Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Mokre wtryski - co to za substancja i skąd?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

gniazda ja wklejalem na klej do połaczeń gwintowanych, oryginalnie takze są na jakis klej

Opublikowano

Tylko przy wymianie tulei lepiej zdjąć kolektor, jak któraś pęknie to nasypie sie do kanałów

Opublikowano

Dzieki , chciałem stare wykręcić ale tak mocno trzymają ze w ogóle zwątpiłem czy aky napewno sa wkręcane :D

Opublikowano

Ja zawsze używam przecinaka i młotka.

Stare sa juz przegrzane i kruche, dlatego dostają w łeb i po sprawie.

Opublikowano

a jak się wykręci kolektor to jest potrzeba wymiany uszczelki kolektora?

Opublikowano

lepiej wymienić a koszt niewielki :)

Opublikowano

a jakiej firmy uszczelkę brać żeby było wszystko ok?

Opublikowano

Elring w zupelnosci wystarczy

Opublikowano

ja zakładałem Elringa i to chyba jedne z najlepszych na rynku jeśli chodzi w ogóle o uszczelki


ale pewnie inne też dadzą rade bez kłopotu

Opublikowano

Wczoraj zabrałem się za uszczelnienie wtryskiwaczy. Wtryski wyszły bezproblemowo tylko czyszczenia było sporo i zabawa bo nie chciałem aby nasypało się do kanałów.

ecac3305ac6481eemed.jpg

Niestety gniazd nie udało się wykręcić, strasznie mocno siedzą więc będzie potrzebne drugie podejście z wykręceniem kolektora :(

Wymieniłem tylko same gumki na wtryskach. Pojeżdżę trochę i zobaczę czy dalej się pocą.

Opublikowano

Musisz dobrze dopasowac klucz duza grzechotka i da rade, ja tak odkrecalem i gniazda nie popekaly.

Opublikowano

Tak jak pisaliście wymiana gumek nic nie dała a teraz jak wszystko wyczyszczone dokładnie widać że nieszczelność jest między gniazdem a kolektorem. Pewnie w przyszły weekend będę wymieniał gniazda i mam w związku z tym pytanie. Czym uszczelnialiście gniazda szukałem z firmy Loctite ale tylko jeden ich produkt jest do połączeń plastik metal.

6575d8451ec8e36dmed.jpg

Niestety w opisie jest że do wody i tak się zastanawiam czy w kontakcie z olejem nie ulegnie rozpuszczeniu.

A może polecacie jakiś sprawdzony uszczelniacz do połączeń gwintowanych?

Opublikowano

Nie dawaj zadnego szmaru, dokładnie wyczyść gwinty w kolektorze i wkręć nowe gniazda.

Opublikowano

Nie dawaj zadnego szmaru, dokładnie wyczyść gwinty w kolektorze i wkręć nowe gniazda.

Poważnie, praktykowałeś takie rozwiązanie ? Jeśli miało by być szczelnie to zdecydowanie wole niczym nie smarować.

Opublikowano

Jak kto lubi :wink:

Opublikowano

Wczoraj przy okazji wymiany napinacza i łańcuszka wymieniłem gniazda zaworowe. Jako narzędzie do wykręcenia idealnie pasuje taki oto klucz do świec sygnowany przez norauto.

5103d4d752aa0cd1med.jpg

Co do wątpliwości czy przy wkręcaniu użyta została jakaś masa uszczelniająca to ponad wątpliwość w moim wypadku tak i widać jej resztki na gwincie również jest o tym wzmianka w publikacji "sam naprawiam"

3b3272f6ca937a06med.jpg

Ja użyłem produkt jak poniżej jedyny tej firmy który nadaje się do połączeń plastik-metal

fc5d43c2fb863c7dmed.jpg

Za jakiś czas dam znać czy wszystko szczelne.

Opublikowano

Znalazłem 2 numery katalogowe, czy jest to to samo? Które będzie pasowało do BFB?

Byłem w ASO Skody ale Pan stwierdził, że mogą się różnić bo są do innych silników, BFB oczywiście nie było na liście

06b 133 555H lub 058 133 555

Opublikowano

ja do bfb kupowałem: 06B 133 555 H

Opublikowano

06B 133 555 H

  • Pomoc techniczna 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...