malich92 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Witam. Posiadam audi a4 z silnikiem BFB 1.8t 120kW (163KM). Czy jakaś inna głowica pasuje do tego motoru? Może ktoś posiada taką głowicę? Za pomoc z góry dziękuję.
noxes Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 AMB też podejdzie bo to samo co BFB od BEXa też podejdzie i od tego 150KM też podejdzie. Ktoś tu pisał na forum o tym juz.
elmo814 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 najlepiej zakłądac głowice razem z wałkami , mam na mysli aeb to wałki z aeb, tak mi podpowiedział kolega z forum, aeb nie ma kanału na recyrkulacje spalin chyba
jacek70 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Obojętnie którą głowę kupisz to musi być kompletna. Chodzi mi o wałki i zawory . Przakładanie to duży problem , trzeba by było szlifować gniazda zawodowe i to nie wiadomo czy wyjdzie szczelność więc lepiej przekładać kompletną.
poandy Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Korzystając z okazji wątku o głowicy;czy wszystkie modele 1,8T są narażone na uszkodzenie głowicy?Kiedyś wyczytałem ,że modele 163 KM to poprawione wady poprzednika (150 KM)-a tu widzę że nie do końca to prawda.
Dev Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Jakie poprawione wady ? Coś Ci się sfilmiło...
AZCARS Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 ja mialem to samo , kupilem glowice kompletna aeb i auto chodzi
poandy Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Wady:pompa wody z plastiku(wirnik), łańcuch rozrządu i kompensatory(smarowanie i napinacz?).To tak na szybko co sobie przypomniałem. Wiem ,że można zwalić na jakość części,nie chodzi mi o koszt wymiany tylko czy zmieniono konstrukcyjnie elementy ,które za to odpowiadały. ---------- Post dopisany at 11:40 ---------- Poprzedni post napisany at 11:39 ---------- Chyba ,że jest osobny wątek o seriach tego silnika(chodź nie znalazłem takiego).
domestos Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Ja spotkałem się nawet z przewierconym otworem na egr i tez śmigało
Dev Opublikowano 16 Stycznia 2014 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Obrabiarka w fabryce rozpoznaje glowice i wie jaka ja obrabiac
Dev Opublikowano 16 Stycznia 2014 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Glowica to odlew aluminiowy. Silniki 20V sa trzy odmiany 1.8, 1.8T i 2.0 Kazdy moze miec inne wymiary do obrobki Te slady na glowicy sa jak kod kreskowy
Dev Opublikowano 16 Stycznia 2014 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Same głowice sie nie roznia przed obróbką Roznia sie zaworami walkami kanałami Czy ma kanal EGR itd itp. My rozpoznajemy glowice po nr ktory jest ponizej
gregor10 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Dłuższe walki n/a, krótsze turbo. kanaly szerokie w n/a starych i waskie w nowych.
Mario Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Witam koledzy. Czy posiada ktoś kolejność i momenty dokręcenia szpilek głowicy i pokrywy zaworów do 1.8t? Podaj maila na PW
Dev Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Masz bana na google ??? 1. 40Nm 2. 60Nm 3. 90 stopni 4. 90 stopni
Mario Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Masz bana na google ???1. 40Nm 2. 60Nm 3. 90 stopni 4. 90 stopni Niestety w tym przypadku z wujkiem google nie udało ci się. Elsa twierdzi inaczej
Dev Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Od 20 lat tak dokrecam i zadna glowica sie nie zesrała A co ciekawego pisze ELSA ?
Mario Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Może etap defekacji miała ODBYTy wcześniej W przypadku AVJ, BFB, AMB, BEX nie ma etapu 60Nm
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się