:hi:
Labiel Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Wtedy wychodzi na zaworek EVAP. Tak, ale to oczywiście bardzo prosto można sprawdzić w 5 minut eliminując ewentualnie tą przyczynę.
ja74687 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 zrób tak: Najpierw do czyszczenia i adaptacji przepustnica, później odpal silnik i słuchaj czy nie syczy z wlewu PB jeżeli tak to zawór ten na filtrze powietrza do wymiany. Skasuj błędy i zobacz co się ponownie pojawi kiedy zaczną się problemy z autem. Jeżeli pojawią się problemy i silnik zgaśnie to jak wyglądają próby odpalenia czy robi tak że odpali na sekundę później zgaśnie czy w ogóle nie odpala tylko kręci ??
Rafał Rugała Opublikowano 2 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2014 Przyczyną może być zacięty zawór par paliwa w pozycji otwartej - nie zawsze musi wywalać błąd. Ja miałem tak że zaciął się mechanicznie w pozycji otwartej - ECU nie widział problemu. Problem był tylko taki że w zbiorniku tworzyło się bardzo duże podciśnienie i z czasem auto też nie chciało iść - nie miało siły zassać paliwa. Dopóki nie wymieniłem zaworku na nowy odpiąłem go tak aby pary szły w powietrze a ujście do ssącego zaślepiłem i było ok. PS: Jak otworzyłem korek od zbiornika paliwa to tak ssało że myślałem że mnie wciągnie. zawór jest ok, nie zasysa powietrza jak opisałeś wyżej dzieje się coś takiego jak na filmiku () jak próbuję go odpalić czasami wcale nie odpali innym znów razem odpali bez problemu a po jakimś czasię znów to się dzieje Nie mam możliwości żeby podmienić przepływkę, czy mogę jakoś ją sprawdzić??? dodam że vag nie pokazał przepływomierza, a błąd z przepustnicą i immobil-co chyba nie ma nic do tego:facepalm:
Labiel Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Przepływa raczej nie będzie miała wpływu na całkowity brak odpalania. Odłącz przepływkę jak nie będzie chciał odpalić. Jak sytuacja będzie bez zmian to przepływkę od razu możesz wykluczyć.
rafal9119 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 a moze to wlasnie w immo jest pies pogrzebany.
Labiel Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Jak immo blokuje to auto odpali tylko że gaśnie po chwili a dodatkowo świeci kontrolka + VAG wywalałby błąd zablokowanego immo.
ja74687 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 ale kolega napisał że mu błąd od immo wywaliło Odłącz przepływkę i zobacz co się będzie działo choć i ja nie sądzę aby to ona była winna
Rafał Rugała Opublikowano 16 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2014 zmieniona pompka paliwowa i filtr paliwa, przez chwilę było lepiej,przepływka ok, wypiąłem kostkę-praca silnika bez zmian auto nadal po przejechaniu kawałka gubi zapłon i gaśnie,potem wogóle nie odpala, poszukam cewki na podmianę, komputer nie pokazuje żadnych błędów.... ---------- Post dopisany 16-01-2014 at 13:04 ---------- Poprzedni post napisany 06-01-2014 at 21:14 ---------- witam to znowu ja podmieniłem cewkę,przez dzień chodziło wszystko jak powinno, nazajutrz znów to samo w tej chwili auto długo kręci zanim odpali, jak już załapie gaśnie po chwili a z silnika dochodzi dziwny dzwięk, jakby klekot...już nie mam pomysłu jaka może być tego przyczyna, VAG czysty....
Rafał Rugała Opublikowano 16 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2014 Może ECU świruje. da się go jakoś sprawdzić czy poprostu drugi podmienić?
Labiel Opublikowano 16 Stycznia 2014 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Pewnie jakiś dobry diagnosta potrafiłby go sprawdzić (gdzieś czytałem o tym na forum) ale chyba łatwiejszym rozwiązaniem jest podmiana ECU.
Rafał Rugała Opublikowano 16 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2014 Pewnie jakiś dobry diagnosta potrafiłby go sprawdzić (gdzieś czytałem o tym na forum) ale chyba łatwiejszym rozwiązaniem jest podmiana ECU. dzięki, spróbuje podmienić i dam znać co i jak
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się